AndroidHealthClinic

OPHETHOF's Fotolog, Maandelijkse Update! Bulk Included

Robbie kan heel goed gainen, alleen dan is het 10kg vocht door de zoute pinda's :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Die cake ziet er geweldig uit. Ga ik zeker komend weekend maken!
Wat voor smaak whey? Ik ga het denk ik maken met whey casein perfection met choco smaak... choco cake! Mischien wat pindakaas erbij voor extra smaak, een half potje honing en nog een paar theelepels kaneel :D

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:55 ----------

PS: goed fysiek man! Bulken is ook voor mij niet echt weggelegd.... ik kom moeilijk aan, en als ik aankom is het redelijk veel vet. Zodoende doe ik het gehele jaar HIIT cardio, fiets ik veel, maar eet ik wel ontzettend veel (kcal/ carbs). Me krachtgains gaan uitstekend terwijl me gewicht zeer gestaag stijgt (+/- 1 kg per 8-10 weken) maar ik blijf wel droger zo. Ik denk dat wij zo ongeveer hetzelfde in elkaar zitten wat betreft body compositie/metabolisme. ;)

Heb deze keer de cake gemaakt met bitterkoekjes amaretto whey smaak. Is wel iets minder dan de cookies & cream smaak om cake mee te maken, maar smaakt nog steeds prima. Denk dat vanilla, chocolade of andere basis-smaken ook prima hun werk doen!
Pindakaas kan je er best doorheen doen, wordt het extra smeuïg. Half potje honing? Heet je winnie de poe? :D

Potato Pancakes!

Als avondeten heerlijke aardappel pannenkoeken op! Met gerookte zalm en een eetlepel kwark eroverheen gegoten.

http://www.youtube.com/watch?v=nHZsE7T7hwI&feature=fvwrel

Op zijn website is het recept te vinden: http://foodwishes.blogspot.nl/2010/02/potato-pancakes-are-perfect-for-your.html

I.p.v. zure room gebruik ik kwark, smaakt heel goed.

Volgende keer dat ik ze maak gooi ik bij het geheel een schep proteïne poeder, kijken hoe dat smaakt.

Recept is echt aan te bevelen!

DSCN1621.jpg

Foto-Update 03-10-2012

Tijd voor een kleine foto-update! Ik ben de laatste weken goed aan het opletten geweest op wat ik eet en ik neem overal mijn grote bakken met groentes, rijst en vlees mee waar ik ook naartoe ga. Reacties van mensen zijn dan nog het mooist ;) ! Momenteel train ik 2 dagen p/w met in totaal 6 oefeningen uit mijn schema.

Ik probeer komende 2 weken ongeveer in deze staat te blijven, aangezien ik mij zeer fit en in conditie voel. Aan het eind van deze 2 weken draai ik mee op het NK karate en daarna ben ik van plan om (vooral) op trainingsdagen meer te gaan eten. Ik ga mij houden aan mijn vasten, aangezien ik hier mij het fijnst en het energiekst bij voel. Daarom zal mijn progressie langzaam zijn de komende jaren, maar zeker.

Gegroet!

Photo on 2012-10-03 at 16.11.jpg

Photo on 2012-10-03 at 16.09 #5.jpg

Photo on 2012-10-03 at 16.08 #5.jpg

Goed droog, flinke obliques op die eerste foto! Wat voor eet window hanteer je? 8-16?

Is je borst nou gekrompen of je middel zo erg gegroeid?

Goed droog, flinke obliques op die eerste foto! Wat voor eet window hanteer je? 8-16?

Ik eet op trainingsdagen zo van 9 tot 7 (10 uur eating window) en op rustdagen eet ik bijna altijd van 11 tot 7 of van 1 tot 7 (8 uur of 6 uur eating window). Op trainingsdagen langer omdat ik niet het type ben, zoals Killy, wat zichzelf forceert om vreten naar binnen te proppen tot je bijna moet kokhalzen :p.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 19:18 ----------

Is je borst nou gekrompen of je middel zo erg gegroeid?

Kan aan de webcam liggen, maar ik denk dat ook mijn borst toch wat gekrompen is ja. Maargoed, ik ben voor mijn gevoel aardig diep aan het gaan. Als ik een avondje wat gezopen heb ben ik zo shredded als wat :D. Misschien komt dat omdat ik niet bepaald let op de hoeveelheden zout die ik binnenkrijg en zuivel, en door de drank er een aardige vochtafscheiding is

Vanavond drink ik ook weer wat sterke drank, niet teveel want moet nog terugrijden, maar ik zal morgenochtend eens kijken of het fotowaardig is :P

Laatst bewerkt:
Hoe zo 'diep aan het gaan'? Je bent minder droog dan in de vakantie

ziet er goed uit, goed droog nu naar 12/14%?

Hoe zo 'diep aan het gaan'? Je bent minder droog dan in de vakantie

Daar zijn de foto's wel genomen bij daglicht en een mooie camera he ;) daarbij komend waren de foto's direct genomen na een training. Hierboven is zonder pomp.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 23:05 ----------

ziet er goed uit, goed droog nu naar 12/14%?

12/14%? Hmm... Ik ga over 2 weken langzaam aan proberen massa bij te zetten, ik probeer dan wel zo laag mogelijk te blijven in vet %! Maar de massa die er bij komt zal niet snel gaan, tenminste, dat is mijn verwachting.

Laatst bewerkt:
12/14%? Hmm... Ik ga over 2 weken langzaam aan proberen massa bij te zetten, ik probeer dan wel zo laag mogelijk te blijven in vet %! Maar de massa die er bij komt zal niet snel gaan, tenminste, dat is mijn verwachting.

lolol, ja man, robbie staat op 12-14% :orly::orly::orly::orly::nowai::nowai::nowai::yarly::yarly::yarly::yarly:

tog beter als je wat hoger.in vet percentage.gaat?

Mooie foto's hoor.

Mooi om te lezen dat het blijkbaar ook anders kan dan het prop jezelf zo vol mogelijk + train zo veel mogelijk "ideaal" beeld wat op het DBB forum lijkt te zijn ontstaan over het voedings- en trainingsschema.

Ga zo door zou ik zeggen! Vooral het lage vetpercentage vind ik indrukwekkend. Je doet blijkbaar iets goed ;)

echt wtf- goede resultaten. ik dacht dat je wel iets bruiner op die foto's mag staan, je ziet er zo bleek uit! :D maar echt wow.

Goede progress!! Krachtstats ook goed vooruit gegaan zie ik. Good job!

mooie resultaten! een bruiner kleurtje zou je lichaam op foto`s idd wel goed doen.
Maar in ieder geval mooi bezig!

Bedankt voor de complimenten! Keeps me motivated :D

Morgen heb ik een 2 uur durend intake gesprek en een fotosessie voor een fotomodellenbureau. Ze wilden mij graag als reserve fitnessmodel en badmode-model hebben. Ben benieuwd! Lijkt me een leuk bijbaantje. Zal de foto's hier plaatsen als ik ze heb!

nice! hoe daar aangekomen?

Terug
Naar boven