XXL Nutrition

Op na 11% binnen 7 weken.

ik zou eerst massa maken ouwe!
ALs jij gaat cutten ben je net een breinaald :P

• Topic Starter Topic Starter
Ben jij dat? En is dat 15 procent? Lijkt mij meer..

Had echt een veel ander beeld van je he, maar dat kwam denk ik door je n**ga in je avatar.

Succes met je doelen.

Nee het is iemand anders. Natuurlijk ben ik dat.
Lees de rest eens van het topic eerst eens door.

Vet percentage ligt miss wel hoger, maar spiegel vertekent ook een beetje.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 15:49 ----------

ik zou eerst massa maken ouwe!
ALs jij gaat cutten ben je net een breinaald :P

:D

Laat me nou maar 5 weken cutte. Heb geen zin om met een pens het strand op te lopen.

ga jij over 5 weken al over het strand lopen :eek:

Maar ik snap je wel. Als je droger bent zit je ook 10 x beter in je vel, bulken als je al wat vet hebt is gewoon k*t want dan voel je hele tijd je pens groter worden.

Je hebt weinig spiermassa, maar dat is niet erg. Ga lekker even droppen in vp%, zodat je je goed in je vel voelt. En daarna hardcore bouwen!

ga jij over 5 weken al over het strand lopen :eek:

Maar ik snap je wel. Als je droger bent zit je ook 10 x beter in je vel, bulken als je al wat vet hebt is gewoon k*t want dan voel je hele tijd je pens groter worden.

Haha ja samen met jouw

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 16:08 ----------

Je hebt weinig spiermassa, maar dat is niet erg. Ga lekker even droppen in vp%, zodat je je goed in je vel voelt. En daarna hardcore bouwen!

Bedankt. Ik had ook al aangegeven in mijn vorige posts dan ik weinig spiermassa heb

tof dat je wel foto's post. met de juiste instelling kan je heel wat bereiken voordat het festival seizoen/ de zomer is begonnen.

Ik had totaal iemand anders verwacht toen je dit topic opende.

Skiny-fat ****er:P. Als je inderdaad over 5 weken op 11% zit, bravo!

tof dat je wel foto's post. met de juiste instelling kan je heel wat bereiken voordat het festival seizoen/ de zomer is begonnen.

Bedankt. Ik hoop dat het gaat lukken.
Vind ook niet zo heel erg als ik van de zomer op 14% sta.
Ga straks wel heel rustig bulken en de vreetkicks van blowen aan banden leggen.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 18:56 ----------

Ik had totaal iemand anders verwacht toen je dit topic opende.

Skiny-fat ****er:P. Als je inderdaad over 5 weken op 11% zit, bravo!

Hehe, verwacht je ook wel van iemand die al 4 jaar lid is.:o
Heb ook een graf bouw.

Mijn borstomtrek is bv 92cm geloof ik. Bij de meeste mensen is dat al boven de 100 voordat ze beginnen met trainen.
Daarin tegen heb ik wel weer stevige poten:(

Hier nog printscreen genomen vanaf het filmpje.
Vandaar de slechte kwaliteit.

9zp005.jpg

Wie ga je slaan? :d

Je ziet wel aan de vormen dat je vroeger buffer bent geweest. Denk dat 15% wel een redelijke schatting is. Zou inderdaad gewoon even naar de 10/11% toegaan zodat jij je lekker voelt en vanaf daar weer gaan bouwen.

Moet eerlijk zeggen dat ik je ook iets groter had ingeschat. Kan ook door de houding komen (Badkamer foto), schouders komen er iig goed uit. Kwa BF schat ik het denk wel op 15%

Mss even keer rug foto proberen? Is wat beter te zien dan kwa definitie en bf.

Is alleen jammer dat je nu gaat cutten, omdat je nog op sommige plekken massa mist.
Ik begrijp iig wel je punt, als je nu gaat cleanbulken of gaat bulken zit je nog steeds op 15% en dat is gewoon k*t als je richting de zomer gaat. Al had ik nog 1 a 2 maanden gewacht.

Nogmaals succes!

Je ziet wel aan de vormen dat je vroeger buffer bent geweest. Denk dat 15% wel een redelijke schatting is. Zou inderdaad gewoon even naar de 10/11% toegaan zodat jij je lekker voelt en vanaf daar weer gaan bouwen.

Bedankt. Dat is de bedoeling.
Moet straks wel echt een fatsoenlijk eetschema maken als ik clean bulken. En daar echt niet van gaan afwijken en gaan junken. Anders loopt het bf percentage weer snel op.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 19:23 ----------

Moet eerlijk zeggen dat ik je ook iets groter had ingeschat. Kan ook door de houding komen (Badkamer foto), schouders komen er iig goed uit. Kwa BF schat ik het denk wel op 15%

Mss even keer rug foto proberen? Is wat beter te zien dan kwa definitie en bf.

Is alleen jammer dat je nu gaat cutten, omdat je nog op sommige plekken massa mist.
Ik begrijp iig wel je punt, als je nu gaat cleanbulken of gaat bulken zit je nog steeds op 15% en dat is gewoon k*t als je richting de zomer gaat. Al had ik nog 1 a 2 maanden gewacht.

Nogmaals succes!

Ja spiegel vertekent wel een beetje, maar dat is de enigste plek in huis met juiste belichting en waar niemand raar opkijkt wat ik aan het doen ben:).

Ik had idd nog kunnen gaan bulken, maar mijn powercage ligt uit elkaar. Ik ga liever bulken als die weer in elkaar staat. Daarnaast voel ik me hier beter bij.

Zal morgen nog een rugfoto maken.

Huh, rare stats dan. Heb ook ongeveer 15% maar echt meer massa.

Maarja zal vast niet fake zijn, goodluck met je cut!

Huh, rare stats dan. Heb ook ongeveer 15% maar echt meer massa.

Maarja zal vast niet fake zijn, goodluck met je cut!

Zal er vooral aan liggen dat jullie 5 jaar schelen. Daarnaast zegt gewicht eigenlijk vrij weinig, erg persoonsgebonden.

facepalm.jpg. dat de stats van mij & z1000 heel erg dichtbij elkaar liggen..

edit: bovenbeen 61 cm kuit 39,3

die zal jij wel winnen dan

Benen 63cm:D

Maar borstomtrek epic 94cm ofzo, epic meest ****up bouw.
Armen 36cm:o

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 01:13 ----------

Zal er vooral aan liggen dat jullie 5 jaar schelen. Daarnaast zegt gewicht eigenlijk vrij weinig, erg persoonsgebonden.

Dit.
Ben al een stuk ouder. Dat scheelt ook;)

Terug
Naar boven