MuscleMeat

Op wie heb jij gestemd?

Ik ga vanmiddag stemmen, zit nog steeds te twijfelen weetje dat. Ik neig heel erg naar Wilders, maar ben dan bang dat mijn stem niks uit zal maken en eigelijk dus winst voor Wouter Bos betekend. Op stemwijzer.nl zie je wel dat het advies Wilders enorm vaak gegeven wordt. Als al deze mensen ook echt op Wilders zouden stemmen, wordt hij de derde partij ofzo. Ik denk alleen niet dat al deze mensen ook echt op Wilders gaan stemmen, en daarom twijfel ik nog.
Dat had ik dus ook. Ik twijfelde tussen CDA, eénNL en PVV. Maar CDA komt er toch wel dus kan ik beter op PVV stemmen, scheelt weer in de kamer:D

Dat had ik dus ook. Ik twijfelde tussen CDA, eénNL en PVV. Maar CDA komt er toch wel dus kan ik beter op PVV stemmen, scheelt weer in de kamer:D

Precies. PVV is een goede partij.

Mensen die hem afkraken weten niet eens wat zijn standpunten zijn, die denken alleen dat hij een racist is... :rolleyes:

Ik zat te twijfelen tussen Geert Wilders en de VVD.

Nu heb ik mijn besluit gemaakt en het wordt de VVD.

ik 2x op wilders
mijn vrouw heeft me ook gemachtigd (doe maar ies als groen links ofzo, hehe)
heb niet strategisch gestemd want als we dat blijven doen komen de kleine partijen nooit aan bod
ik vond pastors ook goed overkomen , had alleen te lang in de make up stoel gezeten of zo , het leek wel een nicht

heb ook pvv gestemd ik hoor in mijn omgevign dat er heel veel mensen op wilders stemmen dus neem aan dat ze best wel wat zetels zullen gaan krijgen.

Helaas mag ik net niet stemmen, maar m'n ouders hebben iig op Wilders gestemd :)

ik twijfel nog tussen cda vvd

Waarom per se op Henk Kamp dan? wat vind je zo goed aan hem? Vind het maar een rare knakker.

Ik vind Rutte niet geweldig en Verdonk al helemaal niks. Kom je al snel uit bij Kamp, degelijke man. Vorige verkiezingen heb ik ook op hem gestemd.

• Topic Starter Topic Starter
Dames, ik wil weten op wie je stemt....niet op wat je stemt ;)

SP Jan Marijnissen :D

Mn vriendin idem

Mn schoonmoeder idem

Mn schoonvader heeft mijn schoonmoeder gemachtigd en dat word ook SP

**** Bakellende

Heb gisteren mijn moeder zover gekregen dat ze SP gaat stemmen, terwijl zij toch redelijk rechts is :roflol: Mijn tante stemt ook al een aantal jaar SP terwijl die vroeger bijna altijd D66 stemde.

Terug
Naar boven