- Waardering
- 8.801
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Flauwe squats ook hier.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flauwe squats ook hier.
Ja, de rest van het Tinder en badoo topic is wel van hoogstaand niveau 🤣🤣🤣🤣
Maar geen bedreigingen tig pagina's lang.Ja, de rest van het Tinder en badoo topic is wel van hoogstaand niveau 🤣🤣🤣🤣
neen daar had ik nog nooit aan gedacht...Ben je weer in De Efteling geweest?
![]()
Man heeft seks met Holle Bolle Gijs: Bezoekers Efteling in shock
Een 30-jarige man is opgepakt omdat hij in de Efteling flink tekeer ging met Holle Bolle Gijs, maar gaat toch vrijuit... Gisteren werd de man uit Almere door voorbijgangers betrapt terwijl hij seks had met Hollewww.nieuwsfeitje.nl
Ben je weer in De Efteling geweest?
![]()
Man heeft seks met Holle Bolle Gijs: Bezoekers Efteling in shock
Een 30-jarige man is opgepakt omdat hij in de Efteling flink tekeer ging met Holle Bolle Gijs, maar gaat toch vrijuit... Gisteren werd de man uit Almere door voorbijgangers betrapt terwijl hij seks had met Hollewww.nieuwsfeitje.nl
Dus je loopt preventief een week niet, zonder dat je ergens last van hebt, als ik het goed begrijp?
Maar dan klopt het toch wat ik zeg?Nee, ik had een 10KM test gedaanvorige vrijdag, en was al van begin januari consequent 3/4 x aan het lopen. Dan is dat eens niet slecht. Conditie is niet op 1 week minder.
Altijd bezig blijven krijg ik vroeg of laat problemen.
Dus je loopt preventief een week niet, zonder dat je ergens last van hebt, als ik het goed begrijp?
Uw foto is beoordeeld door ai. U kwam best goed uit de test volgens de ai.