Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zow die deadlifts en step-ups heb je geknald zeg!!!
Goed bezig!! 'S avonds trainen vind ik echt verschrikkelijk, net een varkensstalletje dan haha
Goeie training! Vind het zelf ook fijn om op herhalingen te trainen, dus je bent niet de enige![]()

Die kan ik in mn zak steken. Thanks all! Kreeg een complimentje btw van iemand die ik al een paar jaar niet gezien had. Hij zei dat ik 'er fit uitzie'.Die kan ik in mn zak steken.
Vind het trouwens wel behoorlijk irritant dat die barbell uit mn handen glijdt tijdens het deadliften.... en dan heb ik al handschoentjes aan. Iemand tips?

Lekkere training hoor! En bekend probleem bij Basic Fit. Van de week trapte ik bijna iemand in zijn edele jeweetwel toen hij niet zag dat ik mijn been naar achteren zwaaide met glutes trainen.
nice!Lekkere training hoor! En bekend probleem bij Basic Fit. Van de week trapte ik bijna iemand in zijn edele jeweetwel toen hij niet zag dat ik mijn been naar achteren zwaaide met glutes trainen.