Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die cake ziet er geweldig uit. Ga ik zeker komend weekend maken!
Wat voor smaak whey? Ik ga het denk ik maken met whey casein perfection met choco smaak... choco cake! Mischien wat pindakaas erbij voor extra smaak, een half potje honing en nog een paar theelepels kaneel
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:55 ----------
PS: goed fysiek man! Bulken is ook voor mij niet echt weggelegd.... ik kom moeilijk aan, en als ik aankom is het redelijk veel vet. Zodoende doe ik het gehele jaar HIIT cardio, fiets ik veel, maar eet ik wel ontzettend veel (kcal/ carbs). Me krachtgains gaan uitstekend terwijl me gewicht zeer gestaag stijgt (+/- 1 kg per 8-10 weken) maar ik blijf wel droger zo. Ik denk dat wij zo ongeveer hetzelfde in elkaar zitten wat betreft body compositie/metabolisme.![]()

! Momenteel train ik 2 dagen p/w met in totaal 6 oefeningen uit mijn schema. Goed droog, flinke obliques op die eerste foto! Wat voor eet window hanteer je? 8-16?
.Is je borst nou gekrompen of je middel zo erg gegroeid?
. Misschien komt dat omdat ik niet bepaald let op de hoeveelheden zout die ik binnenkrijg en zuivel, en door de drank er een aardige vochtafscheiding is
Hoe zo 'diep aan het gaan'? Je bent minder droog dan in de vakantie
daarbij komend waren de foto's direct genomen na een training. Hierboven is zonder pomp. 12/14%? Hmm... Ik ga over 2 weken langzaam aan proberen massa bij te zetten, ik probeer dan wel zo laag mogelijk te blijven in vet %! Maar de massa die er bij komt zal niet snel gaan, tenminste, dat is mijn verwachting.