MuscleMeat

OPHETHOF's Fotolog, Maandelijkse Update! Bulk Included

mischien tijd voor een foto update^^? Ben benieuwd hoe je er ondertussen bij staat!:D

• Topic Starter Topic Starter
Na 2 dagen feesten (verjaardag) en vies vreten kom jij met "heb je nog een progressiefoto?" :p

Desondanks voldoe ik uiteraard aan deze vraag, maar ik sta er vandaag misschien niet zo goed bij als andere dagen! :o

Net gewogen op nuchtere maag : 78.6kg

Komende weken hou ik hetzelfde principe aan, maar ben de squat en deadlift weer goed aan het oppikken sinds ik door mijn rug ben gegaan bij het deadliften (techniek fout) en ik begin weer Dips in mijn schema op te nemen :D

Huidige krachtstats, vorige week en eergisteren nog gehaald:
1x 180kg deadlift
1x 120kg squat (sterk afgezwakt hierin in die 2-3 maanden, door rugblessure)
1x 115kg bench
2x bodyweight pullups +45kg
6x bodyweight dips + 30kg

DSCN1512.jpg

DSCN1514.jpg

Laatst bewerkt:
Rofl robby, had eff een zwart blokje voor je hoofd gedaan :p

Maar gaat lekker, squat is idd wel erg afgezwakt!
Maar dat heb je er in de bulk zo weer bij!!!

Rofl robby, had eff een zwart blokje voor je hoofd gedaan :p

Maar gaat lekker, squat is idd wel erg afgezwakt!
Maar dat heb je er in de bulk zo weer bij!!!

Ja, maar nu zie je gelijk mijn partykop van dit weekend, echt brak.

Squat is erg afgezwakt ja, maarja, afgelopen 3 maanden zeer rustig aan gedaan met squats en deads nadat ik aardig door mijn rug was gegaan. Nu voel ik me weer topfit en ga ik weer volop squatten en deadliften :D

zalige krachtstats;) en komt ervan om je je 2 dagen niet aan je voeding te houden:p, dan krijg je zo van die vragen om je maandenlijkse update te doen:o

Strong partykop +1

Ik merk vooral bij het bankdrukken een langzame vermindering van kracht. Ik heb het met een vriend erover gehad en die heeft mij doen inzien dat ik mij nog meer moet richten op wat ik eet. Aangezien ik op rustdagen soms heel weinig kcal binnenkrijg (1300-2100) en soms pas na 21-24 uur vasten acht ik het zeer nodig om juist op deze dagen zeer streng te letten op wat ik binnenkrijg. Eerder nam ik op deze dagen meer dan de helft aan kcal uit pinda's en melk. Nu ga ik vooral op rustdagen deze kcal vervangen door bonen, rijst, aardappelen, kipfilet, vis en vlees, etc.

Ik geloof dat dit voor mij op rustdagen goed te doen is, maar op trainingsdagen, i.v.m. tijdsgebrek en de hoge hoeveelheid kcal die ik binnen moet krijgen(2600-3100), is het voor mij niet te doen om dit allemaal uit "kwalitatief goed voedsel" te krijgen. Voor nu ga ik proberen hier op rustdagen, 4 dagen per week, wel zeer streng op te letten.

Zo, eerste dag begin ik gelijk goed.

275gr zwarte bonen
175gr sojagehakt
banana
beetje sambal en een glas melk (moet hier nog even van afkicken :P)

Voor straks, het avondeten:
250gr ribkarbonade
200gr broccoli
250gr gekookte rijst
melk?

Ik merk vooral bij het bankdrukken een langzame vermindering van kracht. Ik heb het met killy erover gehad en die heeft mij doen inzien dat ik mij nog meer moet richten op wat ik eet. Aangezien ik op rustdagen soms heel weinig kcal binnenkrijg (1300-2100) en soms pas na 21-24 uur vasten acht ik het zeer nodig om juist op deze dagen zeer streng te letten op wat ik binnenkrijg. Eerder nam ik op deze dagen meer dan de helft aan kcal uit pinda's en melk. Nu ga ik vooral op rustdagen deze kcal vervangen door bonen, rijst, aardappelen, kipfilet, vis en vlees, etc.

Ik geloof dat dit voor mij op rustdagen goed te doen is, maar op trainingsdagen, i.v.m. tijdsgebrek en de hoge hoeveelheid kcal die ik binnen moet krijgen(2600-3100), is het voor mij niet te doen om dit allemaal uit "kwalitatief goed voedsel" te krijgen. Voor nu ga ik proberen hier op rustdagen, 4 dagen per week, wel zeer streng op te letten.

Bedankt voor de credits he :mad:

En ten tweede:
Veel kcal? Ik eet het dubbel!
Dus hou nou eens op met die smoesjes, het is zo gebeurd om even wat eten te koken op een dag. Je woont thuis dus je hebt het super makkelijk, hoe graag wil je het?

Foto-Update 17 Juni

Foto update! 76.5kg bij vet % van ...?

En het is heel k*t om een foto van je eigen rug te maken..

IMG_0088.jpg

IMG_0092.jpg

IMG_0101.jpg

IMG_0104.jpg

IMG_0108.jpg

Gaat goed man, benen komen nu stuk beter door!
Rug ziet er ook goed uit en waist ook, je borst oogt hier alleen wel stukje kleiner.

Als je nou een keer komt trainen, dan trek ik wel even wat pics van je

ziet er goed uit! ja ik weet het rug is het moeilijkste vraag aan iemand die het voor je wilt doen :P

Gaat goed man, benen komen nu stuk beter door!
Rug ziet er ook goed uit en waist ook, je borst oogt hier alleen wel stukje kleiner.

Als je nou een keer komt trainen, dan trek ik wel even wat pics van je

Doen we!

Ja borst, ik kon vrijwel niets aanspannen anders trilde het beeld te erg :D

Goed bezig, alhoewel ik 9% wat voorbarig vind, zou eerder zeggen 10-11%

Goed bezig, alhoewel ik 9% wat voorbarig vind, zou eerder zeggen 10-11%

Door robby zijn eetgewoontes (althans die van vroeger) was hij een aardig vochtballetje, dat moet je ook niet vergeten.
Misschien dat hij daarom wat minder droog oogt als dat hij is

rugfoto met zelf ontspanner, ipv Iphone^^? En begint zeker goed vooruit te gaan!:D

Netjes.

bbq

Laatst bewerkt:
Squaten je nou onder par?

Terug
Naar boven