AndroidHealthClinic

Bouwfase na WBC ‘22

Bezoekers in dit topic

Van wat ik zo in mijn omgeving gehoord heb is het een hele waardevolle en leerzame cursus. In dit wereldje (bodybuilding) maak je meer indruk s je J3u doorlopen hebt ipv fitvak A oid (wat wel daadwerkelijk een opleiding is).
Ga ik ook bekijken. Maar voor nu eerst even opleiding rust.
 
Ik luister liever naar iemand die de walk heeft gewalked zeg maar.
Nou kan je uit ervaring vertellen dat dat niet altijd de beste manier is om je coach uit te zoeken
Is maar net wat je zoekt in een coach, maar ik zou meer baat hebben bij bijv een Jay Whey als coach omdat hij ook gewoon heel veel af weet van de wetenschappelijke materie.
 
Echt Nederlandse instelling. Je hebt iemand nodig die je stuurt.
Ik heb Henselmans PT gedaan een absolute aanrader. Voornamelijk gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken.
En nog kraam je zoveel onzin uit?
Waarom uhhhh kantoorbaan. :rolleyes:

Ah is dat je excuus voor een laag onderhoud, ik zou het eerder bij je hoeveelheid spiermassa zoeken.

Ik krijg nu pas door dat ik het met Ronnie te maken heb :roflol:
 
1CD37A19-1057-4E0F-A3E1-E88DE4102D44.jpeg


Niks meer aan toevoegen, uiteraard iedereens aanpak is anders 🤝
 
Nou kan je uit ervaring vertellen dat dat niet altijd de beste manier is om je coach uit te zoeken
Is maar net wat je zoekt in een coach, maar ik zou meer baat hebben bij bijv een Jay Whey als coach omdat hij ook gewoon heel veel af weet van de wetenschappelijke materie.
Vind het zelf wel fijn om te weten dat mijn coach het zelf ook echt heeft gekunt. Het geeft mij ten eerste een garantie van “hij weet wat ie doet”, ten tweede weet de coach waar de lerende door gaat. De coach heeft het ook gevoelt, die weet hoe het is om op lage aantal calorieën te leven en kan je dan beter advies geven.

Je kan tig diplomas hebben maar ik geloof niet dat je iemand echt goed kan coachen als je zelf niet hebt gevoelt wat die gene voelt. Persoonlijk ervaren en dan erover adviseren. Zo bouw je ook respect op van de personen die je coached. Voor mij is het belangrijk dat mijn coach weet wat voor struggles ik heb betreft voeding en trainen. Het is makkelijk om te zeggen je moet dit doen en eten om optimaal te zijn, maar het is in het praktijk altijd moeilijker dan gezegd. Daarom helpt het om een coach als voorbeeld te zien
 
Vind het zelf wel fijn om te weten dat mijn coach het zelf ook echt heeft gekunt. Het geeft mij ten eerste een garantie van “hij weet wat ie doet”, ten tweede weet de coach waar de lerende door gaat. De coach heeft het ook gevoelt, die weet hoe het is om op lage aantal calorieën te leven en kan je dan beter advies geven.

Je kan tig diplomas hebben maar ik geloof niet dat je iemand echt goed kan coachen als je zelf niet hebt gevoelt wat die gene voelt. Persoonlijk ervaren en dan erover adviseren. Zo bouw je ook respect op van de personen die je coached. Voor mij is het belangrijk dat mijn coach weet wat voor struggles ik heb betreft voeding en trainen. Het is makkelijk om te zeggen je moet dit doen en eten om optimaal te zijn, maar het is in het praktijk altijd moeilijker dan gezegd. Daarom helpt het om een coach als voorbeeld te zien
Ja en ik snap dit wel, maar je wilt natuurlijk een combinatie van beide.
Puur omdat iemand een goed fysiek heeft, betekent nog niet dat hij een goede coach is.
Want dat zijn ook nog 2 hele verschillende aspecten.
Daarbij zeggen diploma's inderdaad helemaal niets, maar bijvoorbeeld zo een Henselmans PT neem ik wel ten harte als iemand deze heeft gevolgd omdat ik dan weet dat diegene zich in ieder geval verdiept heeft in de materie.
Zo'n fitness instructeur mbo niveau 3 diploma is natuurlijk niets waard.
 
En nog kraam je zoveel onzin uit?


Ah is dat je excuus voor een laag onderhoud, ik zou het eerder bij je hoeveelheid spiermassa zoeken.

Ik krijg nu pas door dat ik het met Ronnie te maken heb :roflol:
Ik wist dat ik z'n foto ergens van herkende. I'm out haha.
Ik word hier wel eens dement genoemd, maar jullie zijn er nog erger aan toe.
 
Vind het zelf wel fijn om te weten dat mijn coach het zelf ook echt heeft gekunt. Het geeft mij ten eerste een garantie van “hij weet wat ie doet”, ten tweede weet de coach waar de lerende door gaat. De coach heeft het ook gevoelt, die weet hoe het is om op lage aantal calorieën te leven en kan je dan beter advies geven.

Je kan tig diplomas hebben maar ik geloof niet dat je iemand echt goed kan coachen als je zelf niet hebt gevoelt wat die gene voelt. Persoonlijk ervaren en dan erover adviseren. Zo bouw je ook respect op van de personen die je coached. Voor mij is het belangrijk dat mijn coach weet wat voor struggles ik heb betreft voeding en trainen. Het is makkelijk om te zeggen je moet dit doen en eten om optimaal te zijn, maar het is in het praktijk altijd moeilijker dan gezegd. Daarom helpt het om een coach als voorbeeld te zien
Neem anders ryan r als coach, hij ziet er goed uit toch 👁️
 
En nog kraam je zoveel onzin uit?


Ah is dat je excuus voor een laag onderhoud, ik zou het eerder bij je hoeveelheid spiermassa zoeken.

Ik krijg nu pas door dat ik het met Ronnie te maken heb :roflol:
Je mag je mening hebben daar is niets mis mee.
En wederom aangenaam.
 
Bekijk bijlage 573037

Niks meer aan toevoegen, uiteraard iedereens aanpak is anders 🤝
Helemaal mee eens en dit was ook het traject om te volgen. 4 weken uit niets aan de hand en alles ging goed.
En toch die agressieve aanpak die ook nodig is. Nu gelukkig met meer carbs.
Als alles loopt zoals je wenst en de wetenschap je aandient waren er geen coaches nodig.
Helaas is dat niet zo en zeker niet bij mij. Maar dat maakt het ook weer mooier.
 
En nog kraam je zoveel onzin uit?


Ah is dat je excuus voor een laag onderhoud, ik zou het eerder bij je hoeveelheid spiermassa zoeken.

Ik krijg nu pas door dat ik het met Ronnie te maken heb :roflol:
Mijn bmr is 2166 en daarmee is de basis al niet hoog. En spiermassa is altijd te laag. Maar volgens mij redelijk voldoende voor mijn niveau. Benen mogen groter.
 
Ik wist dat ik z'n foto ergens van herkende. I'm out haha.

Ja ik heb daar ook helemaal niets mee.. opa's on stage... dat is net het moment wanneer iedereen naar buiten loopt om een peuk te doen, er valt niets te zien.

Natuurlijk wel tof om te zien dan iemand van zijn leeftijd nog volle bak naar de gym gaat, maar voor het podium ben je al 30 jaar te laat imo
 
Back
Naar boven