AndroidHealthClinic

Aankondiging Open Sterkste Man Van Vlaanderen 2012

2 Johan's en 2 Kevin's, gaat weer mooi worden :D

Zal eens rondhoren voor meer Belgen!

ja t'is prijs, ik doe mee als belg. :D

Ik zou wel eens willen meedoen als Elvis.

Ben momenteel nog aan het twijfelen :/

Wat is er gebeurd met de Belgian strongman cup?

Sanca ik en Enzo nemen hem ook mee waarschijnlijk !

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 13:28 ----------

Jimmy Nvm ik en Enzo hebben dan een bruiloft !! Gelukkig waarschuwde de Iphone me in de agenda ;)

Zet de Bompie er ook maar op.

- Tire flip -> Check
- Overhead Medley -> Check
- Yoke -> NO Check
- Viking press -> DOUBLE Check
- Carry and drag -> Check
- Stone Cirkel -> DOUBLE Check

Da gaat vlammen worden. :D :meal:

schrijf me maar in

Glenn van den bulck, leeftijd 21, gewicht 111 kg, woonplaats in booischot

kom maar bompa, double (age) check! ;)

het is te hopen dat ze niet allemaal terug trekken na wat ze zullen gezien hebben op de voorronde hahahahhahahahahahahaah

en nu op alles sucken op d voorronde lol

• Topic Starter Topic Starter
Update atleten.

T'zal wel goed komen op de wedstrijd, komaan nog wa Belgen he ;)
(Tis speciaal voor jullie he, die wedstrijd om te groeien in alle vlakken op de sport)

Strong Man Cup:

Na het spijtige gebeuren van de voorbije jaren, gaan we die dit jaar niet doen en mss volgend jaar ook niet.
Ik persoonlijk ga op hogere doelen mikken en t'ja den helft van de buiten landers durft ni mee te doen of zetten ons in een slecht dag licht bij het vlaamse comitee :)
+ We hebben een Nieuwe sterkste man van Vlaanderen nodig en andere provincies (dat is toekomst gericht en zal later onthuld worden)
En het is duidelijk te zien dat er intresse is in België met de forse groeie van atleten en daar bij gaan we ze helpen met 2 jaar te groeien.
Wedstrijden zoals Vlaanderen, Antwerpen, Limburg, West Vlaanderen, Highlander challange enz ...
Mss gaat dit wel ten koste van een paar andere wedstrijden die we enven gaan laten slapen tot 2015. Maar dit zien we nog wel.

Ik heb me ook ingeschreven..Leuk

• Topic Starter Topic Starter
Update atleten.

Ik ga even een hold zetten op onze Nederlandse sport broeders.

Jullie hebben wat meer wedstrijden als ons en het is de bedoeling dat de Belgen ervaaring kweken en groeien in deze sport.

Dus bij deze hebben we 16 deelneemers, nog 4 plaatsen vrij voor de belgen.
Bedankt voor jullie begrip en train ze.

dinsdagavond vanaf 19u en in het weekend is het de ene week de zaterdag en de andere zondag en als je wil er is morgen training in championville anders eens een sms sturen naar jimmy voor het adres grtz uw concurent:D

leuke wedstrijd. het is een klein stukje rijden maar heb er zin aan :)

Jammer Jimmy van de strongmancup altijd erg mooie wedstrijd! Had hem graag weer gedaan. Vlaanderen geen plek meer dus, zal er toch bij zijn voor team RPB.

zet mij er voorlopig ook maar bij, ovb als finale blessurevrij verloopt

vind ik zeer leuk

Terug
Naar boven