XXL Nutrition

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pff heavy man die bench en zeker ook die rows, lekker getraind

4x95kg paused is nice man!

goeie harde training
commentaar op jezelf houd je scherrp
well done
goeie rows by the way

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524

Thnx Hum!
Kijk aan! Mooie training weer gozer! 4x95kg paused bench is heavy shit!:D

Prettig weekend!:rocknana:

Dankje Marvin, jij natuurlijk ook:)
Pff heavy man die bench en zeker ook die rows, lekker getraind
Thnx, voelde goed aan!
:Dyes tnx

goeie harde training
commentaar op jezelf houd je scherrp
well done
goeie rows by the way

Dankje, jezelf scherm houden en commentaar op jezelf geven houd je zeker scherp en is goed voor ieder mens vind ik.

8 oktober

LB 2

Deadlift
opwarmen
15x150

Powercleans
3x60
3x85
3x85
2x85 volume pr

Paused full Squats
3x60
3x90
3x120
2x135

Leg curls
10x60
15x40

comments:
Deze training heb ik afgelopen zaterdag gegaan. Het was een intensieve en goede training. nice

Weekoverzicht:

UB1: Wegens prive redenen alleen borst even kunnen doen en was weinig gefocust,jammer.

LB2: Redelijke squat maar LB zit momenteel toch niet helemaal goed. Merk dat vooral onderi nde squat. Hopelijk verbeterd dit als mn LB soepeler word.

UB1: Sterke training met goede focus. Deze focus en intensiteit wil ik vast houden!

LB2: Goede focus, sterke training. Paused squat zou ik graag nog wat omhoog zien gaan de komende tijd.

Training: 6.5/10 Eigenlijk een 7.5 maar door die training van UB1 een punt eraf.
Voeding: 6/10 Beter als vorige week. Het begin van de week(maandag) ging nog niet zo goed maar daarna ging het beter. Wel wat teveel gecheat maar wel gewoon mn kcal gepakt. Volgende week weer iets stricter doordeweeks. Gaat de goede kant op.
Rust: 6,5/10 Meer rust als vorige week, ik ga nu een tikkel eerder slapen, goede vooruitgang.

Word dit de nieuwe idols, dat we punten gaan geven?

mmh okay
7,5 uit 10 voor die deadlift

Hier is je wildcard.

• #1.526
Word dit de nieuwe idols, dat we punten gaan geven?

mmh okay
7,5 uit 10 voor die deadlift

Hier is je wildcard.

De laatste tijd heb ik gewoon veel matige trainingen neer gezet en kamp ik met een paar pijntjes. Daarom wil ik goed op een rijtje houden hoe alles gaat. Ik vind het zeer belangrijk om kritisch te blijven. Dat jij het onzin vind, boeid me verder niet.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 22:01 ----------

10 oktober

Ub 1

Bench
5x70
5x70
3x70
3x80
2x90
1x100

8x95
5x100
10x80

Flyes
10x26
10x26
10x26
10x26

Dips
8xbodyweight+15
3xbodyweight+45
22xbodyweight

Pull-ups
5xbodyweight+15
3xbodyweight+30
3xbodyweight+35
8xbodyweight
8xbodyweight

Row machine
10x130
5x170
10x130

pushdown
12 reps
12 reps

DB curl
8x20
5x22

comments:
Een beetje last van mn schouder, training ging verder wel lekker.

De laatste tijd heb ik gewoon veel matige trainingen neer gezet en kamp ik met een paar pijntjes. Daarom wil ik goed op een rijtje houden hoe alles gaat. Ik vind het zeer belangrijk om kritisch te blijven. Dat jij het onzin vind, boeid me verder niet.
Ik heb nergens gezegd dat het onzin is, en bedoelde het gewoon grappig. Niet zo serieus nemen.

Nice bench iig!

Waarvoor eerst 1x100kg om vervolgens 8x95kg en 5x100kg te doen?

• #1.528
Ik heb nergens gezegd dat het onzin is, en bedoelde het gewoon grappig. Niet zo serieus nemen.

Nice bench iig!

Waarvoor eerst 1x100kg om vervolgens 8x95kg en 5x100kg te doen?

Sorry man, ben wat geirritieerd door die pijntjes enzo. Hoop dat het niks echt ernstigs is.

Ik had een werktset met 95 in mn hoofd en dacht dat die 95 misschien wel goed 'licht' aan zou voelen als ik eerst easy een 1x100 zou drukken.

schouderpijntjes misschien ook mede door de heavy ass dips?

Ik had een werktset met 95 in mn hoofd en dacht dat die 95 misschien wel goed 'licht' aan zou voelen als ik eerst easy een 1x100 zou drukken.

Heb eens gelezen dat dat heel effectief kan werken wat je hebt gedaan met 1x100 en dan 8x95 (dan voelt het idd erg licht) Heb ook eens gedaan 5x80kg gevolgd door een easy 20x60kg (terwijl mijn PR lag op 17x60kg) de week ervoor :P, maar dat is inmiddels al weer een half jaar terug :rolleyes:

Geode en sterke training overigens, ook die dips en pullups... nice!!

Hoe gaat het met je voeding, al aan weten te houden :D?

• #1.532
schouderpijntjes misschien ook mede door de heavy ass dips?

Nope, die hebben er niks mee te maken. Volgens mij komt het door die borst training van vorige week maandag. Zoals ik al eerder aangaf(misschien heb je het gelezen) was ik er kwa gedachte totaal niet bij en presteerde ik zeer slecht. Toen drukte ik gewoon niet goed, daardoor komt het.
Ik hoop dat het niks ernstigs is, denk dat het ook wel meevalt.

Heb eens gelezen dat dat heel effectief kan werken wat je hebt gedaan met 1x100 en dan 8x95 (dan voelt het idd erg licht) Heb ook eens gedaan 5x80kg gevolgd door een easy 20x60kg (terwijl mijn PR lag op 17x60kg) de week ervoor :P, maar dat is inmiddels al weer een half jaar terug :rolleyes:

Geode en sterke training overigens, ook die dips en pullups... nice!!

Hoe gaat het met je voeding, al aan weten te houden :D?
Tof dat dat zo werkte bij jou. Gister voelde het bij mij ook goed aan, zeker omdat die 1x100 zeker niet te zwaar was want anders gaat het misschien in je nadeel werken.

Thnx verder, ben zelf ook tevreden.

Gister was ik met mn stage een hele dag weg(wat normaal nooit voorkomt), heb me toen niet aan mn voeding kunnen houden maar heb wel veel gegeten en genoeg eiwitten. Nu is het belangrijk dat ik me de komende dagen weer zoveel mogelijk aan mn schema houd. Eind deze week uiteraard weer mijn weeksamenvatting haha;)

Tja.., ik weet niet zeker hoeveel je hebt aan zulke programmatjes...

Later deze dag ga ik LB1 doen. Ik ben benieuwd hoe het gaat aangezien ik dus ook een beetje last heb van pijntjes in mn LB.. *zucht*

Hahaha!
Tsja, wie weet..?
Het ging er mij maar om dat het principe van een zware single voor de volgende werksets niet iets "geks" is. ;)
"Alles" werkt trouwens.

• #1.536
Hahaha!
Tsja, wie weet..?
Het ging er mij maar om dat het principe van een zware single voor de volgende werksets niet iets "geks" is. ;)
"Alles" werkt trouwens.
True

11 oktober

LB 1

Squat
12x60
8x60
5x100
2x130
1x150

5x160(laatste rep was behoorlijk lelijk)
2x160
5x130

Front squat
5x60
5x100
10x60

Leg extensions
2 sets

Standing calves raises
3 sets

Sitting calves raises
2 sets

Comments:
Squats waren wat moeizaam met 160. Zit nog steeds niet goed in de LB en dat merk ik vooral bij het onderste stuk van mn squats. Hopelijk trekt het een beetje weg.
Morgen een rustdag. Donderdag UB2.

Doe je wel eens wat core werk eigenlijk?
Back extensions, hyper extensions, reversed hypers, landmines, ab rollouts, plank holds, weet ik veel wat?
Lijkt me toch erg verstandig om er wel wat bij te doen.

Misschien (speed) box squats gaan doen om het onderste deel van je squats te versterken? Desalnietteplus heerlijke squats hoor gozer!:D Blijf die front squats die je daarna doet ook 200% waarderen :rocknana:

Ik zie dat je op 8 oktober start met 15×150 DL. Ik heb destijds veel kritiek gehad op eenzelfde rep-range in mijn warming up. Er werd gezegd dat ik wat lager in reps moest gaan zitten en een meer dynamische opbouw in gewicht. Moet zeggen dat het ook beter opwarmt, zonder belastend te zijn, dan 15 reps.

• #1.540
Doe je wel eens wat core werk eigenlijk?
Back extensions, hyper extensions, reversed hypers, landmines, ab rollouts, plank holds, weet ik veel wat?
Lijkt me toch erg verstandig om er wel wat bij te doen.

Dat doe ik nooit, zeker voor mn abs moet ik eigenlijk gewoon wat gaan doen. Maar crunches en varianten daar op vind ik zo dodelijk saai waardoor ik het nooit doe. Ik moet maar eens kijken of ik een paar zware abs oefeningen kan vinden die effectief zijn.

Misschien (speed) box squats gaan doen om het onderste deel van je squats te versterken? Desalnietteplus heerlijke squats hoor gozer!:D Blijf die front squats die je daarna doet ook 200% waarderen :rocknana:
Die full paused squats op vrijdag versterken het als het goed is wel onderin. Maar ik heb last van een pijntje aan mn rechterbeen die ik voel als ik op diepte zit. Waar het precies zit weet ik niet maar het is wel klote natuurlijk..
Het was wel weer nice om die 100kg weer eens te front squaten, was een tijdje geleden.

Ik zie dat je op 8 oktober start met 15×150 DL. Ik heb destijds veel kritiek gehad op eenzelfde rep-range in mijn warming up. Er werd gezegd dat ik wat lager in reps moest gaan zitten en een meer dynamische opbouw in gewicht. Moet zeggen dat het ook beter opwarmt, zonder belastend te zijn, dan 15 reps.
Zoals je kan zien die dag is dat de enige deadliftt set die ik deed. Ik doe momenteel maar 1 dl set per week en ik varieer per week. Vorige keer 15 reps met 150 wat ik goed voelde en met prima techniek. Deze week ga ik wss een zwaare set doen waarvan de techniek iets minder goed zal zijn(lees:iets minder rechte rug). Hoeveel gewicht ik pak weet ik nog niet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven