Fitness Seller

Op wie heb jij gestemd?

SP, Communisten aan de macht :hedbang:

Wilde op het VVD stemmen maar heb strategisch gestemd (naja denk ik) en op CDA gestemd, zolang die bos maar niet gaat regeren :D

Heb toch maar de knoop doorgehakt en op Wilders gestemd.

Nee, precies je zou je ogen uitkijken naar al dat smakelijks op tafel.
Zal zo ff aardappels met rozemarijn maken met gegrillde courgette, champignons en spruitjes.
Ik stem wel SP maar zo sociaal ben ik verder niet alles is voor mij:D

Hehe is dit de gemiddelde maaltijd voor een SP'er?:D
Waar is het vlees:D

Dat kunnen we niet betalen, moet eerst onze uitkering omhoog.

Het valt me wel op, dat hier toch veel uitersten gestemd worden, zoals PVV en SP. Vandaar, dat er zoveel leuke discussies ontstaan hier.:D

Er komt geen sprong, alleen wat extra zetels. Regeringsdeelname zou een sprong zijn of we moeten misschien beginnen met een lange mars. Alleen ben je dan zo snel klaar in Nederland.

Damn ik ben echt razendnieuwschierig of er echt zoveel mensen Wilders gestemd hebben.

PVV - Geert Wilders!

Er komt geen sprong, alleen wat extra zetels. Regeringsdeelname zou een sprong zijn of we moeten misschien beginnen met een lange mars. Alleen ben je dan zo snel klaar in Nederland.

Je kan ook gewoon rondjes lopen, je kan toch niet de hele dag bij die voedselbanken hangen.

Ik klus er zwart bij zoals het hoort.

Damn ik ben echt razendnieuwschierig of er echt zoveel mensen Wilders gestemd hebben.

Laten we hopen dat de peilingen weer net zo onnauwkeurig zijn als drie jaar geleden. Dan komt de SP en de rest van de linkerflank wederom thuis van een natte kermis.

MarxKapital.jpg

Mao.RedBook.jpg

Verplichte literatuur binnenkort!!

Geert Wilders.

Terug
Naar boven