Fitness Seller

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker easy blijven trainen
intensief kan makkelijk met die gewichten
hou je het nog een beetje leuk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
lekker easy blijven trainen
intensief kan makkelijk met die gewichten
hou je het nog een beetje leuk

Ja klopt en daar komt nog eens bij dat ik eerst soms ook gewoon te lang rust nam tussen de setjes. Het is goed om dit aspect dus nog eens goed onder de loep te nemen.

Ik neem aan dat ik een deel van mn kracht toch wel weer vrij snel terug zou moeten krijgen, aangezien ik nu 8x80 bench gewoon al erg zwaar vond:o

Laatst bewerkt:
  • #1.583
1 november

Trainingstijd: 40minuten+20minuten cardio

Benen

Squat
10x60
10x90
10x100
10x110
10x120
10x90

Leg extenions
15 reps
12 reps
10 reps

Leg curl
15x45
15x45
12x45

Standing calves raises
8 reps
8 reps
8 reps

+20 min crosstrainer

comments:
LB leek beter aan te voelen als voor mn 2 weken rust, verder niet ontevreden over die set met 120. Zeker aangezien ik niet zown 'high repper' ben.

Brute squats met 120kg!!

Mooi man dat je geen last lijkt te hebben van je lies, hopelijk kan je snel weer volle toeren. Al is 10x 120 natuurlijk nog steeds helemaal niet slecht:).

Nette squats man!

• #1.587

Thnx Koekie

Mooi man dat je geen last lijkt te hebben van je lies, hopelijk kan je snel weer volle toeren. Al is 10x 120 natuurlijk nog steeds helemaal niet slecht:).
ja inderdaad, hopelijk blijft het nu goed gaat. Ik ga nu sowieso splitten en maar 1x per week squaten dus dan word mn LB ook niet vaak belast als bij een UB/LB.

Ben zelf ook niet eens zo ontevreden over deze training aangezien ik 10x120 ook niet slecht vind en het na bijna 2 weken niet trainen was.

Thnx dude

Vandaag heb ik een rustdag en morgen ga ik rug en biceps doen.

Mn voeding gaat momenteel ook best goed. Ik moet er even aan denken om me morgen te wegen en dat weer wekelijks te doen. Ik wil nu eigenlijk een paar kg zwaarder worden en wat kracht weer terug pakken al wil ik niet dat mn bf te veel stijgt en dat maakt het lastig. Ik moet nog even bedenken hoe ik dit precies aan wil pakken aangezien ik het idee heb dat als ik zwaarder word mn bf automatisch aardig wat mee stijgt.

Veel werk, die squats. ;)

Jammer dat je geen gewichten bij die leg extensions zet...
Je maat begint ook sterk te worden met zn squats.

Mooi hoor, 10x120kg op de squats!

Rust lekker uit vandaag!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.591
dank
Jammer dat je geen gewichten bij die leg extensions zet...
Je maat begint ook sterk te worden met zn squats.
Hehehe

Ja hoorde ik al van hem. 160-170 ofzo?

Mooi hoor, 10x120kg op de squats!

Rust lekker uit vandaag!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga ik zeker doen:)
En ik kan de rustdag ook wel gebruiken. Enorme spierpijn aan mn benen en triceps.

vind ik altijd zware shizzle van low reps naar high reps gaan
dan lijkt het wel of ik ineens mijn conditie kwijt ben

• #1.593
vind ik altijd zware shizzle van low reps naar high reps gaan
dan lijkt het wel of ik ineens mijn conditie kwijt ben

Ja inderdaad en al helemaal als je een tijdje de sportschool niet hebt betreden. Maar high rep beginnen leek me wel het beste.

Mn voeding gaat nu doordeweeks goed. Ik heb besloten regelmatig kleine dingen aan te passen zodat het niet gaat vervelen. Ik zal elke weer(wss wekelijks) mn schema posten in een spoiler zodat de geïnteresseerde die kunnen zien.

In de spoiler staat wat ik nu doordeweeks eet. Het doel is spier winnen en kracht terug krijgen/winnen. Spier winnen vind ik ook zo klote want heb al snel het idee dat mn bf te hard stijgt naar verhouding. Ik zit er ook aan te denken hoe ik dit het beste op kan lossen. Misschien vaker en korter cutten i.p.v. zo lang als ik het van de zomer gedaan heb.

Wat ik nog wel heb is dat ik me in het weekend eigenlijk niet aan een schema kan houden. Ik moet nog eens goed zien hoe ik dit aan ga pakken. Sowieso een paar whey shakes moet ik er gewoon goed in houden zodat ik wel aan mn eiwitten kom want het lijkt me dat dat het belangrijkste is..?

100 gram brood 128kcal 9eiwit 45kool 3vet
120 gram tonijn 230kcal 29eiwit 12vet
28gram whey 110kcal 21 eiwit 2 kool 1vet
200ml melk 92kcal 7eiwit 9kool 3 vet

75 gram Pasta 270kcal 10 eiwit 50kool 2vet

400ml melk 184kcal 13eiwit 19kool 6vet
75gram havermout 285kcal 10eiwit 46kool 5vet

270gram pangasiusfilet 340kcal 48eiwit 0kool 16vet
400ml melk 200 kcal 17 eiwit 24kool 7vet
75 gram havermout 285kcal 10eiwit 46kool 5vet
olijfolie 10ml 80kcal 0 eiwit 0kool 9vet

(TRAINEN)

200ml melk 92kcal 7eiwit 9kool 3 vet

500gram kwark 310kcal 45eiwit 30kool 0 vet

2950kcal 265eiwit 288kool 101vet

• #1.594
3 november

Trainingstijd: 65 minuten

Rug

Deadlift
10x70
10x105
2x135
1x165
1x185
1x205

Power cleans
5x70
5x70

Pull ups
10xbodyweight
8xbodyweight+10
8xbodyweight+15

barbell row
15x50
10x70
10x80

Underhand Pulldown machine
10x50
10x70
10x80

Dumbbell row
10x32
10x38

Biceps
Seated dumbbell curl
10x12
8x14
6x16

Preacher dumbbell curl
8x14
8x14
8x10

Comments:
Ik had nog flinke spierpijn aan mn hamstrings(nog steeds overigens). Vandaag nog een korte schouder training. Ook hoop ik dat ik nu elke week sterker ga worden.
Ik post straks ook nog wel mn voedingsschemavoor volgende week. Wekelijks kleine aanpassingen zorgen ervoor dat het goed te volgen is. Kcal gaan ook met 200 ofzo omhoog want gek genoeg stond ik vandaag op de weegschaal en ben ik zelfs iets minder zwaar geworden en ik lijk iets minder droog als eerst. Hoe dit kan weet ik ook niet:S 200kcal omhoog dus want de komende 6 weken wil ik sowieso bulken en een paar kg erbij plakken.

• #1.595
Training van afgelopen vrijdag:

4 november

Trainingstijd:25 minuten

Schouders

Shoulder dumbbell press
20x10
15x20
10x24
6x28

Machine shoulder press
10x20
8x40
6x40

Facepulls
15 reps
15 reps
15 reps

Comments:
Ik deed ook een setje side raises maar voelde meteen dat dat pijnlijk was en stopte toen weer. Met deze andere schouder oefeningen had ik nergens last van.

Hopelijk ben ik deze week op alles weer een beetje sterker, we zullen zien;)
Vanavond post ik het voedingsschemavoor deze week.

Goeie deadlift en pullups waren dat laatst man!

Jammer van je schouder. Beter geef je die 2 weken rust en ga je alleen decline werk voor je borst doen.... straks wordt het misschien juist erger als je door gaat!

• #1.597
Goeie deadlift en pullups waren dat laatst man!

Jammer van je schouder. Beter geef je die 2 weken rust en ga je alleen decline werk voor je borst doen.... straks wordt het misschien juist erger als je door gaat!

Tja alles is wel wat zwakker geworden door die 2 weken rust en pijntjes. Maar ik wil nu toch echt weer pressen met borst. Maar ik ga gewoon blijven opletten wat er wel kan en wat niet. Dingen die zeer doen doe ik gewoon niet.

aan de deadlift ligt het niet - still strong

aan de deadlift ligt het niet - still strong

Hoezo? Is één rep met een gewicht dat 45 kilo onder zn top ligt... Toch behoorlijk wat minder.
Gewoon weer gestaag opbouwen, C. Ff geduld hebben nu, ego een beetje aan de kant, en verstandig trainen.

Hoezo? Is één rep met een gewicht dat 45 kilo onder zn top ligt... Toch behoorlijk wat minder.
Gewoon weer gestaag opbouwen, C. Ff geduld hebben nu, ego een beetje aan de kant, en verstandig trainen.

nah - als je een blessure hebt en je kan nog 200 pakken dan vind ik dat niet slecht - lijkt me lastig om te controleren of de blessure daadwerkelijk impact heeft op de oef -

maar idd rustig aan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven