- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Beter dan andersom.
The smoker you drink, the player you get.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter dan andersom.
True, je fysiek legt iedereen hier ook het zwijgen op.Ik log niet veel de meesten staan hier ver onder mij in de voedselketen op sportief gebied merk ik
Nou dat is de effectieve beweegtijd, dus schietoefeningen, kracht, stretch enz. Niet meegenomen.
Ja maar dat is puur genetische aanleg, volledig natural. Zelfs met een normaal aantal proteïnes en geen voedingssupplementen of anabole steroïden..True, je fysiek legt iedereen hier ook het zwijgen op.
En wat heb je allemaal gedaan bij de krachttraining?
Nou gewoon krachttraining is momenteel borst (bench press + lying dumbell laterals ), biceps (preacher curl), rug ( lat pulley's, rowing machine) , schouders (shoulder press machine, standing dumbell laterals), tricpeps ( standing cable pushodown of zoiets), onderarmen (iets met dumbells op knieën en via pols reverse heffen) en dan voor buik machine crunches.En wat heb je allemaal gedaan bij de krachttraining?
neen, dat moet nog komen denk ik. Heb in het verleden nooit gekuurd, dat helpt waarschijnlijk.Goed bezig wat bedoel je met die opmerking?
Merk je al erectieproblemen op jouw leeftijd of is dat nog niet van toepassing? Hoe gaat het daten?
Nooit gekuurd maar je had vroeger een kuurlog hier.neen, dat moet nog komen denk ik. Heb in het verleden nooit gekuurd, dat helpt waarschijnlijk.
Denk dat ik met oog op het nieuwe puntensysteem hier ook beter niet teveel meer op inga.
Of was het slechts een grap dat de punten nu niet meer na 1 jaar verdwijnen?