XXL Nutrition

OPHETHOF's Fotolog, Maandelijkse Update! Bulk Included

Niet 200 euro dokken voor een 'portfolio' he, aardig wat gasten in de gym gehad die daarna nooit een cent verdient hebben :p

Maar hoop het beste, je kan dik verdienen als fitness model!

• Topic Starter Topic Starter
Niet 200 euro dokken voor een 'portfolio' he, aardig wat gasten in de gym gehad die daarna nooit een cent verdient hebben :p

Maar hoop het beste, je kan dik verdienen als fitness model!

Haha goede tip! Maar alles is zonder kosten of verplichtingen.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 17:23 ----------

Ik ben er op gekomen door gewoon een aantal e-mails naar een aantal modellenbureaus op te sturen met daarbij een aantal recente foto's (die ik ook hier gepost hebt). In mijn mail was wel duidelijk dat ik mij op wilde geven als fitness-model en/of badmode model, helaas heeft daar niet elk modelbureau interesse in, dus het is even zoeken.

Trouwens, had ik dat verdomme niet een keer als tip gegeven? Ik wil 10% :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Vandaag weer eens mijn beroemde protein cake gemaakt! (Zie pagina 11 voor het recept).

Het enige wat ik veranderd heb is dat ik er 2 grote eetlepels pindakaas doorheen heb gedaan evenals 300gram gedroogde vruchten ipv 100gram. Hierdoor is de cake nog smeuïger en zoeter, en komt in de buurt van perfectie. YUMMY!!!!

Straks komen 2 maten bij mij trainen en ik zal ze na de training eens laten proeven. Hoop niet dat ie op gaat...

5500 kcal+-
300 gr eiwit+-
700 gr carbs+-
140 gr fat +-

photo.jpg

PS: Vet grammen zijn makkelijk aan te passen door de 100gr noten weg te laten en minder eigeel te gebruiken.

Gaaf recept, ga het ook doen.

Prima bulk meal. 1 zo'n cake per dag en nog een stronk broccolli met kip + wat gemixte groenten en fruit hier en daar en je hebt je kcals binnen :D

Dat Cake ...

Ga 'm morgen maken :)

goede fysiek, alleen zou wel naar de kapper gaan

Mijn trainingsmaten hebben hier net de halve cake op zitten kanen na de training onder de nieuwe SP aflevering, ze vonden hem heerlijk. Moet ze nu verplicht kookles geven om ze te leren die cake te maken :P een beetje pindakaas en wat extra gedroogde vruchten(vijgen gebruikt) maakt een groot verschil in smaaksensatie!

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 23:37 ----------

Gaaf recept, ga het ook doen.

Prima bulk meal. 1 zo'n cake per dag en nog een stronk broccolli met kip + wat gemixte groenten en fruit hier en daar en je hebt je kcals binnen :D

Een hele cake per dag?! Ik doe echt een hele week met zo'n ding hoor haha. Vult goed!

Benen

Zo, na de MAX RM training van gisteravond nog een paar foto's laten maken! Vanmorgen vet % opgemeten en ik kom volgens de metacal uit op 6%. De opgetelde MM van chest buik en bovenbeen komt uit op 22mm. Dat is 5mm minder dan voor de foto's die genomen zijn op vakantie!
Deadlift lukte 190kg. Bench van 110 wilde niet lukken helaas...

En ook een keertje een fototje of twee van de beentjes, zoals gevraagd! Foto's zijn genomen met directe flits.

DSCN1700.jpg

DSCN1701.jpg

DSCN1702.jpg

DSCN1703.jpg

Mooi droog en benen lijken ook iets meer bijgetrokken te zijn ivm toen je kwam trainen.
Sterke deadlift ook!

Mooi droog en benen lijken ook iets meer bijgetrokken te zijn ivm toen je kwam trainen.
Sterke deadlift ook!

Kan goed zijn ja! Ben nu goed bezig mijn squat weer omhoog te trekken sinds ik door mijn rug ben gegaan. Donderdag ga ik de 140kg squat proberen.

Vandaag wellicht de laatste dag dat ik er droog bij sta, want ik begin vanmiddag na de fotoshoot voor het modellenbureau toch wel aan een verhoging in de kcal. Zal op rustdagen op of iets onder onderhoud gaan leven (2500-2800 kcal) en op trainingsdagen zo'n 20% daarboven (3200).

Die cake is inderdaad sehr gut!

En ik ben aangenomen bij het fotomodellenbureau! Contract en al is al ondertekend. Volgende week krijg ik nog een paar foto's opgestuurd waar ik mijn spieren op heb aangespannen, zal die dan ook hier plaatsen. Eens kijken wanneer er wat werk binnen gaat komen!

Robby4.jpg

Robby1zww.jpg

Die eerste foto ziet er een beetje raar uit kwa houding :confused:

die chick trouwens op je facebook die begon over photoshop, klopt dat of zie ik het alleen omdat ik denk dat het er is? :P

Terug
Naar boven