Fitness Seller

Op wie ga jij stemmen

Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

  • Ik ga niet stemmen

    Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

    Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

    Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

    Stemmen: 29 14,1%
  • SP

    Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

    Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

    Stemmen: 3 1,5%
  • D66

    Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

    Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor de Dieren

    Stemmen: 1 0,5%
  • Eén NL

    Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

    Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor Nederland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Continue Directe Democratie Partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Liberale Democraten in 17 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Seniorenpartij in 16 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

    Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • SMP in 1 kieskring

    Stemmen: 0 0,0%
  • LRVP - het Zeteltje

    Stemmen: 1 0,5%
  • PVDM en alle overige aardbewoners

    Stemmen: 0 0,0%
  • Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Als de hypotheekaftrek word afgeschaft komt NL zowiezo in de problemen.
Banken, makelaarskantoren, notarissen, huizen verkopers, starters enz enz.
Hele economie op zijn gat, meer werklozen enz enz.
Zou grootste drama kunnen worden.
Starters kunnen echt geen normale woning meer betalen. Rijtjeswoning kost al meer als 2 ton. Dat is een maandlast van ca. 700 euro (zit je al vrijlaag) en bruto toch al gauw aan 1000. Is een heftige last hoor, voor een jong stelletje.

Niet als er een herziening van het belastingstelsel komt. Er wordt altijd net gedaan alsof alleen de aftrek volledig vervalt en er niets voor terug komt. Dat is niet aan de orde, er zijn genoeg mogelijkheden om via herziening belastingstelsel grotendeels te compenseren.
 
ik ben niet voor afschaffing als we het doen voor de europese unie
wel ben ik voor als we het doen omdat het een k*t regel is gebleken.
Daar heb je op zich wel een punt. Het mag wel eerlijk worden toegegeven dat de politiek in dit opzicht gewoon gefaald heeft. De EU er bij halen als excuus is inderdaad slechts een zwakke excuus-poging.

Maar dan alleen als men dit over een periode van zeker 30 a 50 jaar doet en het zin opzet dat mensen er niet nadelen van kunnen ondervinden die een huis hebben gekocht nog tijdens de hypotheek aftrek periode
Dat is wel een onredelijk lange termijn.

je koopt een huis van 200.000 en als je het wil verkopen is het ineens nog maar 170.000 euro waard omdat men de hypotheek aftrek heeft afgeschaft
nou dan zit je mooi te kijken 30.000 euro verlies..
Tenzij er echt iets vreemds gebeurt, is er niemand die je dwingt om te verhuizen. Je kan ook gewoon nog een paar jaar wachten, want dan is je huis weer meer waard geworden.
 
Daar heb je op zich wel een punt. Het mag wel eerlijk worden toegegeven dat de politiek in dit opzicht gewoon gefaald heeft. De EU er bij halen als excuus is inderdaad slechts een zwakke excuus-poging.

Dat is wel een onredelijk lange termijn.

Tenzij er echt iets vreemds gebeurt, is er niemand die je dwingt om te verhuizen. Je kan ook gewoon nog een paar jaar wachten, want dan is je huis weer meer waard geworden.


30 a 50 jaar is geen onredelijke termijn zeker niet als dit al door banken is voorgesteld als overbruggings termijn
zodat mensen nog volgens de huidige aftrek die ze dan nog voor de datum van invoering van het afschaffen van het aftrekken ( ja die is voor de doordenkers haha aftrekken.... )
kunnen afmaken

en wat jij zegt betekend dus dat als je een betere baan krijgt ergens anders je dusdeze maar niet moet aannemen want jke moet nog een paar jaar wachten tot de prijzen stijgen....

en wat dan. de prijzen blijven stijgen.......... dan zijn we weer ver van huis af
de huizen worden als goud mijntjes gezien

een oud huis kopen en dit zelf opknappen en dan verkopen met winst dat is onroerend goed zaken doen
huizen komen om ze door belachelijk marktwerking verkopen is dikke buik luie bank onzin....zaken doen
 
Niet als er een herziening van het belastingstelsel komt. Er wordt altijd net gedaan alsof alleen de aftrek volledig vervalt en er niets voor terug komt. Dat is niet aan de orde, er zijn genoeg mogelijkheden om via herziening belastingstelsel grotendeels te compenseren.

Nederland is nu eenmaal goed in het bijplussen en minder in het aftrekken van lasten (kwartje kok bijvoorbeeld).

Maar waarom zou je belastingstelsel op zijn kop gaan gooien, als het zo goed werkt?

@Phreak: Als iedereen langer blijft zitten, komen er dus minder starters die een huis kunnen kopen, zullen de huizen dus weer stijgen. Dus krijg je dure huizen en geen hypotheekrente aftrek:D Zou ook zonde zijn;)
 
30 a 50 jaar is geen onredelijke termijn zeker niet als dit al door banken is voorgesteld als overbruggings termijn
zodat mensen nog volgens de huidige aftrek die ze dan nog voor de datum van invoering van het afschaffen van het aftrekken ( ja die is voor de doordenkers haha aftrekken.... )
kunnen afmaken
Dat zoiets door banken (lees: hypotheekverstrekkers) wordt voorgesteld, verbaast me niets. Zij zullen er in inkomen op achteruit gaan, dus natuurlijk willen zij het zo lang mogelijk uitstellen.

en wat jij zegt betekend dus dat als je een betere baan krijgt ergens anders je dusdeze maar niet moet aannemen want jke moet nog een paar jaar wachten tot de prijzen stijgen....
Of je rijdt maar wat verder, of je incasseert het verlies. Als je een betere baan krijgt, dan moet dat laatste wel kunnen. Zoniet, dan leefde je daarvoor al boven je stand.

en wat dan. de prijzen blijven stijgen.......... dan zijn we weer ver van huis af
de huizen worden als goud mijntjes gezien
Ja, omdat men nu met subsidie van de overheid een huis kan betalen wat anders ver buiten de mogelijkheden lag. Logisch dat er dan gebruik van wordt gemaakt.
 
@Phreak: Als iedereen langer blijft zitten, komen er dus minder starters die een huis kunnen kopen, zullen de huizen dus weer stijgen. Dus krijg je dure huizen en geen hypotheekrente aftrek:D Zou ook zonde zijn;)
Als dat zo is, dan zou er een simpele oplossing zijn: geef koopsubsidie aan de rijken des lands. Kunnen zij naar boven doorstromen, en komen er aan de onderkant huizen vrij.
 
Koopsubsidie aan de rijken?
Dus 2 ton extra om een duurder huis te kopen of zoiets?
Kun je dan weer niet beter naar het vroegere systeem zoals premie A enzo?
 
Koopsubsidie aan de rijken?
Dus 2 ton extra om een duurder huis te kopen of zoiets?
Kun je dan weer niet beter naar het vroegere systeem zoals premie A enzo?

Het was ook sarcastisch bedoeld; om aan te geven dat het allemaal niet zo simpel is.
 
HBO-scholen willen extra geld voor extra studiebijstand aan allochtonen


Weer lekker allemaal geld uitgeven aan dat volk.Zodat ze eerder de school afmaken. Echt anti blank racisme dit.
Wij maar werken voor alles en geen steun krijgen en allochtonen die overal schijt aan hebben krijgen nog steun ook. Maarja zwak land dit. Tijd voor Geert ;)
 
HBO-scholen willen extra geld voor extra studiebijstand aan allochtonen


Weer lekker allemaal geld uitgeven aan dat volk.Zodat ze eerder de school afmaken. Echt anti blank racisme dit.
Wij maar werken voor alles en geen steun krijgen en allochtonen die overal schijt aan hebben krijgen nog steun ook. Maarja zwak land dit. Tijd voor Geert ;)

:roflol: zoveel onzin in één korte post, ik zou het bijna belonen met karma. :roflol:
 
HBO-scholen willen extra geld voor extra studiebijstand aan allochtonen


Weer lekker allemaal geld uitgeven aan dat volk.Zodat ze eerder de school afmaken. Echt anti blank racisme dit.
Wij maar werken voor alles en geen steun krijgen en allochtonen die overal schijt aan hebben krijgen nog steun ook. Maarja zwak land dit. Tijd voor Geert ;)

:bow2:
 
Wilders, de one-issue Mozartkogel.

Er is inmiddels wel genoeg Islam in Nederland

Stoere kerel die Geert, heeft hij ook nog wat anders te bieden?
 
:roflol: zoveel onzin in één korte post, ik zou het bijna belonen met karma. :roflol:

Onzin? Het is toch zo. waarom spenderen in allochtonen? Ze moeten maar werken als ze het niet betaald krijgen, en als ze het niet volhouden dan gaan ze maar. Waarom moeten wij betalen omdat zij niet naar school willen?

Weet je waarom? omdat nederland alleen maar ja durft te zeggen tegen allochtonen en op hun knieen gaan voor ze. Net als dat voorrang geven voor banen. Komop, als ze niet voldoen aan de eisen hebben ze pech, of als ze een belachelijke uitstraling hebben. Als ik solliciteer dan wil ik niet woren afgewezen door zo een gay regel die bepaalt dat iemand die ali heet voorrang heeft.
 
Mensen die op SP stemmen zijn vaak jongeren onder de 21 die nog op school zitten.
Gewone burgers met fulltime baan zullen er niet snel op stemme, tenzij ze gay zijn of zich er niet in verdiepen.
 
Ok Suppresor, jij klinkt ook echt volwassen. Ik zie dat je 20 jaar bent, echt een man van de wereld dus. Jouw bijdragen zijn echt van een niveau waar ik op mijn 36ste nog niet eens aan kan tippen, ik ben toch blij dat je met jouw levenservaring ons wat wijzer wil maken.
 
Mensen die op SP stemmen zijn vaak jongeren onder de 21 die nog op school zitten.
Gewone burgers met fulltime baan zullen er niet snel op stemme, tenzij ze gay zijn of zich er niet in verdiepen.

Dude, meen je dit nu serieus? :D

Je hebt me iig weer laten lachen vandaag.
 
Back
Naar boven