MuscleMeat

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Flyes met gestrekte armen = eng. :eek:
En onnatuurlijk.
En tegen alles in wat "functioneel" is!
;)
:jk:
Maar ik hou er niet van in ieder geval.

ik ook niet maar dan zit je als je niet uitkijkt een halve db press te maken en dat is ook weer niet de bedoeling lijkt me en hoe zwaarder je de flyes gaat maken hoe lastiger het word om die armen zo natuurlijk mogelijk te houden - mijn ervaring is dat je vaak ri een db press gaat wat natuurlijk niet voor onze Wwe hoeft op te gaan

Nou, dat is natuurlijk een kwestie van discipline.
Ik vind een flye gewoon met een beetje gezonde buiging in je armen beter.
Maar je moet er inderdaad wel naar streven de buiging te behouden en niet te gaan pressen.
Tot je aan falen komt!
Dan gelijk door met presses is helemaal super!

Flyes met gestrekte armen = eng. :eek:
En onnatuurlijk.
En tegen alles in wat "functioneel" is!
;)
:jk:
Maar ik hou er niet van in ieder geval.

Nou, dat is natuurlijk een kwestie van discipline.
Ik vind een flye gewoon met een beetje gezonde buiging in je armen beter.
Maar je moet er inderdaad wel naar streven de buiging te behouden en niet te gaan pressen.
Tot je aan falen komt!
Dan gelijk door met presses is helemaal super!

ik hou het tot nu toe met 24 érs daarna word het idd onnatuurlijk

Dikke trainingen WWE! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.485
Over die flyes: Ik doe ze met een beetje gebogen armen en probeer niet te pressen. Ik voel ze wel echt enorm goed, ik heb er echt nog steeds een pomp van in mn borst:D

Dankje Marv!

27 september

LB 1
Squat
5x70
5x70
5x100
3x120
2x130
1x150

5x155
5x155
3x155

Front squat
5x70
5x70
5x70

Leg extensions
2 sets

Standing calves raises
2 sets

Comments: Squats gingen gelukkig weer best nice. De rest deed ik niet zwaar omdat ik donderdag weer LB moet doen. Morgen dus weer UB, ben benieuwd of er nog wat power in deze jonge boy zit:cool:

Nice, nice, nice trainingen!

Lekker man, bijna die 3x5 te pakken met 155.

k heb er echt nog steeds een pomp van in mn borst

ouwe bodybuildert

• #1.489
  • #1.492

Thanksssss
Goed bezig man! Go for the 155x5 :thumb:

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 07:31 ----------

Wat dacht jij dan :gay: :D

Hehe, ik zal eens meten thuis

28 september

Ub 2

DB shoulderpress
opwarmen

7x34
6x34
4x34

Paused bench
1x80
1x90
1x100
2x95
2x90

Side raises
10x14
10x14
10x14

DB rows
10x40
10x40
10x40
10x40

Pull-ups
10xbodyweight
10xbodyweight
10xbodyweight

Lying one arm dumbbell extension
12x12
12x12

Barbell curl
15x35
12x35

Comments: Iets zwakker als normaal maar ik had ook nog steeds spierpijn in oa mn borst van maandag en had nu die extra rustdag niet(normaal doe ik deze training op donderdag ipv woensdag en is woensdag mn rustdag). Toch niet ontevreden over deze training.

Laatst bewerkt:
lookin' good

veel reppies op je curlzzzzz

Als je je herstel niet de tijd heeft die het nodig heeft kun je verwachten dat het niet 100% gaat. ;)
Al met al toch niet zo heel slecht lijkt me.

• #1.495
lookin' good

veel reppies op je curlzzzzz

Ja klopt. Bij ub1 doe ik mn curls zeer laag in reps(tussen de 4-6) en bij UB2 pak ik 10-15reps.

Als je je herstel niet de tijd heeft die het nodig heeft kun je verwachten dat het niet 100% gaat. ;)
Al met al toch niet zo heel slecht lijkt me.
Zeker niet slecht.
Vorige weel had ik met die 34kg dumbbell presses 8-6-6 en nu 7-6-4. En paused bench deed ik toen 3x90,3x95,5x85 en nu 1x100,2x95,2x90. Dus niet eens veel slechter dan toen.

Laatst bewerkt:
sterke curls w

Nice training!

• #1.498
Thnx boys!

29 september

LB 2

Deadlift
opwarmen
1x180
1x200
1x220
0x230

Powercleans
3x70
3x80
2x90 PR

Paused full Squats
3x100
3x120
3x130

Leg curls
2 sets @10 reps

Abs
5 sets

+20min cardio

comments: Tja, 2 weken geen dl gedaan...
Ik denk dat ik op een goede dag nog wel 230-235 kan. Ik ben wel iets omlaag gegaan in dl kracht maar komt vast wel weer terug. Langzaam weer wat omhoog bouwen. De power cleans en squats gingen goed.

Laatst bewerkt:
  • #1.499
Weekoverzicht:

UB1: Goede training. De belangrijkste oefening van die dag was de bench, dat was geen pr maar toch vrij goed. Al hoop ik dat ik toch richting pr's toewerk.

LB2: Prima, sterk volume gedraaid op de squat

UB1: Geen rustdag+spierpijn betekende iets minder sterk als normaal maar toch een aardige training

LB2: Deadlift was zwak, de rest ging erg goed

Training: 7/10 Goede intensiteit gedurende de training, iets zwakkere 2e deel van de week komt wss door het gebrek aan de gebruikelijke rustdag.
Voeding: 5.5/10 Doordeweeks voedingsschemaniet strict genoeg gevolgt. Paar keer dingen eruit niet gegeten/gedronken. Ook paar cheat meals(wat ik gen ramp vind verder). Volgende week sowieso zorgen dat ik doordeweeks al mn normale maaltijden wel pak.
Rust: 5.5/10 Ik ging deze week steeds wat te laat slapen, volgende week iets eerder naar bed.

Ik heb ontdekt dat ik wat flexibiliteit lijkt te missen bij mn onderlichaam. Mn bovenbenen aan de bovenkant bij mn heup voelt wat stroef en vast. Ik denk dat er begin dit jaar voor zorgde dat ik een blessure had aan mijn lies. Ik ga wss 1x per week thuis wat oefeningetjes en draai bewegingen maken om het wat soepeler te krijgen anders ben ik bang dat ik op een gegeven moment weer een blessure krijg aan mijn LB.

Laatst bewerkt:
Mooie cleans man

En idd, beter voorkomen dan genezen ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven