XXL Nutrition

OPHETHOF's Fotolog, Maandelijkse Update! Bulk Included

Mwa, als ik je shirt zo zag.... Bewijs het robby!! Ik wil dinsdag bij hoorcollege uitgebreid aan je t**ten voelen :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Update rug 17 mei

Update rug 17 mei

Het was een lastige opgave voor mij om een paar redelijke rugfoto's te maken, hoop dat dit een beetje gelukt is... :p

@ 80,3kg

DSCN1493.jpg

DSCN1499.jpg

DSCN1502.jpg

Laatst bewerkt:
Zou wat meer wijdte gaan kweken, dikte gaat goed alleen erg weinig V.

Plus maak eens pic van je gyno tits :p

kiek um goan, playboy!

Kcal. inname ga ik op rust- en cardiodagen iets verminderen, zo tussen de 2000-2100. Op trainingsdagen ga ik tussen de 2600-2800 zitten. Zowel op rust als trainingsdagen eet ik 100 gram noten (pinda's, cashewnoten, studentenhaver, etc., maar veelal pinda's). Is naar mijn mening toch een zeer makkelijke manier om op school en werk 640 kcal. binnen te krijgen. En door de uit de pinda's afkomstige vetten komt vrijwel het hongergevoel bij mij niet bovendrijven.

Uiteraard heb ik weer sinds het begin van de cut weer 15 a 16 uur vasten per dag opgepikt. In de bulk lukte het mij niet om 3500+ kcal binnen te krijgen binnen die 8-9 uur.

Over een dag of 10 weer eens de huidplooimeter gebruiken, maar eerst, I WORKOUT!

Studenten haver is het beste man, wel oppassen met de rozijntjes :p

Maar veel beter dan die zoute pinda's van je

Killy weet het wederom beter :D

Vandaag nieuwe meting gedaan: 78kg bij 9% (huidplooimeter) ik houd nu deze huidplooimeter aan, want 2 verschillende gebruiken heeft geen zin. Het meeste vet zit nog steeds bij de buik, in het gebied van de navel. Voeding is al beter op orde en cardio op lage intensiteit probeer ik wekelijks 2-3x op te pakken op rustdagen. Kcal. tekort ligt op 2400 per week en met cardio erbij komt dat dus op ongeveer 4000 kcal. per week. Dit zo eens komende weken aanhouden en kijken wat het resultaat zal zijn

Wat heeft de leeftijd er nou mee te maken k*t ecto. Gaat erom dat jij altijd iedereen loopt af te zeiken met zogenaamde onderbouwde kritiek terwijl menig slak er nog beter uitziet dan jij. Triest figuur dat je dr bent. Als je net zoveel uur aan je persoonlijkheid gaat werken als dat je in de sportschool stoer staat de doen met die buff boys dan kom je misschien nog is ergens.

Wat heeft de leeftijd er nou mee te maken k*t ecto. Gaat erom dat jij altijd iedereen loopt af te zeiken met zogenaamde onderbouwde kritiek terwijl menig slak er nog beter uitziet dan jij. Triest figuur dat je dr bent. Als je net zoveel uur aan je persoonlijkheid gaat werken als dat je in de sportschool stoer staat de doen met die buff boys dan kom je misschien nog is ergens.

Rofl, ik ken ophethof real life dus zit een beetje te dollen.
Dus weet niet waarom je nou weer zo zit te huilen, zoek je weer een uit laat klep?

Jongens, jongens, wees eens lief voor elkaar :o

:kots:

Rofl, ik ken ophethof real life dus zit een beetje te dollen.
Dus weet niet waarom je nou weer zo zit te huilen, zoek je weer een uit laat klep?

Gaat niet eens om hem, dan wel om elke prof waar je iets op aan te merken hebt, binnenkant benen niet goed, kuiten niet groot genoeg, niet genoeg wijdte en zelf ben je nog geen eens 90kg terwijl je bijna 2 meter bent :yarly:
Excuses aan van wie t logje is :)

Gaat niet eens om hem, dan wel om elke prof waar je iets op aan te merken hebt, binnenkant benen niet goed, kuiten niet groot genoeg, niet genoeg wijdte en zelf ben je nog geen eens 90kg terwijl je bijna 2 meter bent :yarly:
Excuses aan van wie t logje is :)

:roflol:
Jij bent ook echt een t*ring mong**l he!

Ik mag gewoon kritiek hebben op profs als ik dat wil.
Niet omdat ik het beter kan of weet, maar gewoon uit sport oog punt.

Kijk naar al die voetbal programma's, weinig mensen daar die beter kunnen voetballen dan bv messi.
Dus ga maar weer leuk met dat gehuil van je je vriendjes vervelen.

Nu weer alles over onze toekomstige top fysiotherapeut!

Luv is in the air....

Studenten haver is het beste man, wel oppassen met de rozijntjes :p

Maar veel beter dan die zoute pinda's van je
Wat is er mis met 0,3gr zout dan? Pindakaas bevat ongeveer dezelfde hoeveelheid. Als je verder al laag in carbs zit lijkt me dat je sowieso al een erg lage zoutinname hebt

Terug
Naar boven