AndroidHealthClinic

OPHETHOF's Fotolog, Maandelijkse Update! Bulk Included

• Topic Starter Topic Starter
die chick trouwens op je facebook die begon over photoshop, klopt dat of zie ik het alleen omdat ik denk dat het er is? :P

Heb het vandaag nagevraagd aan degene die daarover ging en die zei dat dat niet door photoshop kwam dus het zal wel :D

Ik wou dat ik ook mooi was :(

Dan maar nieuwe ruhl worden :(

En ik ben aangenomen bij het fotomodellenbureau! Contract en al is al ondertekend. Volgende week krijg ik nog een paar foto's opgestuurd waar ik mijn spieren op heb aangespannen, zal die dan ook hier plaatsen. Eens kijken wanneer er wat werk binnen gaat komen!

Wat voor soort modellenbureau heb je uitgekozen? Hoe lang duurde de sollicitatie en wat zijn hun eisen? Ik zit er ook over te denken om me aan te melden. Of je kan het ook even in een PM zetten:)

Laatst bewerkt:
Wat voor soort modellenbureau heb je uitgekozen? Hoe lang duurde de sollicitatie en wat zijn hun eisen? Ik zit er ook over te denken om me aan te melden. Of je kan het ook even in een PM zetten:)

Eis is een lengte tussen de 1.80 en de 1.90 in zoals mij verteld is. Alles wat daarboven of daaronder zit kunnen ze weinig mee en maak je weinig tot geen kans om als model te worden uitgekozen. Een lengte van bijv. 1.85 is perfect om heel breed te kunnen worden ingezet. Maar wellicht hanteert ieder modellenbureau een ander concept dus je kan het altijd proberen.

Mijn sollicitatie duurde niet lang moet ik zeggen. Intake gesprek duurde een half uurtje en daarna zijn de foto's al snel gemaakt en ik stond een dag later al op het web. Zo'n iemand zit al meer dan tig jaar in het vak en weet wat ze op de markt zoeken, dus hij zal je snel vertellen of je een kans maakt of niet. Een goed geproportioneerd in verhouding gespierd lichaam is bij de man zeker een dikke plus, dus al dat trainen is niet voor niets geweest :D.

Ik zie je lengte 1.94, erg lang maar laat je je hier niet door afschrikken, als je een leuke kop hebt en een afgetraind lichaam zien ze wellicht toch mogelijkheden.

Eis is een lengte tussen de 1.80 en de 1.90 in zoals mij verteld is. Alles wat daarboven of daaronder zit kunnen ze weinig mee en maak je weinig tot geen kans om als model te worden uitgekozen. Een lengte van bijv. 1.85 is perfect om heel breed te kunnen worden ingezet. Maar wellicht hanteert ieder modellenbureau een ander concept dus je kan het altijd proberen.

Mijn sollicitatie duurde niet lang moet ik zeggen. Intake gesprek duurde een half uurtje en daarna zijn de foto's al snel gemaakt en ik stond een dag later al op het web. Zo'n iemand zit al meer dan tig jaar in het vak en weet wat ze op de markt zoeken, dus hij zal je snel vertellen of je een kans maakt of niet. Een goed geproportioneerd in verhouding gespierd lichaam is bij de man zeker een dikke plus, dus al dat trainen is niet voor niets geweest :D.

Ik zie je lengte 1.94, erg lang maar laat je je hier niet door afschrikken, als je een leuke kop hebt en een afgetraind lichaam zien ze wellicht toch mogelijkheden.

En wat is de naam van het bureau waar jij terecht bent gekomen? Bedankt voor de info man!

Foto-update 15-10-2012

Hoi allemaal,

Heb de foto's binnengekregen van de fotoshoot voor het modellenbureau, deze zijn geheel onbewerkt. Gisteren meegedraaid met het NK karate, loop vandaag aardig mank :p

Ben tevreden met de foto's, er valt nog wel nog het een en ander aan te werken zoals het verkrijgen van een bredere en vollere borst. Komende tijd meer eten op trainingsdagen. Ook ga ik nu de wedstrijden over zijn weer terug naar 3x trainen per week. I'll keep you updated! :D

RobStrong2.jpg

RobStrong1.jpg

RobStrong3.jpg

Laatst bewerkt:
**** die borst, heb je je rug gezien? :p

Voor de rest wel lekker droog, ik heb trouwens een maatje die ook fitness model is.
Hij heeft echt op bladen gestaan in amerika ect, zal ik eens vragen of hij je een keer wilt leren poseren voor shoots? Is een hele andere manier dan op de bodybuilding manier.

Veel succes in ieder geval en verdien veel geld! (en geef wat aan mij)

Ik ga morgen die proteïn cake van je maken, will you join me??!

Wanneer en Hoelaat? :D

Al betaald gekregen voor de eerste shoot?

Ik ga morgen die proteïn cake van je maken, will you join me??!

Ik wil hem wel opeten voor je :D

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 10:26 ----------

Nee Killy, jij bent op dieet..

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 10:29 ----------

Al betaald gekregen voor de eerste shoot?

Nope! Heb nog geen aanvraag gekregen, ben wel bezig in een ander project waar ik binnenkort hier op het forum over ga posten. De eigenaar van het fotomodellenbureau wil een soort nieuwe Chippendale's show op gaan zetten, en hij zoekt nog jongens die aan bepaalde eisen voldoen. Dus hou het forum in de gaten als je wellicht in de toekomst strak op het podium wilt staan met een paar honderd smachtende vrouwen voor je neus :D

Met een masker op ben ik in.

If you fail to prepare, you prepare to fail.

Step 1: Search for good meal on computer. Find Robby's cake.
2dgosbs.jpg

Step 2: Buy ingredients.
2ibylog.jpg

Step 3: Mix it all together, add oven if needed.
35a7lue.jpg

Step 4: Succes!
2j8dxw.jpg

Step 5: Put meals in zakje.
335fptw.jpg

Step 6: Put meals in fridge.
2lu9hl3.jpg

Step 7: Enjoy!
34yr7n8.jpg

If you fail to prepare, you prepare to fail.

Step 1: Search for good meal on computer. Find Robby's cake.
2dgosbs.jpg

Step 2: Buy ingredients.
2ibylog.jpg

Step 3: Mix it all together, add oven if needed.
35a7lue.jpg

Step 4: Succes!
2j8dxw.jpg

Step 5: Put meals in zakje.
335fptw.jpg

Step 6: Put meals in fridge.
2lu9hl3.jpg

Step 7: Enjoy!
34yr7n8.jpg

Is het echt echt echt echt lekker? Als ik weleens zulke dingen maak vind ik het altijd wel lekker, alleen kost het vaak zoveel moeite, dat ik dan liever een simpel bammetje met kipfilet oid eet.

Is het echt echt echt echt lekker? Als ik weleens zulke dingen maak vind ik het altijd wel lekker, alleen kost het vaak zoveel moeite, dat ik dan liever een simpel bammetje met kipfilet oid eet.

Ik zit al maanden met robbie te flirten zodat hij een keer zo'n cake voor me gaat maken als liefdescadeau

Ik zit al maanden met robbie te flirten zodat hij een keer zo'n cake voor me gaat maken als liefdescadeau

No homo uiteraard.

En ja, het is de moeite waard. Was er een uurtje mee bezig inclusief de 40 het wachten op de oven. 1 uur voor 10x 700 kcal hoogwaardige bulkmeals. Profit!

Terug
Naar boven