- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja uiteraard beneden de 90 graden. Bijna altijd dieper dan dat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://youtu.be/r8eGGdCqrvE
Even een filmpje waar ik aan het optrekken ben met 30kg tussen de beentjes!
Dips bw+37.5kg x 6
Gaat het morgen nog door? zag dat je sms had gestuurd maar telefoon is stuk...
Ik wil morgen rug schouders doen bij straatweg.
(de beste ofc.)Blaas jij wel goed uit? Ik was ff op de ademhaling aan het letten, leek alsof je ontploft. Verder nice shape!

A, ga ik niet redden man! ik ga naar een lezing in utrecht met wat vrienden, ander keertje dan
Wanneer gaan we de Ronnie Coleman Routine doen?!
Met extra BBQ saus natuurlijk!
heb nog 3 flessen over
Waarom? Omdat ik voor die oefeningen alleen een Chin/pullup stang, barbell + gewichten en een fitness bankje nodig heb. En omdat het echt de compound oefeningen zijn als ik het niet verkeerd heb begrepen. En omdat ik gewoonweg niet een heleboel machine's kan betalen, en een sportschool is met mijn woonsituatie onmogelijk op dit moment.
), een belachelijk mooie v-shape en onwijs grote traps.Hey!
Ik ben laatst al een paar keer dit forumtopic van jou tegengekomen en dit topic bleef me altijd maar bijhangen. Heb laatst maar eens een account aangemaakt voor dit forum. Wil eerst vooral zeggen dat ik veel respect heb voor jou, je lichaam is echt prachtig (no homo). Dit is ongeveer waar ik ook naar toe wil werken.
Nu heb ik alleen nog "nooit" getraind. Maar wil over een paar weken beginnen en aangezien ik thuis woon en hierbij ook nog eens ver van ons dorp (buitenaf) woon laat staan een stad (want in ons dorp is geen sportschool) is de enige optie voor mij om thuis te trainen.
Nu leek mij het leuk om te beginnen met hetzelfde schema als die van jou. 6x6 The big IVWaarom? Omdat ik voor die oefeningen alleen een Chin/pullup stang, barbell + gewichten en een fitness bankje nodig heb. En omdat het echt de compound oefeningen zijn als ik het niet verkeerd heb begrepen. En omdat ik gewoonweg niet een heleboel machine's kan betalen, en een sportschool is met mijn woonsituatie onmogelijk op dit moment.
Denk jij dat het schema wat jij gebruikt een goed schema (misschien enigszins aangepast) zou zijn voor mij?
De dingen wat ik bereid ben te kopen zijn:
2x Dumbbells
1x Barbell
1x Chin/pullup stang
1x Fitness bankje
& Gewichten
Ben zelf:
20j
1.82m
61.8k
Wat mij het mooist lijkt om te hebben zijn grote volle borsten (man wat klinkt dit gay), een belachelijk mooie v-shape en onwijs grote traps.
En nog een vraagje (ik hoop echt heel erg dat je al deze vragen niet erg vind) train jij ook je buikspieren?
Alvast super bedankt! Nogmaals, hoop dat je deze vragen niet erg vind!
Gr
Edit: Wil het graag ineen keer goed doen vandaar deze vragen, zonder de eerste maanden te 'klooien' zoals je vaak ziet dat mensen doen. Wil alles uit mijn beginner gains halen en ineen keer als een monster beginnen met trainen en eten, rusten en natuurlijk te GAINEN!

En denk je dat ik met deze een goede start zou kunnen maken? (Kan deze namelijk een heel stuk goedkoper krijgen)
In nieuwstaat: http://www.otto.nl/product/5959744?...Fitnessbank-Christopeit-Basic-Concept-de-Luxe
Er rekening mee houdende dat tegen de tijd dat ik 100kg kan benchen ik wel een heeeel stuk tijd verder ben.
De kwaliteit van dit toestel is naar mijn inzien zodanig laag dat ik met bijna zekerheid kan zeggen dat je er spijt van gaat krijgen. Beter koop je 2e hands als je krap bij kas zit, maar wel van een kwalitatief, redelijk betaalbaar, goed merk zoals barbarian line, powertec, etc. Daar krijg je geen spijt van, en een 2e hands aankoop van wat meer topmerken blijft vaak evenveel waarde behouden.
Ik weet dat topmerken moeilijk te vinden zijn 2e hands, maar denk goed na over wat je wilt aanschaffen, want je zit er zo een paar jaar mee opgescheept als het je niet bevalt.
Wat denk je? Ook zal ik alleen moeten trainen en ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor het squatten en het deadliften. Vooral omdat ik altijd al last heb gehad van mijn onderrug, dat is echt mijn zwakke plek.