- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je al een concreet evenement/wedstrijd/datum op het oog?De volgende uitdaging ligt vast: een halve marathon lopen onder 1u50 minuten.
Denkt u dat u mij momenteel kan verslaan op 10K ?Heb je al een concreet evenement/wedstrijd/datum op het oog?
Ik vermoed dat we vrij dicht bij elkaar in de buurt zitten, als ik uw trainingen zo bekijk. Dit zegt mijn Garmin Connect app, maar zo lang ik nog niet daadwerkelijk een wedstrijd heb gelopen, weet ik niet hoeveel waarde ik hieraan moet hechten:
Je zou wat wedstrijdjes moeten lopen voor ervaring, is ook een leerproces. Bijna iedereen vertrekt bijvoorbeeld te snel en moet dit later in de wedstrijd bekopen. na al die jaren is dat voor mezelf nog altijd een beetje een werkpunt.Ik vermoed dat we vrij dicht bij elkaar in de buurt zitten, als ik uw trainingen zo bekijk. Dit zegt mijn Garmin Connect app, maar zo lang ik nog niet daadwerkelijk een wedstrijd heb gelopen, weet ik niet hoeveel waarde ik hieraan moet hechten:
![]()