MuscleMeat

Op weg naar een mooi en fit lichaam

Jij gaat lekkurrrrr!

• Topic Starter Topic Starter
Gieeeeeeee... Zelfs om 9u 's avonds druk bij basic fit. Het leek wel koninginnedag!

Crunches
4x25x2,5kg

Deadlift
12x35kg
12x40kg vpr
12x40kg vpr
12x40kg vpr

Step ups
12x12kg vpr
12x12kg vpr
12x12kg vpr
12x12kg vpr

Leg press Ai was wel zwaar na die deadlifts en step ups!
12x80kg
12x80kg
12x80kg
12x80kg

Seated calves
12x80kg
12x80kg
12x80kg
12x80kg

Leg extension
12x30kg
12x35kg
10x35kg
08x35kg

Beentraining pak ik vanaf nu op wat meer herhalingen. Merk dat dit toch meer effect heeft :)

Laatst bewerkt:
zow die deadlifts en step-ups heb je geknald zeg!!!

Goeie training, en lekker veel vpr's goed bezigg :D

Goed bezig!! 'S avonds trainen vind ik echt verschrikkelijk, net een varkensstalletje dan haha

Goeie training! Vind het zelf ook fijn om op herhalingen te trainen, dus je bent niet de enige :D

zow die deadlifts en step-ups heb je geknald zeg!!!

Goeie training, en lekker veel vpr's goed bezigg :D

Goed bezig!! 'S avonds trainen vind ik echt verschrikkelijk, net een varkensstalletje dan haha

Goeie training! Vind het zelf ook fijn om op herhalingen te trainen, dus je bent niet de enige :D

Thanks all! Kreeg een complimentje btw van iemand die ik al een paar jaar niet gezien had. Hij zei dat ik 'er fit uitzie'. :):) Die kan ik in mn zak steken.

Vind het trouwens wel behoorlijk irritant dat die barbell uit mn handen glijdt tijdens het deadliften.... en dan heb ik al handschoentjes aan. Iemand tips?

Thanks all! Kreeg een complimentje btw van iemand die ik al een paar jaar niet gezien had. Hij zei dat ik 'er fit uitzie'. :):) Die kan ik in mn zak steken.

Vind het trouwens wel behoorlijk irritant dat die barbell uit mn handen glijdt tijdens het deadliften.... en dan heb ik al handschoentjes aan. Iemand tips?

Miss mixed grip proberen?

Mixed grip inderdaad, en gebruik zelf ook straps, vind dat echt ideaal!

Super training!!

Goede tip! Thanks!

Was weer lekker druk in de sportschool, maar wonder boven wonder was net alles wat ik wilde doen achter elkaar vrij :D

Incline bench press
12x15kg
12x15kg
12x15kg
12x15kg

Pull ups
12xbw-40kg
12xbw-40kg
10xbw-40kg
08xbw-40kg

Biceps ez-bar
12x15kg
12x15kg
12x15kg
12x15kg

Lying overhead triceps
12x12kg
12x12kg
12x12kg
12x12kg

Db Military press
12x5kg
10x5kg
08x5kg
08x5kg vpr

Voedingsschema ook maar weer eens onder de loep genomen. 's Middags tussen 3u en 5u heb ik altijd vreselijke honger. Blijkt dat ik langzaam aan toch weer te weinig eet...Gelukkig past er nog een bak kwark in met een schep whey. Eet nu +/-200 kcal onder onderhoud en fiets ook nog redelijk veel van en naar werk (+/- 75km) daar verbrand ik ook nog zo'n 1600kcal mee. Zomer komt steeds dichterbij!

Goeieee training! :D

Goede training weer! En goed dat je je voedingsschema weer eens onder de loep hebt genomen! Komt helemaal goed met jou in de zomer!

Mooie training, lekker dat alles net vrij was!

je gaat als een speer!

Lekkere training hoor! En bekend probleem bij Basic Fit. Van de week trapte ik bijna iemand in zijn edele jeweetwel toen hij niet zag dat ik mijn been naar achteren zwaaide met glutes trainen.

Vandaag de jaarbalans maar eens opgemaakt. Komtie.....

Moet er wel bij zeggen dat ik vorig jaar echt nog aan het zoeken was en in de zomer weinig aan sport en gezonde voeding heb gedaan. Sinds begin november weer de knop omgezet en er volledig voor gegaan.

Ben blij dat er zoveel van mn taille en buik af is! Heupen gaan best traag dus daar moet nog een hoop aan gebeuren!

Jaarbalans.png

Zo netjes hoor! Flink wat centimeters eraf!

Terug
Naar boven