MuscleMeat

Op wie heb jij gestemd?

Heb gisteren mijn moeder zover gekregen dat ze SP gaat stemmen, terwijl zij toch redelijk rechts is :roflol: Mijn tante stemt ook al een aantal jaar SP terwijl die vroeger bijna altijd D66 stemde.

Is je dat gelukt door manipulatie of intimidatie?;) :D

Ik vind Rutte niet geweldig en Verdonk al helemaal niks. Kom je al snel uit bij Kamp, degelijke man. Vorige verkiezingen heb ik ook op hem gestemd.

Hans van baalen vind ik ook wel een goede spreker - iemand die weet waar hij het over heeft. Grote kans dat ik op hem ga stemmen.

Onze Jan, de grote roerganger.

4 stemmen op Eerdmans.

Mevr. Verdonk, was een strategische stem. Eigenlijk wilde ik op Wilders stemmen maar ben bang dat ie bij de onderhandelingen door de rest doodgezwegen wordt en het dus toch een stem voor links zou zijn.

Wat een redenatie he :D

Ben blij dat ik niet aan jullie etens tafel zit;)

Nee, precies je zou je ogen uitkijken naar al dat smakelijks op tafel.
Zal zo ff aardappels met rozemarijn maken met gegrillde courgette, champignons en spruitjes.
Ik stem wel SP maar zo sociaal ben ik verder niet alles is voor mij:D

Pastors

Geert Wilders

Nee, precies je zou je ogen uitkijken naar al dat smakelijks op tafel.
Zal zo ff aardappels met rozemarijn maken met gegrillde courgette, champignons en spruitjes.
Ik stem wel SP maar zo sociaal ben ik verder niet alles is voor mij:D[/QUOTE

wat dacht je van een salade met tomaten en daarna een lekker tomatensoepje. Misschien daarna nog een pizza of een lekkere pasta met tomatensaus en als toetje tomatenijs....

dan kan je schoonfamilie niet meer om je heen.

Ik wilde op Wilders gaan stemmen maar heb me bedacht en heb nu op CDA gestemd.

Het zou eigenlijk een menging moeten zijn van CDA en Wilders.
PvdA daar walg ik van, en VVD is ook niet interessant voor mij...

Ik zat te twijfelen tussen de SP of Geert wilders, heb toch maar op de SP gestemd die heeft de meeste punten die me aanspreken.

Toch wel interessant tussen welke partijen jullie twijfelen...ligt mijlen ver uit elkaar dacht ik zo...
(Die stomme stemwijzer bracht mij ook in de war...daar zit een luchtje aan:D)

Merk dat heel veel mensen SP hebben gestemd, wat zou het gaan worden?

Heeft iemand misschien een link voor tussen peilingen?

(2x) VVD gestemd

Terug
Naar boven