AndroidHealthClinic

Opa vindt dat ik moet stoppen met trainen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TeamSjonnie

Competitive Bodybuilder
Waardering
184
Vandaag was het weer raak.

Na mijn training was ik even aan het genoten van mijn bak met kwark. Mijn opa liep de kamer binnen, recht op me af. Ik dacht, wtf man...

Stond die daar voor mijn neus. Met zo;n strak gezicht. Ik ben altijd beetje bang voor mijn opa geweest, omdat ie me vroeger altijd pijn deed (details zijn persoonlijk). Ik zat op de bank, hij stond daar zo strak voor zich uitstarend, ik dacht echt, omg, wat nou weer, ik was bang.

Ineens na 1min, PATS. Sloeg die pak kwark uit mijn hand, ik schrok me dood, hij pakte pak kwark op en kiepte overige kwarkrestanten over mijn hoofd. Had net mijn haar gedaan en zou zo naar de stad gaan met mijn vriend.
Ik zei:"Wat DOE JE?"
Hij zei:"Brutale vlegel, grote mond he?"

PATS, SLOEG HIJ MIJ KEIHARD IN MIJN GEZICHT.

Ik was woedend, maar wist ook dat ik niks kon beginnen tegen mijn opa. Ik rende weg uit de kamer naar mijn eigen kamer boven op zolder. Ik moest mijn tranen bedwingen en trilde helemaal. Ik keek in de spiegel, mijn neus opgezwollen. Ik belde afspraak met vriend af.

Wat moet ik doen??? Ik ben echt ten einde raad. Ik weet niet wat ik moet doen. :(

Slechts 1 man voor al je problemen op het forum: skinnie

Hij weet er wel raad mee.

The **** is this? Troll?

Zo niet, sla je opa op zijn gezicht, wat een idioot. :roflol:

Wat een slechte troll seg.

Ik zou ook zo boos zijn als ik zon h**r als dochter had die een f**got baarde

Ik vind dat je voor jezelf op moet komen, Sjonnie! Dat kan toch niet langer zo!!
Pak een shampoofles, stop hem heel diep in je anus en dan wachten tot je moet poepen; als dat eenmaal zover is loop je naar beneden, richt je je anus naar je opa (die natuurlijk niets in de gaten heeft) en laat je in 1x ALLES gaan!! Dit trucje noemen wij hier in Waalwijk ook wel gekscherend ''de Krakatau'' (de kracht en ''lava'' die hierbij vrijkomt heeft hier wel iets van weg) en heeft zich al meerdere keren bewezen bij huiselijk geweld.

tumblr_lx0g7pGzwC1qdlkgg.gif

het is weer zondag, de aandachtgeile lelijke ronnies hebben hun hit nodig.

Wat een grap. Rape m

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven