XXL Nutrition

Bouwfase na WBC ‘22

Bezoekers in dit topic

Ja goed je hebt een coach, maar je kan zelf toch ook nadenken? Ik zou persoonlijk je vetten nog wat omlaag schroeven en je eiwitten uppen. Wie is je coach?
 
De adductoren bewegen je knieën naar elkaar toe, om 't simpel te zeggen. Ezelsbruggetje : add = samenvoegen in 't Engels, ab = af in 't Duits.

Ik heb iig nog nooit iemand ontmoet die zei : ik ga m'n glutes trainen op de Adductormachine.
Het is Latijn.
 
Ja goed je hebt een coach, maar je kan zelf toch ook nadenken? Ik zou persoonlijk je vetten nog wat omlaag schroeven en je eiwitten uppen. Wie is je coach?
Laat ik het maar gewoon door mijn coach bepalen en niet zelf de wise guy uithangen. En natuurlijk gaat alles in overleg, het is mijn lijf toch. :p
Jannes Mandefeld is mijn coach, geen klagen over. :thumbs:
 
Gewicht vanmorgen 88,1kg vet% 7% en nee niet gemeten.

Training Rug biceps.

BOR
WU 50kg 10, 10
WS 100kg 10, 10, 10, 10 reps

Pulldown
WS 80kg 12, 10 reps 90kg 12, 10, 10 reps

V-handle cable row
WS 80kg 10, 10 reps 90kg 10 reps 100kg 10, 10 reps

Straight arm pull down
WS 65kg 12, 12, 12, 10 reps

Dumbbell pull overs
WS 34kg 10, 10, 10, 10 reps

EZ-bar curls
WS 28kg 10, 10, 10, 10 reps

Dumbbell curls met 2 sec squeeeezzzzzz
WS 12kg 10, 10, 10, 10, 10 reps

Crunch machine
WS 32kg 20, 20, 20 reps

Loopband 5,4km/uur en 5 graden helling 24 min
 
Laat ik het maar gewoon door mijn coach bepalen en niet zelf de wise guy uithangen. En natuurlijk gaat alles in overleg, het is mijn lijf toch. :p
Jannes Mandefeld is mijn coach, geen klagen over. :thumbs:
Nee Hannes is prima, maar vragen stellen is niet ongewoon toch? Ik bedoel...daarvoor zit je toch hier? Ben wel benieuwd waarom er daarvoor gekozen Is. Bij de meesten ga je toch een stuk hoger in je eiwitten.
 
Nee Hannes is prima, maar vragen stellen is niet ongewoon toch? Ik bedoel...daarvoor zit je toch hier? Ben wel benieuwd waarom er daarvoor gekozen Is. Bij de meesten ga je toch een stuk hoger in je eiwitten.
Allereerst heet hij Jannes en geen Hannes :p
Er is voor gekozen om laag te blijven in kcal. Gewoon een groter tekort op het energiebudget. Ik zou dat ook zo aanpassen. Vetten zijn niet veel lager te krijgen, er zit 20gr amandelen in de rest is vet uit eiwit producten.

Er zit niet heel veel denkwerk achter. Wellicht moet je weten dat ik een sedentaire levensstijl heb. En bovenal moet je er ook niet veel meer achter zoeken.

En ik zit niet op dit forum om te leren. Ik hoop dat jij dat ook niet doet. Er zijn daar prima opleidingen voor. Fijn dat hier zaken wordt gedeeld maar het gaat altijd om de context.
 
Laatst bewerkt:
Allereerst heet hij Jannes en geen Hannes :p
Er is voor gekozen om laag te blijven in kcal. Gewoon een groter tekort op het energiebudget. Ik zou dat ook zo aanpassen. Vetten zijn niet veel lager te krijgen, er zit 20gr amandelen in de rest is vet uit eiwit producten.

Er zit niet heel veel denkwerk achter. Wellicht moet je weten dat ik een sedentaire levensstijl heb. En bovenal moet je er ook niet veel meer achter zoeken.

En ik zit niet op dit forum om te leren. Ik hoop dat jij dat ook niet doet. Er zijn daar prima opleidingen voor. Fijn dat hier zaken wordt gedeeld maar het gaat altijd om de context.

Hannes lol, autocorrect.

Ik zit hier wel om dingen te leren, maar vooral voor vermaak. Welke opleidingen raad jij aan als het gaat om bodybuilding?
Ik begrijp ook wel dat er weinig speling is, anders zouden ze wel hoger staan.
Als er niet veel denkwerk achter zit zou ik er overigens ook niet voor betalen.
 
Hannes lol, autocorrect.

Ik zit hier wel om dingen te leren, maar vooral voor vermaak. Welke opleidingen raad jij aan als het gaat om bodybuilding?
Ik begrijp ook wel dat er weinig speling is, anders zouden ze wel hoger staan.
Als er niet veel denkwerk achter zit zou ik er ook niet voor betalen.
J3u
 
Misschien moet ik wat duidelijker uitleggen. De (ad en ab haal ik altijd door elkaar) buitenkant. De abductor zit vast aan je medius en minimus glutea. Met de abductor oefening betrek je dus je gluteus. Niet je grote maar juist de zijkant. Daarom doe ik die oefening.
Dat is hem ja, en met de adductors (binnenkant) druk je je knieen naar elkaar.
 
't feit dat die U staat voor University maakt 't nog geen opleiding 😜 iig niet 1 waar je in de normale mensenwereld wat aan hebt.
Van wat ik zo in mijn omgeving gehoord heb is het een hele waardevolle en leerzame cursus. In dit wereldje (bodybuilding) maak je meer indruk s je J3u doorlopen hebt ipv fitvak A oid (wat wel daadwerkelijk een opleiding is).
 
Van wat ik zo in mijn omgeving gehoord heb is het een hele waardevolle en leerzame cursus. In dit wereldje (bodybuilding) maak je meer indruk s je J3u doorlopen hebt ipv fitvak A oid (wat wel daadwerkelijk een opleiding is).
Oh absoluut is 't nuttig. Echter kun je evengoed o.a John en gasten als Hypertrophy coach en JP en Nick Gloff op insta/YouTube volgen. Leer je ook alles en is gratisj.

En in ons bodybuilding wereldje zegt geen enkele studie iets. Als je dikke luie mensen in de basic fit wilt coachen heeft 't nut om 14 diploma's te hebben en moeilijke woorden te kunnen uitkramen. Als bodybuilder moet je gewoon groot en droog zijn en dan luisteren mensen al naar je. Moet wel zeggen dat dit aan mij kan liggen. Ik luister liever naar iemand die de walk heeft gewalked zeg maar.
 
Oh absoluut is 't nuttig. Echter kun je evengoed o.a John en gasten als Hypertrophy coach en JP en Nick Gloff op insta/YouTube volgen. Leer je ook alles en is gratisj.

En in ons bodybuilding wereldje zegt geen enkele studie iets. Als je dikke luie mensen in de basic fit wilt coachen heeft 't nut om 14 diploma's te hebben en moeilijke woorden te kunnen uitkramen. Als bodybuilder moet je gewoon groot en droog zijn en dan luisteren mensen al naar je. Moet wel zeggen dat dit aan mij kan liggen. Ik luister liever naar iemand die de walk heeft gewalked zeg maar.
Nick Walker
 
Hannes lol, autocorrect.

Ik zit hier wel om dingen te leren, maar vooral voor vermaak. Welke opleidingen raad jij aan als het gaat om bodybuilding?
Ik begrijp ook wel dat er weinig speling is, anders zouden ze wel hoger staan.
Als er niet veel denkwerk achter zit zou ik er overigens ook niet voor betalen.
Echt Nederlandse instelling. Je hebt iemand nodig die je stuurt.
Ik heb Henselmans PT gedaan een absolute aanrader. Voornamelijk gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken.
 
Oh absoluut is 't nuttig. Echter kun je evengoed o.a John en gasten als Hypertrophy coach en JP en Nick Gloff op insta/YouTube volgen. Leer je ook alles en is gratisj.

En in ons bodybuilding wereldje zegt geen enkele studie iets. Als je dikke luie mensen in de basic fit wilt coachen heeft 't nut om 14 diploma's te hebben en moeilijke woorden te kunnen uitkramen. Als bodybuilder moet je gewoon groot en droog zijn en dan luisteren mensen al naar je. Moet wel zeggen dat dit aan mij kan liggen. Ik luister liever naar iemand die de walk heeft gewalked zeg maar.
Yep ligt aan jou. Of je wilt enkel gecoacht worden vanuit bro-science.
 
Back
Naar boven