metalfreack
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rofl robby, had eff een zwart blokje voor je hoofd gedaan
Maar gaat lekker, squat is idd wel erg afgezwakt!
Maar dat heb je er in de bulk zo weer bij!!!

Ik merk vooral bij het bankdrukken een langzame vermindering van kracht. Ik heb het met killy erover gehad en die heeft mij doen inzien dat ik mij nog meer moet richten op wat ik eet. Aangezien ik op rustdagen soms heel weinig kcal binnenkrijg (1300-2100) en soms pas na 21-24 uur vasten acht ik het zeer nodig om juist op deze dagen zeer streng te letten op wat ik binnenkrijg. Eerder nam ik op deze dagen meer dan de helft aan kcal uit pinda's en melk. Nu ga ik vooral op rustdagen deze kcal vervangen door bonen, rijst, aardappelen, kipfilet, vis en vlees, etc.
Ik geloof dat dit voor mij op rustdagen goed te doen is, maar op trainingsdagen, i.v.m. tijdsgebrek en de hoge hoeveelheid kcal die ik binnen moet krijgen(2600-3100), is het voor mij niet te doen om dit allemaal uit "kwalitatief goed voedsel" te krijgen. Voor nu ga ik proberen hier op rustdagen, 4 dagen per week, wel zeer streng op te letten.

Gaat goed man, benen komen nu stuk beter door!
Rug ziet er ook goed uit en waist ook, je borst oogt hier alleen wel stukje kleiner.
Als je nou een keer komt trainen, dan trek ik wel even wat pics van je

Goed bezig, alhoewel ik 9% wat voorbarig vind, zou eerder zeggen 10-11%
Rofl robby, had eff een zwart blokje voor je hoofd gedaan![]()