Fitness Seller

Operatie geen bierbuik (IF)

Inferno955

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
96kg
Goedendag,

Ik ben een 24-jarige Commerciële Economie student, 1.90 lang, weeg 96.2 kg (6 januari), waarvan om en nabij 20% (puur op schatting) vetpercentage zal zijn. Het doel is om in ieder geval de 90kg (carbed up) te behalen, waarvan ik uiteraard hoop dat het overgrote merendeel van de verloren massa vet zal zijn.

Ik ben altijd ecto geweest, maar zodra ik stopte met groeien (in de lengte :p) werd ik skinny fat. Ik ben in april 2013 gestart met liften en heb daarbij redelijke gains geboekt, maar nu moet er toch echt wat vet verloren worden alvorens er extra massa bij kan. Ik heb de cut gestart op 10 januari.

Mijn workout is als volgt:
Dag 1:
Bench press 75kg 4x5-6 reps
Buikspieren (willekeurig apparaat), 4x10 reps
20 min cardio

Dag 2:
Bent Rows 70kg 4x8 reps
Biceps (barbell) curl 40kg 4x 6-7 reps
20 min cardio

Dag 3:
Squat 70kg 4x7 reps
Military Press 50kg 4x5 reps
20 min cardio

Repeat. 7 dagen per week. Ik train vroeg in de ochtend op een lege maag, waarna mijn eating window (8 uur) begint zodra ik thuis ben (meestal van een uur of 10-11 's ochtends tot 6-7 uur 's avonds).

Ik cut op de 1900-1950 kcal (3 maaltijden) per dag, waarvan ten minste 150 gram eiwit, specifieker valt te vinden in het schema in de bijlage. Ja, ik weet het, dit is redelijk weinig voor iemand van mijn gewicht/lengte, "traag" metabolisme.

Resultaten:
6/1/2014: 96,2 kg
17/1/2014: 93,4 kg
23/1/2014: 92,5 kg
31/1/2014: 91,2 kg
7/2/2014: 91,6 kg

15/2/2014: 89,8 kg

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Waarom maar 3maaltijden per dag en geen 6?
Succes iig met je doel gaat zeker lukken!

Leuke titel :D
Is je krachttraining trouwens niet wat aan de korte kant? Slechts 2 oefeningen?

Succes met je doel trouwens!!

je bencht meer dan dat je squat ?

• Topic Starter Topic Starter
Leuke titel :D
Is je krachttraining trouwens niet wat aan de korte kant? Slechts 2 oefeningen?

Succes met je doel trouwens!!
Dank je! Dit is eigenlijk gekomen uit het feit dat ik zoveel mogelijk wilde doen in zo kort mogelijke tijd. Ik ben zeker van plan meer oefeningen toe te voegen, maar het lijkt me niet verstandig hier in de cut mee te beginnen. ;)

je bencht meer dan dat je squat ?
Yep, mijn benen groeien veel harder en hier besteed ik dan ook minder aandacht aan.

Dank je! Dit is eigenlijk gekomen uit het feit dat ik zoveel mogelijk wilde doen in zo kort mogelijke tijd. Ik ben zeker van plan meer oefeningen toe te voegen, maar het lijkt me niet verstandig hier in de cut mee te beginnen. ;)

Yep, mijn benen groeien veel harder en hier besteed ik dan ook minder aandacht aan.

met 70 kilo squat
yh right

Nou, een week later, weeg ik 93,4 (een verlies van 2,8kg)... Toch maar een beetje meer eten dacht ik zo...

Laatst bewerkt:
Damn, 91,2kg. Begin wel een beetje kracht te verliezen, maar niets dramatisch.

wat is je vp?

ipv 3 maaltijden moet je juist meerdere kleine maaltijden doen. dat verteerd je lichaam sneller

ipv 3 maaltijden moet je juist meerdere kleine maaltijden doen. dat verteerd je lichaam sneller

Heb je überhaupt wel gelezen? A) dit is al lang achterhaald en B) hij doet IF.
Bedankt voor je nutteloze bijdragen

OT:
Mooi dat je al 5kg minder weegt, dit zal op begin snel gaan en grotendeels vocht. Succes!

Einde van week 4: ik ben ziek geweest en gedurende die twee dagen niet op dieet gelet en niet gesport. En de dag ervoor was mijn wekelijkse cheat day...

Ben dus 400 gram aangekomen, maar geen man overboord. We gaan weer gewoon verder en skip uiteraard mijn cheatday deze week.

89,8 kg, progressie :3

Terug
Naar boven