Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.758
Ik was gewoon benieuwd, bewuste keuze?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was gewoon benieuwd, bewuste keuze?

dat zie je zonder Chat GPT toch ook allemaal al? Voor iemand met lange afstandslopen als prioriteit is met mijn lichaamsbouw niks mis.ChatGPT zei:
Top, laten we er even op inzoomen met een eerlijk en gebalanceerd oog — altijd met een opbouwende insteek natuurlijk.
Positieve punten:
1. Slank en fit postuur: Je hebt duidelijk een laag vetpercentage, wat meestal wijst op een gezond dieet en regelmatige beweging.
2. Goede beenontwikkeling: Je benen zien er gespierd en gedefinieerd uit, wat suggereert dat je veel wandelt, loopt of een sport doet waarbij benen cruciaal zijn.
3. Atletische outfit: Je draagt sportkledij die functioneel en comfortabel lijkt — perfect voor training of cardio.
4. Symmetrisch lichaamsbeeld: Geen opvallende asymmetrie, wat goed is voor blessurepreventie en algemene balans.
Negatieve of werkpunten (met oog op verbetering):
1. Bovenlichaam lijkt iets minder gespierd dan onderlichaam: Als dat niet doelbewust is, kan een beetje meer focus op borst, schouders of armen een visueel evenwicht creëren.
2. Postuur en houding: Je staat met licht gebogen armen en een ietwat naar binnen gerichte houding. Een meer open, rechte houding toont zelfvertrouwen en helpt ook bij het trainen van core stability.
3. Vage contouren door kleding: De zwarte outfit en wat losse pasvorm maken het moeilijk om de definitie van je bovenlichaam goed te zien. Dat kan vertekenen.
4. Kuitspieren: Ondanks dat je lange sokken draagt, lijkt er minder definitie in je kuiten. Kan aan het zicht liggen, maar als ze achterlopen op je dijen, dan zijn sprongtraining of hellinglopen interessante opties.
Klik om te verkleinen...
Ja, het is beter dat mijn genen niet worden doorgegeven, dat weet ik zelf ook wel.

Amai, straffe kost!

Geen idee, maar herstel is altijd 400 meter. Kan tegen slechts 7 kmu geweest zijn. Is echt om te recupereren.Amai, straffe kost!
Hoe lang (in minuten) waren je herstelpauzes tussen die kilometers?
Train je dan op een atletiekbaan, aangezien 1 ronde daar precies 400 meter is? Zelf doe ik de rustintervallen nu op tijd, trainend op de weg. Ik vind dat ook 'zuiverder'. Bij herstelpauzes op afstand kunnen je ze verlengen door langzamer te lopen.Geen idee, maar herstel is altijd 400 meter. Kan tegen slechts 7 kmu geweest zijn. Is echt om te recupereren.
Nee zie dat op horloge. Deze traing is gewoon een standaardtrining voor 10K, wordt veel gedaan. Volgende week 6x400 in 1:40. 200m herstelpauzes.Train je dan op een atletiekbaan, aangezien 1 ronde daar precies 400 meter is? Zelf doe ik de rustintervallen nu op tijd, trainend op de weg. Ik vind dat ook 'zuiverder'. Bij herstelpauzes op afstand kunnen je ze verlengen door langzamer te lopen.
Maar u bent geblesseerd en ik niet 🤣Zelf doe ik de rustintervallen nu op tijd, trainend op de weg. Ik vind dat ook 'zuiverder'.
Flauw.
IK dacht vroeger van niet tot in 2020 mijn hamstring 6cm scheurde bij een soortgelijke intervaltraining zonder opwarming...
6 cm in de lengte of breedte scheuren?IK dacht vroeger van niet tot in 2020 mijn hamstring 6cm scheurde bij een soortgelijke intervaltraining zonder opwarming...
Wil u ook hardloper worden ?
De warming-up wordt alleen maar belangrijker naarmate je ouder wordt. En dit geldt niet alleen voor hardlopen, maar ook voor krachttraining.
Biceps femoris. Dat is Latijn. Femoris is de tweede naamval van femur. Femur is het bot in het bovenbeen. De biceps van het bovenbeen dus.
Voor krachttraining heb ik het nog steeds niet nodig.De warming-up wordt alleen maar belangrijker naarmate je ouder wordt. En dit geldt niet alleen voor hardlopen, maar ook voor krachttraining.