Fitness Seller

Op wie ga jij stemmen (1 bezoeker)

Op wie ga jij stemmen ( de poll is anoniem )

  • Ik ga niet stemmen

    Stemmen: 10 4,9%
  • CDA

    Stemmen: 25 12,1%
  • PVDA

    Stemmen: 16 7,8%
  • VVD

    Stemmen: 29 14,1%
  • SP

    Stemmen: 33 16,0%
  • Fortuyn

    Stemmen: 4 1,9%
  • Groenlinks

    Stemmen: 3 1,5%
  • D66

    Stemmen: 3 1,5%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 0 0,0%
  • SGP

    Stemmen: 1 0,5%
  • Nederland Transparant

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor de Dieren

    Stemmen: 1 0,5%
  • Eén NL

    Stemmen: 15 7,3%
  • Groep Wilders, Partij voor de Vrijheid

    Stemmen: 55 26,7%
  • blanco lijst met de heer Poortman op nummer 1 in 18 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor Nederland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Continue Directe Democratie Partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Liberale Democraten in 17 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Seniorenpartij in 16 kieskringen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ad Bos Collectief in 10 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • Groen Vrij Internet Partij in 8 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • Islam Democraten (niet geregistreerd als politieke groepering) in 4 kieskringen

    Stemmen: 5 2,4%
  • Tamara's Open Partij in 2 kieskringen

    Stemmen: 1 0,5%
  • SMP in 1 kieskring

    Stemmen: 0 0,0%
  • LRVP - het Zeteltje

    Stemmen: 1 0,5%
  • PVDM en alle overige aardbewoners

    Stemmen: 0 0,0%
  • Financieel Gedupeerden, Finged (niet geregistreerd als politieke groepering)

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal stemmers
    206
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp echt niet waarom zoveel dbb'ers op wilders willen stemmen. Maarliefst 28%, veruit de grootste. Volgens mij heeft het echt iets met frustratie en intelligentie te maken van sommige leden hier... Als je toch rechts wil stemmen, stem dan op VVD, en niet op een clown die alleen maar 1 of 2 politieke standpunten heeft.
 
Onzin? Het is toch zo. waarom spenderen in allochtonen? Ze moeten maar werken als ze het niet betaald krijgen, en als ze het niet volhouden dan gaan ze maar. Waarom moeten wij betalen omdat zij niet naar school willen?

Weet je waarom? omdat nederland alleen maar ja durft te zeggen tegen allochtonen en op hun knieen gaan voor ze. Net als dat voorrang geven voor banen. Komop, als ze niet voldoen aan de eisen hebben ze pech, of als ze een belachelijke uitstraling hebben. Als ik solliciteer dan wil ik niet woren afgewezen door zo een gay regel die bepaalt dat iemand die ali heet voorrang heeft.

Als jij veel betere papieren hebt dan ali ga je die baan wel krijgen...

Mensen die op SP stemmen zijn vaak jongeren onder de 21 die nog op school zitten.
Gewone burgers met fulltime baan zullen er niet snel op stemme, tenzij ze gay zijn of zich er niet in verdiepen.

hahaha. Dat was lachen uit beleefdheid.

Wat heeft de SP nou voor goede punten?

Moet er niet aan denken dat SP gaat regeren, dan is nl al afgeschreven.

En wat boeit het dat ik 20 ben? ik geef gewoon mijn mening ik zeg niet dat ik meer weet dan jou. Ik ben ook maar pas van school en ben gewoon altijd al rechts geweest.

Jij hebt je al gewone burger er dus wel in verdiept neem ik aan. In mijn sig staat de link naar het programma. Copy paste nu even wat Nederland om zeep gaat helpen. Voor mijn part zet je het verhogen van de uitkeringen er bij. Eat your heart out.

Ik ben ook wel kats benieuwd naar de uitslag MWB! En het uiteindelijke kabinet natuurlijk! Moge het 4 jaar blijven zitten. Dat zou voor de verandering wel leuk zijn :D
 
Ik heb nog geen idee wat ik stemmen wil dus ga vandaag maar ff naar dat lijsttrekkersdebat kijken.

Iemand nog een goede site met daar de hoofdpunten van de partijen?
 
ja idd we zijn het lachertje van de wereld inmiddels

4 jaar zou een smooi zijn idd
 
Jij hebt je al gewone burger er dus wel in verdiept neem ik aan. In mijn sig staat de link naar het programma. Copy paste nu even wat Nederland om zeep gaat helpen. Voor mijn part zet je het verhogen van de uitkeringen er bij. Eat your heart out.

Verhogen v/d ww uitkering is hetzelfde als het ontmoedigen om te gaan soliciteren !! mensen die zouden soliciteren op een baan met een salaris net iets boven het minimum inkomen zijn dan beter uit met een uitkering en de daarbij horende kortingen ,...tel daarbij op het zwartgeld wat je kan verdienen in 1 maand niks doen en voila je zit aan een boven modaal inkomen

Rijke mensen meer betalen ( ziektekosten , mee betalen aow )??
Waarom ?? mensen die veel verdienen , het woord zegt 't al " verdienen" dit ook , zij werken vaak langer en harder waarom dan daarvoor boeten ?? voorbeeld ; een industrie medewerker gaat naar huis zonder zorgen en met de instelling ; morgen weer een dag , een baas gaat naar huis om al daar nog verder te moeten werken omdat hij deadlines moet halen , wie heeft er dan recht op een hoger inkomen ??
Ik bedoel te zeggen dat als je de wat meer verdienende mens zoveel gaat korten dat hij dalijk niet eens gek veel meer overhoud dan een normaal verdienend iemand ,.... Wat is dan nog de motivatie om hard en veel te werken ??

Asielzoekers makkelijker laten binnenstromen ?? Huwen met buitenlanders makkelijker maken ??
Ja we moeten asiel verlenen aan die genen die het echt/hard nodibg hebben !! maar niet aan zomaar iedereen !! en trouwen om zo hier legaal te worden mag wat mij betreft ook een stuk minder !! , luister er zijn dit jaar alleen al aan deze twee dingen 40.000 mensen bijgekomen , dit is een stad als Utrecht !! en dat dan ieder jaar ?? nee dank je !!

En zo meerder punten waar ik het niet met de linkse partijen eens ben !,... VVD of wilders voor mij !!!
 
wilders heeft wel veel aanhang op ned 1 zeg lijsttrekkers debat voor het 8 u nieuws
 
Verhogen v/d ww uitkering is hetzelfde als het ontmoedigen om te gaan soliciteren !! mensen die zouden soliciteren op een baan met een salaris net iets boven het minimum inkomen zijn dan beter uit met een uitkering en de daarbij horende kortingen ,...tel daarbij op het zwartgeld wat je kan verdienen in 1 maand niks doen en voila je zit aan een boven modaal inkomen

Rijke mensen meer betalen ( ziektekosten , mee betalen aow )??
Waarom ?? mensen die veel verdienen , het woord zegt 't al " verdienen" dit ook , zij werken vaak langer en harder waarom dan daarvoor boeten ?? voorbeeld ; een industrie medewerker gaat naar huis zonder zorgen en met de instelling ; morgen weer een dag , een baas gaat naar huis om al daar nog verder te moeten werken omdat hij deadlines moet halen , wie heeft er dan recht op een hoger inkomen ??
Ik bedoel te zeggen dat als je de wat meer verdienende mens zoveel gaat korten dat hij dalijk niet eens gek veel meer overhoud dan een normaal verdienend iemand ,.... Wat is dan nog de motivatie om hard en veel te werken ??

Asielzoekers makkelijker laten binnenstromen ?? Huwen met buitenlanders makkelijker maken ??
Ja we moeten asiel verlenen aan die genen die het echt/hard nodibg hebben !! maar niet aan zomaar iedereen !! en trouwen om zo hier legaal te worden mag wat mij betreft ook een stuk minder !! , luister er zijn dit jaar alleen al aan deze twee dingen 40.000 mensen bijgekomen , dit is een stad als Utrecht !! en dat dan ieder jaar ?? nee dank je !!

En zo meerder punten waar ik het niet met de linkse partijen eens ben !,... VVD of wilders voor mij !!!

Idd!
 
ja het lastigge is en ik denk ook dat het daaar de mensen om gaat die willen dat men gaat betalen naar inkomen
is dat er ook heel veel mensen en dan vooral die managers te veel verdienen en bijna niks er voor doen behalve mensen op straat zetten

ik denk dat men beter op basis van verantwoordelijkheid en sal kan beoordelen wat men moet betalen aan o.a. belastingen.
iemand die gewoon lasser is maar veel bij werkt en lange dagen maakt om wat extra te verdienen en daardoor in de hogere inkomens valt moet niet extra belast worden
maar een manager die veel verdiend en ook nog eens bonussn krijgt moet vooral over die bonussen etrxa veel belasting betalen i smijn mening
 
Zojuist het lijsttrekkersdebat gezien voor de kleinere partijen maar vond de SGP en de Partij voor de dieren(wat ik overigens een mooi idee vind, alleen word het niet helemaal perfect verwoord) en meneer Pechtold zeer zwak overkomen. Wilders en Pastors kwamen het meest overtuigend over imo. Toch paradoxaal, Wilders werd het meest uitgejouwd maar tegelijkertijd ook het meest toegejuigd.
 
Dat vrouwtje van de Partij voor de Dieren kwam echt heel amateuristisch over zeg! Pfoew... snap niet dat er zo veel mensen haar serieus nemen (maar ik snap wel dat er veel mensen haar serieus zouden willen nemen :p)
 
Dat vrouwtje van de Partij voor de Dieren kwam echt heel amateuristisch over zeg! Pfoew... snap niet dat er zo veel mensen haar serieus nemen (maar ik snap wel dat er veel mensen haar serieus zouden willen nemen :p)
Ze is echt niet dom, maar ze blijft teveel hameren op de dieren. Het is dan ook natuurlijk wel partij van de dieren maar je kan niet alles gaan vergelijken. Wil ze professioneel overkomen zal ze toch wat meer moeten kunnen discusseren met andere lijsttrekkers. Ze week teveel af van het onderwerp.
 
Rijke mensen meer betalen ( ziektekosten , mee betalen aow )??
Waarom ?? mensen die veel verdienen , het woord zegt 't al " verdienen" dit ook , zij werken vaak langer en harder waarom dan daarvoor boeten ?? voorbeeld ; een industrie medewerker gaat naar huis zonder zorgen en met de instelling ; morgen weer een dag , een baas gaat naar huis om al daar nog verder te moeten werken omdat hij deadlines moet halen , wie heeft er dan recht op een hoger inkomen ??
Ik bedoel te zeggen dat als je de wat meer verdienende mens zoveel gaat korten dat hij dalijk niet eens gek veel meer overhoud dan een normaal verdienend iemand ,.... Wat is dan nog de motivatie om hard en veel te werken ??

Vind ik persoonlijke grote onzin, mensen die 10.000 of 100.000 guldens meer verdienen per jaar dan gezinnen die moeten rond komen van 1100 euro per maand met 2 kinderen mogen imo best wat meer betalen. Ze worden er niet slechter van!!
 
Vind ik persoonlijke grote onzin, mensen die 10.000 of 100.000 guldens meer verdienen per jaar dan gezinnen die moeten rond komen van 1100 euro per maand met 2 kinderen mogen imo best wat meer betalen. Ze worden er niet slechter van!!
Ik vind dat er dan eerst eens gekeken moet worden hoe het komt dat zo een gezin maar 1100 euro verdient. Dat het uit de zak moet komen van de hogere inkomens vind ik onzin , waar ga je die grens trekken dan en die gerns wordt elke keer een beetje verlegt, zo is het met alles , nee iedereen gelijk behandelen daar waren we toch voor in dit land waarom de 1 dan zwaarder belasten dan de ander , iedreeen evenveel belasting afdragen want als je het zwart wit ziet betaalt de hogere inkomen al meer belasting want die heeft een hoger uitgavenpatroon waar ook belasting over betaalt wordt, waarom zou iemand die veel verdient en er hard voor werkt en of geleerd heeft meer moeten afdragen dan iemand die dit niet doet , nee dat is lekker gelijke behandeling, Als je niet genoeg verdient dan moet je er wat aan doen en als je wilt lukt dat ook maar in dit land wordt het allemaal te makkelijk gemaakt , als je in het buitenland niet werkt ga je gewoon kapot en hier betalen wij al mee voor de minder bedeelden wat al luxe is , kijk ben je alleenstande moeder met kids dan moet daar in gecompenseerd worden want dat is krom idd want kinderopvang is te duur en heeft geen zin als moeder wilt werken ,
 
Zojuist het lijsttrekkersdebat gezien voor de kleinere partijen maar vond de SGP en de Partij voor de dieren(wat ik overigens een mooi idee vind, alleen word het niet helemaal perfect verwoord) en meneer Pechtold zeer zwak overkomen. Wilders en Pastors kwamen het meest overtuigend over imo. Toch paradoxaal, Wilders werd het meest uitgejouwd maar tegelijkertijd ook het meest toegejuigd.

idd daarom de beste keuze

WILDERS FOR PRESIDENT:D 50% beste en 50% slechtst keuze;)

de gouden middenweg
 
Zojuist het lijsttrekkersdebat gezien voor de kleinere partijen maar vond de SGP en de Partij voor de dieren(wat ik overigens een mooi idee vind, alleen word het niet helemaal perfect verwoord) en meneer Pechtold zeer zwak overkomen. Wilders en Pastors kwamen het meest overtuigend over imo. Toch paradoxaal, Wilders werd het meest uitgejouwd maar tegelijkertijd ook het meest toegejuigd.

Ook een beetje va gezien, wilde alles kijken maar moest weg..
De D66 fag was idd vrij zwak ja..

Iemand dit opgenomen? :P

Wilders rulez :cool:
 
Ze is echt niet dom, maar ze blijft teveel hameren op de dieren. Het is dan ook natuurlijk wel partij van de dieren maar je kan niet alles gaan vergelijken. Wil ze professioneel overkomen zal ze toch wat meer moeten kunnen discusseren met andere lijsttrekkers. Ze week teveel af van het onderwerp.

Idd, straks wilt ze dat de dieren onze banen overnemen:eek: :D
 
Die Bos kwam over als een klein meisje op het begin zeg:roflol:
Marijnese kwam gewoon over als een goede oprechte kerel met duidelijke goede standpunten
Balkenende was Balkenende, wat voor mij een plus is
Rutte is gewoon de dwarsligger van het debat:D Wel goede punten soms maar legt het imo toch af tegen de anderen.
En die Halsema, volgens mij kan die tering goed ppen! Wat een MILF:D
 
En wie dit debat won boeit ook niet zoveel meer, morgen wordt de rekening opgemaakt en dan is er waarschijnlijk maar 1 echt grote winnaar. Of de SP nou 20, 25 of 30 zetels haalt boeit me ook niet eens maar een verdubbeling zit er minimaal in. Dat is iets wat weinig voorkomt voor een gevestigde partij. Overigens voorzie ik geen regeringsdeelname voor ze, het wordt PVDA/CDA naar alle waarschijnlijkheid.
 
Tering, die SP gaat wel een pain in the ass worden zeg met zoveel zetels, maar op zich alleen maar goed.
 
Back
Naar boven