Frank92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 6%
Yes homo, met mijn fysiek en zijn esthetics... Moet je nagaan hoe mooi onze kinderen worden.
Goed punt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes homo, met mijn fysiek en zijn esthetics... Moet je nagaan hoe mooi onze kinderen worden.
No homo uiteraard.
En ja, het is de moeite waard. Was er een uurtje mee bezig inclusief de 40 het wachten op de oven. 1 uur voor 10x 700 kcal hoogwaardige bulkmeals. Profit!
(Daar doe ik dan wel 2 weken mee...)The ****, das een berg kcal. Welke smaak whey gebruik je? Ook eens geprobeerd met brinta ipv ultra fine oats btw?
Er schuilt toch wel een keukenprinsesje in jou met al je cakes![]()

Robby, ik wil na de flexcup zo'n cake als cadeau! Dan kan je zeggen dat jij verantwoordelijk bent voor alle gains in mijn rebound![]()

ik zou nog niet te hard gaan klagen hoor met zo'n fysiek..![]()
ik ga die cake binnenkort maken, ik heb enkel whey isolaat naturel
gaat het sowieso met isolaat? is toch een wat fijnere structuur.
en dan extra ingredienten voor de smaak toevoegen?
wil noten toevoegen, ook gewoon (basterd)suiker, meer?
tis voor op de piste dus er gaan zat cal's verbrandt worden!
Is pas in december he! Het is pas november
---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 10:26 ----------
Het nadeel is dat het vet als eerst op mijn buik gaat zitten, dat is ook goed te zien aan de opmetingen in millimeters.
Of je nou isolaat of whey gebruikt, maakt geen bal uit, de cake wordt toch wel dik en massive.
Noten toevoegen zeker een aanrader, suiker toevoegen is niet aan te raden, gebruik gewoon pindakaas en gedroogde vijgen, zoet genoeg.
En ja, het is zeker handig om mee te nemen op de piste!