- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe jij niet aan bodybuilding dan?de poll uitslag is helemaal niet te vergelijken met de voorlopige peilingen van die op het landelijk niveau ..derhalve het volgende; het is een hypothetische gedachtengang: ik denk dat er een sterk verband bestaat tussen het feit dat jullie aan bodybuilding zijn gaan doen doordat sommige van jullie door allochtonen zijn gepest, aangerand, in elkaar geslagen of bestolen zijn (en andere slechte ongein) en het gegeven uit de poll dat 25% op de wilders partij gaat stemmen die zich ook afzet tegen allochtonen..
wat denken jullie hiervan?
misschien heb ik het helemaal verkeerd, en zijn jullie aan bodybuilding gaan doen uit esthetische rdenen of omwille van gezondheid
, mooie redenatie , gaat helaas niet op jongen ...

Dan wordt het CDA/PVDA, ook geen problemen dan dat je een krappe meerderheid hebt met splinterpartijen.

Tja Bos, beetje een gladderik moet ik zeggen. JP Balkie zei in een debat dat Bos geen solide gezicht had.... Daar had 'ie wel gelijk in moet ik zeggen. Betreft die hypo-aftrek.. vroeg of laat moet dat er toch van komen. En bovendien gaan alleen die kastelen van huizen daarvoor opdraaien. (wat m.i. wel een beetje terecht is).
De gewone burger met een modaal huisje zal niet zo gek veel inleveren.![]()
sp is er toch voor dat 2 modale inkomens extra gekort worden?
begrijp dan niet goed dat die man zo hoog in de peilingen staat.
Dan wordt het CDA/PVDA, ook geen problemen dan dat je een krappe meerderheid hebt met splinterpartijen.

Kan dan beter kiezen voor Wilders denk ik.Mijn stem gaat sowieso niet meer naar een linkse partij of een partij met religieuze achtergrond (CDA, Christenunie etc).
Blijven over Eén NL, groep Wilders, VVD of Fortuyn.
Van deze 4 hun kernpunten naast elkaar gezet en de kans is groot dat het Eén NL wordt.