AndroidHealthClinic

Ontsteking beide glutes

Nou, dat zeg je wel zo, maar er is serieus iemand overleden die ik ken die ook enorme ontstekingen had op de plek waar hij had gezet, en ik verwacht dat het hetzelfde merk is. Dus ik ben serieus wel benieuwd hoe t met m is, aangezien zn laatste login ook vrijdag was

Ontstekingen kunnen idd zware gevolgen hebben. Vandaar dat ik ook zei dat hij best naar de doc ging.

Nou, dat zeg je wel zo, maar er is serieus iemand overleden die ik ken die ook enorme ontstekingen had op de plek waar hij had gezet, en ik verwacht dat het hetzelfde merk is. Dus ik ben serieus wel benieuwd hoe t met m is, aangezien zn laatste login ook vrijdag was
Wow. Uitkijken welk merk je pakt dan:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Hallo iedereen,

Allereerst bedankt voor alle reacties. Normaal gesproken ga ik in dit soort gevallen natuurlijk naar de dokter. Na mijn post, werd de ontsteking al snel minder en heb daarom besloten niet naar de dokter te gaan. De ontsteking is volledig weggetrokken en ben ook zeker dat het zich niet om een bacteriele infectie handelde. Zoals aangegeven in het topic, denk ik dat mijn lichaam gevoelig is voor DHB, ik merk dit aan het feit dat na een 2e injectie ik opnieuw dezelfde verschijnselen krijg, maar dan gelukkig in mindere mate als eerst het geval was.

Dat hoor ik niet vaak moet ik bekennen. Kun je het beloop een beetje omschrijven? Waren er geen voorbodes (koorts)?

Dat hoor ik niet vaak moet ik bekennen. Kun je het beloop een beetje omschrijven? Waren er geen voorbodes (koorts)?
van wat ik heb meegekregen (heb m die maandag gezien en woensdag overleden)
Had toen 2 enormmmee ontstekingen in beide billen, flink aan sterke pijnstillers en ontstekingsremmers, heb gezegd dat ie naar t ziekenhuis moest gaan,
Daar is dinsdag een groot abces verwijderd en daarna naar huis gestuurd en woensdag niet meer wakker geworden. Hoe t allemaal ontwikkeld is verder en hoelang ie t al had weet ik niet. Had m tijdje niet gezien.

Had toen 2 enormmmee ontstekingen in beide billen, flink aan sterke pijnstillers en ontstekingsremmers, heb gezegd dat ie naar t ziekenhuis moest gaan,
Daar is dinsdag een groot abces verwijderd en daarna naar huis gestuurd en woensdag niet meer wakker geworden. Hoe t allemaal ontwikkeld is verder en hoelang ie t al had weet ik niet. Had m tijdje niet gezien.
Heftig

f**k damn.

Dit moet toch een vervuiling zijn in het product zelf? Kan me niet voorstellen dat dit komt omdat de dhb kristaliseert ofzo

Dit moet toch een vervuiling zijn in het product zelf? Kan me niet voorstellen dat dit komt omdat de dhb kristaliseert ofzo
Hoeft niet per se, kan ook wat 'vies' te werk gaan zeg maar (naalden hergebruiken). Al doen veruit de meesten dat niet. Ook kunnen ontstekingen zonder infectie ontaarden in een gevaarlijk abces.

Terug
Naar boven