MuscleMeat

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb t ook niet over crunches. Kan je wel doen, maar leg raises of een variant daarop zijn dan toch effectiever imo, zeker voor core werk. Plus die oefeningen die ik al noemde.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Ik heb t ook niet over crunches. Kan je wel doen, maar leg raises of een variant daarop zijn dan toch effectiever imo, zeker voor core werk. Plus die oefeningen die ik al noemde.

Ik zal eens wat oefeningen bekijken. Sowieso iets waar ik geen 30reps mee maak zoals crunches, het moet zwaarder zijn dus;)

• #1.544
Thnx voor de filmpjes John, vooral die tweede:D

Ik ga er eens goed over nadenken. Ik deed gister 15-20 minuten thuis(na de training) nog wat oefeningen voor het eerst om me soepel te houden,ook ivm het pijntje in mn LB. Misschien kan ik hier nog wat setjes buik aan toevoegen zodat ik in totaal nog 30 minuten thuis wat doe. Dus buik+soepelheid.

• #1.545
14 oktober

Ub 2

DB shoulderpress
opwarmen

7x34
0x36
0x36
1x36
8x26
8x26

Paused bench
3x80
4x95
2x100 PR
5x90

Side raises
10x14
8x18
8x10

DB rows
15x40
5x58
5x58
12x40

Pull-ups
10xbodyweight
9xbodyweight
8xbodyweight

Lying one arm dumbbell extension
8x14
12x12

Barbell curl
8x32
8x32

Comments:Die eerste rep bij db shoulder press is altijd klote, ging echt niet lekker met die 36 deze keer. Jammer. Gelukkig ging benchen niet slecht daarna. De training was oke.

Laatst bewerkt:
Toch mooi om te zien dat je zelfs na 2 keer falen met die 36 het toch nog een derde keer probeert en hem toch nog weet weg te duwen. Lekkere pr ook op die bank:).

Toch mooi om te zien dat je zelfs na 2 keer falen met die 36 het toch nog een derde keer probeert en hem toch nog weet weg te duwen. Lekkere pr ook op die bank:).

Wel knap ja, maar je hebt er verder geen donder aan natuurlijk. Als je geen spotter hebt, beter gewoon een gewicht pakken wat je makkelijker voor kan slaan en wat meer reps mee kan maken.
Wel goeie bench trouwens.

sterke overal training
misschien wat meer setjes maken met die 34érs
kwestie van tijd en pak je ze

• #1.549

Wel knap ja, maar je hebt er verder geen donder aan natuurlijk. Als je geen spotter hebt, beter gewoon een gewicht pakken wat je makkelijker voor kan slaan en wat meer reps mee kan maken.
Wel goeie bench trouwens.

Tymen heeft natuurlijk gelijk in deze want eigenlijk zou ik echt wel meer reps met 36 moeten kunnen maken als die 34 al 7x doe. Helaas.
sterke overal training
misschien wat meer setjes maken met die 34érs
kwestie van tijd en pak je ze
Doe wel vaker 3 setjes en haal dan iets van 7 6 5 ofzo, maar ik ga daar wel gewoon mee door tot het soepeler gaat. En prioriteit ligt niet meteen daar.

14 oktober

LB 2

Deadlift
12x70
6x110
3x140
1x170
1x200
1x230

Powercleans
3x70
3x85
0x95
1x95 PR

Paused full Squats
3x60
3x90
3x120
3x135 PR

Leg curls
overgeslagen

comments: Nice train. 2 weken geleden faalde ik gewoon op 230 deadlift, dus goed dat ik die weer heb. Gaat weer een beetje de goede kant op dus. Bij de powercleans faalde ik mn eerste poging met 95. Daarna goed concetreren en nog een keer probeberen en BUST! ineens boven:)
Leg curl had ik even overgeslagen omdat het pijntje daar mss in de buurt zit, al voeld het nu al wat beter als eerst:)

:bow:

i like you're training :)

• #1.551

Whoohoo thnx John:)

Weekoverzicht:

UB1: Ging goed, hopelijk kan ik binnenkort met 100/105 weer eens een rep pr zetten.

LB2
: Vrij aardige gewichten, gingen alleen nog niet soepel

UB1: Teleurstellende shoulder press, verder ging het goed.

LB2: 230dl weer gehaald en LB voelde beter aan, mooi zo.

Training: 7,5 Vrij goede intensiteit gedurende de week
Voeding: 6,5/10 Ik kom aan mn kcal en eiwitten, nog niet voledig volgend schema en nog net wat teveel voedsel dat ik niet hoor te eten maar het word al beter en stricter. Junken op zaterdag(vandaag) blijft staan though xD
Rust: 7/10 Ik rust goed.

• #1.552
17 oktober

Ub 1

Bench
12x50
6x70
3x80
2x90
1x100

4x105
5x100
2x100

Flyes
10x26
6x30
8x26
8x26

Dips
4xbodyweight+45
2xbodyweight+45
7xbodyweight+25+7xbodyweight er meteen achteraan

Pull-ups
8xbodyweight+15
8xbodyweight+15
8xbodyweight+15
7xbodyweight+15
7xbodyweight+15

Row machine
8x140
8x140
8x140

pushdown
12 reps
10 reps

DB curl
4x22
4x22

comments: Opzich een best goede training. Toch wel een beetje last van mn linker schouder, die voel ik nu ook. Donderdag doe ik paused bench maar dan pak ik die even niet te zwaar(85-90kg).
Aan het begin van de avond ga ik LB1 doen.

sterk werk hier weer op deze pagina !

is 4x105kg geen vpr? Nice iig!

Pff die dips man, sterke training!

De 120 al gebencht? Zal iigv niet meer veraf zijn :)

• #1.557
sterk werk hier weer op deze pagina !

thnx bro
is 4x105kg geen vpr? Nice iig!
Dankje, en eerlijk gezegt weet ik dat niet, ik denk een evenaring.

Pff die dips man, sterke training!
Thnx jaap!

De 120 al gebencht? Zal iigv niet meer veraf zijn :)
Ik ben er nog mijlenver vanaf, hopelijk zit ik eind dit jaar daar...

18 oktober

LB 1

Squat
10x70
8x70
5x100
2x130
1x150

5x160
2x160
1x160
1x160

Front squat
10x70
9x90
10x70

Leg extensions
2 sets

Standing calves raises
3 sets

Sitting calves raises
3 sets

Comments:Het onderste deel bij de squat ging elke keer enorm moeizaam, komt ook omdat ik alleen daar last heb van dat pijntje in de LB. Deze training heb ik trouwens wel(zeker voor mijn doen) snel gedaan. Ik deed over alles wat hier staat 50 minuten, en dat ervaar ik als iets positiefs.

Iets wat minder positief is zijn de pijntjes die ik nu heb. Dit is kwa trainen echt even een klote periode. Ik denk dat ik nu even alleen wat lichte trainingen doe de rest van de week en volgende week ook. Ik ben bang dat als ik nu niet goed herstel er iets misschien erger word. Ik voel iets aan mn linker schouder, mn LB(ik weet niet wat maar ik voel het onderin de squat) en mn rechter bicep voelt iet wat geirriteerd. Wel k*t dit, maar ik denk dat ik het beste nu even een dag of 10 niet zwaar kan trainen. Als iemand hier een mening over heeft hoor ik dat natuurlijk graag. Als ik mn voeding niet verslap dan hoop ik dat ik goed herstel en daarna weer kan knallen.

Mooie trainingen op deze pagina WWE! Wel balen van alle pijntjes dier zich nu voordoen! Is het enkel lichamelijke stress of ...

• #1.559
Mooie trainingen op deze pagina WWE! Wel balen van alle pijntjes dier zich nu voordoen! Is het enkel lichamelijke stress of ...

Alles gaat momenteel eigenlijk wel prima verder dus alleen lichamelijke klachten.
Mn schouders zijn altijd al wat gevoellig en laatst gewoon net even verkeerd gedrukt of iets dergelijks, nogal jammer natuurlijk.

Dat in mn LB voel ik nu al een tijdje en ik denk dat dat gewoon rust nodig heeft want ik denk ook dat dat er voor zorgt dat mn squats onderin zo idioot moeizaam gaan.

Mn bicep gek genoeg ook een beetje overbelast, hoe dat komt..? geen idee.

Verder denk ik dat het ook mee speelt dat ik 'na' het cutten een tijdje mn voeding gewoon echt niet op orde had wat ik al aangaf hier in mn log, Dat is natuurlijk ook niet goed. En de laatste keer dat ik een goede rustweek heb genomen herinner ik me niet.

Plan nu is om deze week en volgende week te deloaden. Dus gewoon een paar keer licht trainen en een paar keer op de crosstrainer. Hopelijk ben ik daarna geen kracht enzo kwijt en ben ik de pijntjes wel kwijt. Stiekem hoop ik dat ik dan vooruit kan kwa kracht. Voeding verbeteren en goed houden heeft nu prioriteit!

Laatst bewerkt:
  • #1.560
Hier even een update.

Ik ben vorige week dinsdag voor het laatst in de sportschool geweest. Dit betekent dat ik nu 7 dagen niet heb getraind. Ik ga morgen weer eens wat krachttraining doen maar niet te zwaar en donderdag ook.

En dan bekijk ik van het weekend of ik volgende week weer (normaal) kan gaan trainen. Wss ga ik dan een split schema doen en even goed aanvoelen wat wel en niet kan en even rustig opbouwen.

Hier even hoe het staat met de pijntjes:

Linker schouder: Nog steeds last van

Rechter schouder: Nog een heel klein beetje last van maar lijkt goed te herstellen.

Rechter bicep: Bijna geen last van en lijkt vrij goed hersteld te zijn

Lower body: Nog steeds last van. Als ik een diepe kniebuig maak voel ik dat nog helaas.

Als ik volgende week een split schema ga doen kijk ik gewoon wat wel kan en wat niet en ik bouw langzaam de gewichten op denk ik.

Wel zit ik nogal met de vraag wat ik ga doen met squats aangezien ik dus onderin de lift last heb. Even een tijdje geen benen/tijdje geen squats/tijdje geen diepe squats/schijt hebben en gewoon squaten... Lastig welk van deze opties gaat het worden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven