XXL Nutrition

Ontsteking beide glutes

Even ter verduidelijking ik raad m absolute aan om naar een arts te gaan.
Ik heb zelf ooit een bacteriëel abcess gehad van winstrol en geloof mij daar ben je GOED ziek van!
Maar ik heb zelf 5 merken DHB gehad en heb bij bepaalde merken echt mega veel pijn gehad.
Dit is gewoon iets waar je rekening mee moet houden als je dit middel wilt gaan gebruiken.
Do your homework en verdiep je eerst in het middel.
Google maar eens op DHB + pip.
Voor mij is de beste plaats om DHB te prikken in mijn schouders.
Benen heb ik vreemd genoeg veel meer last van dan in mijn schouders.
Miss betere opname doorda je deze veel beweegd en goede betere doorbloeding heeft?

DHB mengen met een andere inject 1:2 en warm maken.

Waarom is iedereen zo’n fan van dhb ?

Waarom is iedereen zo’n fan van dhb ?
Hype denk ik.

On topic: Kan aan het merk liggen, hoeft niet natuurlijk. Lees wel dat DHB erg pijnlijk kan zijn maar heb het zelf nooit gebruikt. En ga ik ook niet doen als ik dit allemaal lees:o

Hallo allemaal,

Ben momenteel in mijn eerste week van:
1-10 400mg DHB
1-10 250MG TEST E
1-10HCG 2x500iu

Beide middelen zijn van een nieuw UG Lab.

Ik werk steriel, maak gebruik van 99% Alcohol spray, optrek naalden en zet naalden.

Om de PIP te verminderen heb ik er bewust voor gekozen om de injectie te verdelen over beide glutes.
Nu is het zo dat vandaag opnieuw moet zetten. Als controle heb ik een naald in een van mijn glutes gezet en geaspireerd, er kwam vervolgens pus uit.

Aangezien ik niet opnieuw in mijn glutes ga prikken met een ontsteking aan beide kanten, ben ik eveneens bang om in mijn quads te prikken, gezien het onmogelijk is met een ontsteking te lopen.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen en advies.
Zo'n hoog alcoholpercentage is niet heel effectief in het steriel maken, daarmee maak je veel bacteriën niet dood. Je kunt beter voor een alcoholpercentage van 70% gaan. (Dit zal overigens niet de oorzaak zijn van je PIP.)

Hij zegt dat er pus uitkomt. Lijkt me dan dan hij een infectie heeft opgelopen.
Waarom? Een ontsteking kan ook prima zonder infectie leiden tot het ten gronde gaan van witte bloedcellen (wat het pus zal vormen).

Zo'n hoog alcoholpercentage is niet heel effectief in het steriel maken, daarmee maak je veel bacteriën niet dood. Je kunt beter voor een alcoholpercentage van 70% gaan. (Dit zal overigens niet de oorzaak zijn van je PIP.)

Waarom? Een ontsteking kan ook prima zonder infectie leiden tot het ten gronde gaan van witte bloedcellen (wat het pus zal vormen).
Hoe komt t dat 99 minder bacteriën dood dan 70?

Na het lezen van jouw bericht was ik zelf wat huiverig om te starten met dhb. We gebruiken beide vrijwel zeker hetzelfde merk. Maar ik heb het toch gezet en heb totaal geen last van pip het is dus gewoon g2g. Waarschijnlijk heb je toch niet steriel genoeg gewerkt.
Heb een spuitje gevuld met 2ml dhb 1ml mast en 1ml test-e. Toen even het spuitje op de verwarming gelegd en snel gedouched en daarna gezet. Nu 2 dagen later en nergens last van. Normaal als ik pip heb voel ik het de dag erna en is het de tweede dag het ergst..

Leeft de beste man nog?

Ja,maar gaat nu beenloos door het leven.
Nou, dat zeg je wel zo, maar er is serieus iemand overleden die ik ken die ook enorme ontstekingen had op de plek waar hij had gezet, en ik verwacht dat het hetzelfde merk is. Dus ik ben serieus wel benieuwd hoe t met m is, aangezien zn laatste login ook vrijdag was

Terug
Naar boven