ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dacht laat hem erbuiten. Hoe hij mij hier online behandeld is echt niet normaal

Maar zonder dollen meng je in de discussie zou ik zeggen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht laat hem erbuiten. Hoe hij mij hier online behandeld is echt niet normaal

Onnodig kwetsend. Mag je daar op de weg?Maar in jouw geval @ThaWasteland, je woont praktisch tegen de Duitse grens aan. Gooi je fiets in een busje, rij een stukkie de grens over, natuur zat daar, zou zeggen dat je daar toch wel flink stuk zonder gezeik zou moeten kunnen maken?
Laten we dat maar niet doen.
Hoezo kwetsend? Mis ik iets? Hebt daar volgens mij ook genoeg van die stukken zonder fietspad waar je gewoon aan de zijkant van de weg los kunt gaan. Ken daar bij Emmen Duitsland niet zo geweldig, dus pin me er niet op vast.
Geen rijbewijs 😌Hoezo kwetsend? Mis ik iets? Hebt daar volgens mij ook genoeg van die stukken zonder fietspad waar je gewoon aan de zijkant van de weg los kunt gaan. Ken daar bij Emmen Duitsland niet zo geweldig, dus pin me er niet op vast.
Zelfs geen mening? Ben je ziek?
Je hebt je gewoon aan de wegenverkeerswet te houden, kan je daarbinnen je hobby uitoefenen zonder een ander te last te zijn prima. Kan je dat niet, dan moet je die hobby (ergens) anders uitoefenen.
In mijn omgeving zijn er genoeg 60km wegen waar fietser mogen fietsen, die zien er zo uit.En er zijn genoeg veilige 60kmph wegen.
En uiteraard ook onveilige.
Maar de irritatie ligt er vooral dat renners er niet horen te fietsen. Laat je dit wel toe dan erger jij je daar ook niet meer aan. 🤔
Ouwe lul. Hoewel, damesfiets.wielrenners moeten... ??
Wielrenners passen niet in het Nederlandse verkeersbeeld, zeker niet in groepen. Ik fiets met standaard damesfiets en 7-speed shimano sneller dan gemiddeld. (vaak ~21km/u)
Fietsers met trapondersteuning halen mij in als ze jonger zijn dan mij, of met wind tegen. en wielrenners en speedbikes of zo vliegen je voorbij. Eigenlijk zielige vind ik wielrenners met trapondersteuning. (vaak bierbuikjes club)
Maar regels kan je veranderen naarmate de situatie anders wordt.Je hebt je gewoon aan de wegenverkeerswet te houden, kan je daarbinnen je hobby uitoefenen zonder een ander te last te zijn prima. Kan je dat niet, dan moet je die hobby (ergens) anders uitoefenen.
Zegt iemand die 9j ouder is dan mij 🤣
Het lijkt me beter om de fiets niet te gooien.Maar in jouw geval @ThaWasteland, je woont praktisch tegen de Duitse grens aan. Gooi je fiets in een busje, rij een stukkie de grens over, natuur zat daar, zou zeggen dat je daar toch wel flink stuk zonder gezeik zou moeten kunnen maken?
Ik rijd met maat M racefietsen en mountainbikes, ballen zijn veilig.Zegt iemand die 9j ouder is dan mij 🤣
(kom maar eens met je ballen op de stang, dan pleur je je herenfiets ook in het kanaal)
Maar dan moet de maximum snelheid omhoog, anders krijg ik teveel bonnen.@Schwarzeneggertje is zo buff, hij moet de autoweg wel gebruiken.
Bruine bonen ?Maar dan moet de maximum snelheid omhoog, anders krijg ik teveel bonen.