AndroidHealthClinic

One With The Underdogs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Tymen heeft hier gelijk, echt heel goed is het niet. Ik moet nu inderdaad gewoon weer 'rustig' opbouwen. Wat betreft die LB blessure waar John Ove op doelt, daar had ik alleen last van als ik diep ging kniebuigen(parallel of dieper). Bij deadliften voelde ik dat nooit.

Ik hou even goed in de gaten wat ik bij alle oefeningen deed en ik hoop deze week op (bijna) alles meer te kunnen pakken.

Ik vind wat John zegt niet zo heel gek hoor.
Als je in een moeilijke periode met blessure een single doet met 80% van je all time beste lift...
Whatever.
Op naar de 250, en daar voorbij! :D

• #1.603
Ik vind wat John zegt niet zo heel gek hoor.
Als je in een moeilijke periode met blessure een single doet met 80% van je all time beste lift...
Whatever.
Op naar de 250, en daar voorbij! :D

We kunnen wel zeggen dat die deadlift minder slecht was als mn bench(8x80) en squat(10x120).
Deze week moet dat allemaal weer een tikkel hoger.

Ik ben benieuwd hoe het bankdrukken gaat vandaag. Hopelijk gaat het goed en kan ik met 85 reppen.

We duimen voor je. ;)
Succes.

• #1.605
7 november

Trainingstijd: 1 uur

Rotator cuff oefening
2x20x2,5

Borst

Benchpress
15x50
10x70
8x80
6x90

Incline bench
10x50
10x60
8x70

Flyes
10x14
10x22
10x22

Dumbbell benchpress
5x32
6x28

Triceps

Close grip bench press
10x50
10x50
10x50

Lying One arm dumbbell extensions
6x12
6x12
8x10

Pushdown
15 reps
15 reps
10 reps

comments:
Ik kon weer een stuk zwaarder trainen als vorige week. Ik zit met mn bench en incline bench ongeveer 10kg onder wat ik maximaal kon. Ik ben niet van plan om te snel te verhogen dus ga volgende week wss weer 90 pakken en wil dan toch eigenlijk wel minimaal 2 reps erbij plakken.
Overigens ben ik tevreden over mijn trainingstijd, vrij snel gedaan allemaal:)

Dit is mn voeding voor deze week:
200ml melk 92kcal 7eiwit 9kool 3vet
Whey 110kcal 21eiwit 2kool 1vet

75gram pasta 269kcal 10eiwit 50kool 2vet
270gram pangasius 340kcal 48eiwit 0kool 16vet

500ml melk 230kcal 17eiwit 24kool 7vet
120 havermout 456kcal 15eiwit 74kool 8vet
olijfolie 10ml 80kcal 0 eiwit 0kool 9vet
stuk komkommer 0 0 0 0

75gram pasta 269kcal 10eiwit 50kool 2vet
200gram tartaar 254kcal 43eiwit 0kool 9vet

TRAINEN

200ml melk 92kcal 7eiwit 9kool 3vet

50gram pindas 312kcal 13eiwit 5 kool 26vet
500gram kwark 310kcal 45eiwit 30kool 0vet

3034kcal 278eiwit 268kool 88vet
Ik ga me nu wekelijks wegen en de komende weken(6-8) wil ik toch wel wat aankomen.

Laatst bewerkt:
dikke presses kerel

voeding ziet er goed uit. 3000kcal ... :meal:

• #1.607
dikke presses kerel

voeding ziet er goed uit. 3000kcal ... :meal:

Moet echt nog een stuk beter Rob.

Ja het word gewoon tijd dat ik die voeding goed aanpak en echt werk met periodes van bulken en cutten en niet al dat aangekloot. Dus nu mn gewicht in de gaten houden en eventueel nog wat verhogen.

In het weekend heb ik nog wel het probleem dat ik me niet aan mn schema kan houden. Ik ben dan vaak bij mn vriendin en kan daar niet allemaal koken enzo waardoor zaken als pangasius filet komen te vervallen. Iemand tips of hoe pakken jullie dat aan?;)

Vanavond ga ik benen trainen, Het plan is om weer zwaarder te gaan als vorige week, moet zeker wel lukken!:cool:

Ik ben dan vaak bij mn vriendin en kan daar niet allemaal koken enzo waardoor zaken als pangasius filet komen te vervallen. Iemand tips of hoe pakken jullie dat aan?;)

Tupperware + koeltas = win
Maar je kan ook eventueel wat proteine bars ofzo meenemen.

Uiteindelijk komt het ook zo nauw niet hoor. Je kijkt gewoon dat je aan je eiwitten
komt. Desnoods door een extra whey shake ofzo. De rest van je voeding moet je
gewoon even schatten ;) Uiteindelijk moet je niet zo per dag leven. Doet je lichaam ook niet.

Presswerk is nu gewoon niet goed, zoals zijn deadlifts dat ook niet zijn. Ligt gewoon een heel end onder zijn niveau, en daar is C. zelf ook helemaal niet blij mee. Logisch. Kan ie verder denk ik ook niet veel aan doen, vanwege al die vervelende blessures.
En dan kan iedereen hier wel lopen slijmen dat ie zo lekker gepresst heeft, of enorm sterk was op de deadlifts, maar daar schiet TS echt helemaal niets mee op. Een single met 80% van je max op een slechte dag, zoals op de deadlift, is nog steeds gewoon lang niet goed genoeg. Net als 10 kilo onder je niveau van een paar weken terug pressen dat niet is.
Als dit forum er alleen maar is om elkaar hele dagen de kont te lopen likken, in plaats van af en te ook gewoon eens kritiek te leveren, komt er niemand ooit verder.
Sorry TS, moest t even kwijt ;)

Bij de Lidl bijvoorbeeld kun je voor vrij weinig geld van die pakjes vis halen.
125gram forel, 200gr makreelfilet. :meal:
En lekkerrrrr!!! :D

Presswerk is nu gewoon niet goed, zoals zijn deadlifts dat ook niet zijn. Ligt gewoon een heel end onder zijn niveau, en daar is C. zelf ook helemaal niet blij mee. Logisch. Kan ie verder denk ik ook niet veel aan doen, vanwege al die vervelende blessures.
En dan kan iedereen hier wel lopen slijmen dat ie zo lekker gepresst heeft, of enorm sterk was op de deadlifts, maar daar schiet TS echt helemaal niets mee op. Een single met 80% van je max op een slechte dag, zoals op de deadlift, is nog steeds gewoon lang niet goed genoeg. Net als 10 kilo onder je niveau van een paar weken terug pressen dat niet is.
Als dit forum er alleen maar is om elkaar hele dagen de kont te lopen likken, in plaats van af en te ook gewoon eens kritiek te leveren, komt er niemand ooit verder.

Hij zit een stuk zwaarder als de vorige week zegt die zelf en nog maar 10kg onder zijn max.
Nou dan, dan is die toch al aardig goed op weg terug ... lijkt me

Kontenlikken of niet 200kg blijft sterk, en dat is wat de gene zeggen.
Het is inderdaad minder slecht dan dat hij doet, maar om dan 200kg licht te noemen?
Zelfde als iemand 250kg bankdrukt en je zegt dat 200kg bench dan slecht/licht is.
Ja het is licht tegenover ze 250kg maar 200kg bench in ze algemeen blijft nog heel sterk.

Voor de rest helemaal met je eens.

Sommige mensen vinden het fijn om vriendelijk te zijn en dan naar omstandigheden en rekening houdend met zijn blessure(s) zo'n training te waarderen Tymen.
Niet iedereen heeft het testosteron tot voor zijn ogen staan. :D

Het is inderdaad minder slecht dan dat hij doet, maar om dan 200kg licht te noemen?
Zelfde als iemand 250kg bankdrukt en je zegt dat 200kg bench dan slecht/licht is.
Ja het is licht tegenover ze 250kg maar 200kg bench in ze algemeen blijft nog heel sterk.

Ik zeg niet dat 200 kilo licht is. Ik zeg dat het ver onder zijn kunnen is, en dus niet sterk. De term "sterk" is toch altijd relatief en afhankelijk van je uitgangspunt? Als ik als top 230 druk, en op een wedstrijd druk ik ineens 200, dan vind ik dat gewoon ronduit slecht en niet sterk. Dan zullen er genoeg anderen zijn die dat nog steeds enorm sterk vinden, maar relatief gezien, in vergelijking met mijn 1RM, is het dat natuurlijk helemaal niet. Als je 250 deadlift, is een single met 205 gewoon helemaal niet sterk.
Maar oke, Robke heeft ook wel gelijk, er zit wel weer vooruitgang in.

Sommige mensen vinden het fijn om vriendelijk te zijn en dan naar omstandigheden en rekening houdend met zijn blessure(s) zo'n training te waarderen Tymen.
Niet iedereen heeft het testosteron tot voor zijn ogen staan. :D

Het heeft helemaal niets met testosteron te maken, maar gewoon met zeggen waar het op staat. Dat is iets wat meer mensen hier zo af en toe eens zouden moeten doen om een beetje meer mannelijkheid te creëren.

• #1.617
Tupperware + koeltas = win
Maar je kan ook eventueel wat proteine bars ofzo meenemen.

Uiteindelijk komt het ook zo nauw niet hoor. Je kijkt gewoon dat je aan je eiwitten
komt. Desnoods door een extra whey shake ofzo. De rest van je voeding moet je
gewoon even schatten ;) Uiteindelijk moet je niet zo per dag leven. Doet je lichaam ook niet.

Whey shakjes maken kan wel. En ik hoef inderdaad niet persee in het weekend volgens dat schema te leven maar het is wel zonde als ik ruim onder dat aantal kcal zit gedurende zulke dagen. Dus daar moet iets op bedacht worden.

3000kcal's per week is niet echt veel WWE..das maar 428kcals per dag :trollface:

Goed press werk gozer!:D
Haha, dude je snapt me wel:P
Overigens wissel ik per week steeds wat dingen af zodat het goed vol te houden is:)

Ik ben het helemaal eens met je, het is allemaal gewoon niet goed nu. Ik vind het zelf ook k*t natuurlijk maar ik erken wel dat de gewichten gewoon vrij slecht zijn op dit moment.

Bij de Lidl bijvoorbeeld kun je voor vrij weinig geld van die pakjes vis halen.
125gram forel, 200gr makreelfilet. :meal:
En lekkerrrrr!!! :D
En dat is gewoon vis die ik zo uit het pakje kan eten?:)

Hij zit een stuk zwaarder als de vorige week zegt die zelf en nog maar 10kg onder zijn max.
Nou dan, dan is die toch al aardig goed op weg terug ... lijkt me
Aardig op de goede weg wel ja..

Ik zeg niet dat 200 kilo licht is. Ik zeg dat het ver onder zijn kunnen is, en dus niet sterk. De term "sterk" is toch altijd relatief en afhankelijk van je uitgangspunt? Als ik als top 230 druk, en op een wedstrijd druk ik ineens 200, dan vind ik dat gewoon ronduit slecht en niet sterk. Dan zullen er genoeg anderen zijn die dat nog steeds enorm sterk vinden, maar relatief gezien, in vergelijking met mijn 1RM, is het dat natuurlijk helemaal niet. Als je 250 deadlift, is een single met 205 gewoon helemaal niet sterk.
Maar oke, Robke heeft ook wel gelijk, er zit wel weer vooruitgang in.
Tja, als Tymen 1x150 bankdrukt dan vind ik dat ook sterk maar als dat het zwaarste is dat hij in een training doet zou ik nooit 'sterke press' posten..

Ja die vis kan je zo uit het pakje (vr)eten.
Gisteren gekocht en lekker. ;)

Vooral de makreel is lekker.
En goed (lees: gezond) vet. ;)
200gr/pakje, 10,-/kg. :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven