Mr_Freaky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 163
Absolutely zero messages. Your argument is invalid

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb via internet meer maals besteld
En met Bitcoins betaald.
En voor 1990€ op voorhand betaald en het is allemaal mooi toe gekomen.
Er zitten dus ook goeie site tussen.
Ik moet nu nog juist de HGH controleren of hij echt is.
Het beste vind ik nog wel altijd dat de leverancier aan huis komt. ��
Dan ben je echt zeker dat het thuis aankomt ��
Grtn

Plot twist: de website antwoord niet op zijn mails omdat ze weten dat hij dit topic heeft geopend![]()

Dus als je leverancier in Amsterdam woont en jij bv in Antwerpen zou het zeker fijn zijn als hij het zou komen brengen he
Anyway er zitten zeker goede webshops tussen, bestel er zelf ook regelmatig

Dan zal die het straks wel opgooien dat het ondergedoseerd is als het tegenvalt![]()
.. als die winstorl geen moer doet pak ik het wel anders aan daarna.. daarom wil ik snel kuren want als het tegenvalt kan ik altijd nog een 2e zwaardere kuur pakken... sowieso zonder roids ben ik al een van de breedste van de gym dus ik heb ook niet een extreem zieke cycle nodig.. vanaf me 14e zit ik al in de gym.. ik zat in 2001 al in die gym van d*ck vrij in beverwijk.... maar ben later verhuisd daar train ik al 10 jaar niet meerWederom nog steeds geen berichten gehad van ANABOLEN u4.. wat een stelletje klootzakken dat het zijn.. Hoe moeilij kis het voor ze om eens voortijdig te reageren op mijn emails... ik heb zelfs de webmaster een mail gestuurd.
Ik een full r*tard? why? Volgende keer haal ik het wel ergens op want ik heb genoeg adressen om het ergens op te halen alleen geen zin om 200 KM te rijden.. pomp ik er zo weer 40 euro benzine door.
Als ik hier niet post dat anabolen 4u oplichters zijn dan worden jullie straks ook nog voor niets genaaid door ze, dus bedankt me maar dat ik de moeite neem om het hier te posten want ik kon het ook niet doen.

.