- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk aan! Mooie training weer gozer! 4x95kg paused bench is heavy shit!
Prettig weekend!![]()

Thnx, voelde goed aan!Pff heavy man die bench en zeker ook die rows, lekker getraind
yes tnxgoeie harde training
commentaar op jezelf houd je scherrp
well done
goeie rows by the way
Word dit de nieuwe idols, dat we punten gaan geven?
mmh okay
7,5 uit 10 voor die deadlift
Hier is je wildcard.
Ik heb nergens gezegd dat het onzin is, en bedoelde het gewoon grappig. Niet zo serieus nemen.De laatste tijd heb ik gewoon veel matige trainingen neer gezet en kamp ik met een paar pijntjes. Daarom wil ik goed op een rijtje houden hoe alles gaat. Ik vind het zeer belangrijk om kritisch te blijven. Dat jij het onzin vind, boeid me verder niet.
Ik heb nergens gezegd dat het onzin is, en bedoelde het gewoon grappig. Niet zo serieus nemen.
Nice bench iig!
Waarvoor eerst 1x100kg om vervolgens 8x95kg en 5x100kg te doen?
Ik had een werktset met 95 in mn hoofd en dacht dat die 95 misschien wel goed 'licht' aan zou voelen als ik eerst easy een 1x100 zou drukken.
, maar dat is inmiddels al weer een half jaar terug 
?schouderpijntjes misschien ook mede door de heavy ass dips?
Tof dat dat zo werkte bij jou. Gister voelde het bij mij ook goed aan, zeker omdat die 1x100 zeker niet te zwaar was want anders gaat het misschien in je nadeel werken.Heb eens gelezen dat dat heel effectief kan werken wat je hebt gedaan met 1x100 en dan 8x95 (dan voelt het idd erg licht) Heb ook eens gedaan 5x80kg gevolgd door een easy 20x60kg (terwijl mijn PR lag op 17x60kg) de week ervoor, maar dat is inmiddels al weer een half jaar terug
Geode en sterke training overigens, ook die dips en pullups... nice!!
Hoe gaat het met je voeding, al aan weten te houden?

Tja.., ik weet niet zeker hoeveel je hebt aan zulke programmatjes...
Tja.., ik weet niet zeker hoeveel je hebt aan zulke programmatjes...

TrueHahaha!
Tsja, wie weet..?
Het ging er mij maar om dat het principe van een zware single voor de volgende werksets niet iets "geks" is.
"Alles" werkt trouwens.
Doe je wel eens wat core werk eigenlijk?
Back extensions, hyper extensions, reversed hypers, landmines, ab rollouts, plank holds, weet ik veel wat?
Lijkt me toch erg verstandig om er wel wat bij te doen.
Die full paused squats op vrijdag versterken het als het goed is wel onderin. Maar ik heb last van een pijntje aan mn rechterbeen die ik voel als ik op diepte zit. Waar het precies zit weet ik niet maar het is wel klote natuurlijk..Misschien (speed) box squats gaan doen om het onderste deel van je squats te versterken? Desalnietteplus heerlijke squats hoor gozer!Blijf die front squats die je daarna doet ook 200% waarderen
![]()
Zoals je kan zien die dag is dat de enige deadliftt set die ik deed. Ik doe momenteel maar 1 dl set per week en ik varieer per week. Vorige keer 15 reps met 150 wat ik goed voelde en met prima techniek. Deze week ga ik wss een zwaare set doen waarvan de techniek iets minder goed zal zijn(lees:iets minder rechte rug). Hoeveel gewicht ik pak weet ik nog niet.Ik zie dat je op 8 oktober start met 15×150 DL. Ik heb destijds veel kritiek gehad op eenzelfde rep-range in mijn warming up. Er werd gezegd dat ik wat lager in reps moest gaan zitten en een meer dynamische opbouw in gewicht. Moet zeggen dat het ook beter opwarmt, zonder belastend te zijn, dan 15 reps.