- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb t ook niet over crunches. Kan je wel doen, maar leg raises of een variant daarop zijn dan toch effectiever imo, zeker voor core werk. Plus die oefeningen die ik al noemde.

Toch mooi om te zien dat je zelfs na 2 keer falen met die 36 het toch nog een derde keer probeert en hem toch nog weet weg te duwen. Lekkere pr ook op die bank.
Toch mooi om te zien dat je zelfs na 2 keer falen met die 36 het toch nog een derde keer probeert en hem toch nog weet weg te duwen. Lekkere pr ook op die bank.
Wel knap ja, maar je hebt er verder geen donder aan natuurlijk. Als je geen spotter hebt, beter gewoon een gewicht pakken wat je makkelijker voor kan slaan en wat meer reps mee kan maken.
Wel goeie bench trouwens.
Doe wel vaker 3 setjes en haal dan iets van 7 6 5 ofzo, maar ik ga daar wel gewoon mee door tot het soepeler gaat. En prioriteit ligt niet meteen daar.sterke overal training
misschien wat meer setjes maken met die 34érs
kwestie van tijd en pak je ze

Dankje, en eerlijk gezegt weet ik dat niet, ik denk een evenaring.
Thnx jaap!
Ik ben er nog mijlenver vanaf, hopelijk zit ik eind dit jaar daar...
Mooie trainingen op deze pagina WWE! Wel balen van alle pijntjes dier zich nu voordoen! Is het enkel lichamelijke stress of ...