XXL Nutrition

Oom Oli's log

• Topic Starter Topic Starter
Ik log niet veel de meesten staan hier ver onder mij in de voedselketen op sportief gebied merk ik meer en meer, maar hier kort overzichtje van de trainingen van de laatste 8 dagen.

1736561206052.png

En bijna 40 min wandel voetbal :flexbiceps:
Sterke prestatie :D

Laatst bewerkt:
Nou, hier mijn trainingen van afgelopen weekend:

1736710237675.png

Nou normaal gisteren een rustdaggie, maar heb een wandeling gemaakt.
1736868206299.png

1736885294040.png

Nou dit waren standaard trainingen, verder niks te melden alleen voor het eerst in mijn leven jump squats gedaan....
1736984670963.png

Nou vandaag was het rustig wat joggen (off season)
1737069001316.png

Nou, vandaag enkel een wandeling gedaan in de vrieskou:

1737141047694.png

Nou dit waren mijn trainingen van gisteren:
1737286637924.png

Nou, dit waren vandaag mijn trainingen:
1737304037320.png

En wat heb je allemaal gedaan bij de krachttraining?
Nou gewoon krachttraining is momenteel borst (bench press + lying dumbell laterals ), biceps (preacher curl), rug ( lat pulley's, rowing machine) , schouders (shoulder press machine, standing dumbell laterals), tricpeps ( standing cable pushodown of zoiets), onderarmen (iets met dumbells op knieën en via pols reverse heffen) en dan voor buik machine crunches.
Meestal 3 X 10, allemaal vrij basic. Maak het niet te ingewikkeld. Wel effectief trainen en niet enkel wat over lullen op forum...

benen + core
= heupen (met machine + pelvis drops), adductoren (Copenhagens, + adductor machine), quadriceps (walking lunges + front extenstions), hamstring ( leg curl machine, ketllebelt swing+ oefening vd kinesist waar ik naam niet van ken), jump squats, onderrug (rug achteruit duwen op een machine), buik ( ook machine crunches).

Laatst bewerkt:
Goed bezig wat bedoel je met die opmerking?

Merk je al erectieproblemen op jouw leeftijd of is dat nog niet van toepassing? Hoe gaat het daten?

Goed bezig wat bedoel je met die opmerking?

Merk je al erectieproblemen op jouw leeftijd of is dat nog niet van toepassing? Hoe gaat het daten?
neen, dat moet nog komen denk ik. Heb in het verleden nooit gekuurd, dat helpt waarschijnlijk.
Denk dat ik met oog op het nieuwe puntensysteem hier ook beter niet teveel meer op inga.
Of was het slechts een grap dat de punten nu niet meer na 1 jaar verdwijnen?

Je kan erop ingaan je krijgt geen punten meer.
Dus vertel.

Mogelijk kan jij ook meer dating advies geven

neen, dat moet nog komen denk ik. Heb in het verleden nooit gekuurd, dat helpt waarschijnlijk.
Denk dat ik met oog op het nieuwe puntensysteem hier ook beter niet teveel meer op inga.
Of was het slechts een grap dat de punten nu niet meer na 1 jaar verdwijnen?
Nooit gekuurd maar je had vroeger een kuurlog hier.

Terug
Naar boven