AndroidHealthClinic

Oplichters?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Wederom nog steeds geen berichten gehad van ANABOLEN u4.. wat een stelletje klootzakken dat het zijn.. Hoe moeilij kis het voor ze om eens voortijdig te reageren op mijn emails... ik heb zelfs de webmaster een mail gestuurd.

Ik een full r*tard? why? Volgende keer haal ik het wel ergens op want ik heb genoeg adressen om het ergens op te halen alleen geen zin om 200 KM te rijden.. pomp ik er zo weer 40 euro benzine door.
Als ik hier niet post dat anabolen 4u oplichters zijn dan worden jullie straks ook nog voor niets genaaid door ze, dus bedankt me maar dat ik de moeite neem om het hier te posten want ik kon het ook niet doen.

Als je 200km had gereden had je het wel nu is het de vraag maar of het komt. Hoop het voor je.

Tja, ik heb daarom ook voor 50 euro besteld en niet voor 800 euro.. maar dieven zijn dieven toch? Dan moet je niet denken van OCH wat maakt het uit. Als ik wist waar die gasten zaten ging ik er wel ff langs....dus als iemand weet waar ze zitten graag..... het adres van ze

Ik heb hier nog meer bewijs dat ik niet uit me nek lul

Bitcoins 0,22500276
Bedrag € 54,00
Datum/tijd 5-4-2015 om 19:12
Rekeningnummer NL75ABNA0538822473
Ontvangstadres 13xZ3VJ8QMSMaMGPLinG6779uivWd7RkdP (dit is een van hun bitcoin wallet)
Bevestigingen 795

Nogmaals dan kunnen jullie lachen maar wat is er grappig als straks iedereen van deze site is genaaid door die smeerlappen?

Wat verwacht je nou eigenlijk van ons?

TS komt wel over als een makkelijk slachtoffer.

Wij snappen allemaal dat t lullig is dat je (na eigen zeggen genaaid bent) maar welk normaal denkend mens gaat voor de eerste keer via inet spullen bestellen( niet wetende of t aankomt)...luister..Ik heb nog geen maand geleden ook voor de eerste keer gear besteld toevallig ook via inet aan adresje gekomen, maar ik heb t opgehaald..2e adres kreeg ik het op voorhand gratis thuis gestuurd en als ik het ontvangen had kon ik betalen...dus dat was betrouwbaar!
Jij gaat hier nu dingen lopen spammen en een site zwart maken terwijl je zelf zo achteloos bent geweest geld over te maken naar een totaal vreemde site!!! Stop dr toch mee en leer hiervan!!!

Plot twist: de website antwoord niet op zijn mails omdat ze weten dat hij dit topic heeft geopend :D

Ik heb via internet meer maals besteld
En met Bitcoins betaald.
En voor 1990€ op voorhand betaald en het is allemaal mooi toe gekomen.
Er zitten dus ook goeie site tussen.
Ik moet nu nog juist de HGH controleren of hij echt is.
Het beste vind ik nog wel altijd dat de leverancier aan huis komt.
Dan ben je echt zeker dat het thuis aankomt

Grtn

Ik heb via internet meer maals besteld
En met Bitcoins betaald.
En voor 1990€ op voorhand betaald en het is allemaal mooi toe gekomen.
Er zitten dus ook goeie site tussen.
Ik moet nu nog juist de HGH controleren of hij echt is.
Het beste vind ik nog wel altijd dat de leverancier aan huis komt. ��
Dan ben je echt zeker dat het thuis aankomt ��

Grtn

Dus als je leverancier in Amsterdam woont en jij bv in Antwerpen zou het zeker fijn zijn als hij het zou komen brengen he :roflol:

Anyway er zitten zeker goede webshops tussen, bestel er zelf ook regelmatig

Ok................. had opeens mail dat ik nog 3 euro moest overmaken............ anyway op de site stond 50 euro incl verzending en ik had al 54 overgemaakt (bitcoin wisselkoers bs)... dus ik nog 3 euro overgemaakt van fok it...... nu staat er op de site dat er wel betaald is dus ik wacht het ff af hoe en wat.. nu 57 euro betaald voor iets wat 50 had moeten zijn

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Plot twist: de website antwoord niet op zijn mails omdat ze weten dat hij dit topic heeft geopend :D

lol

Wat een werk voor winny only zeg.

Dan zal die het straks wel opgooien dat het ondergedoseerd is als het tegenvalt :p

dan zet ik er gewoon 500mg test in ofso :P.. als die winstorl geen moer doet pak ik het wel anders aan daarna.. daarom wil ik snel kuren want als het tegenvalt kan ik altijd nog een 2e zwaardere kuur pakken... sowieso zonder roids ben ik al een van de breedste van de gym dus ik heb ook niet een extreem zieke cycle nodig.. vanaf me 14e zit ik al in de gym.. ik zat in 2001 al in die gym van d*ck vrij in beverwijk.... maar ben later verhuisd daar train ik al 10 jaar niet meer

met de winstrol wil ik dit bereiken ........ http://www.bodybuilding.com/fun/images/2008/drasin_big08.jpg

Ik gebruik het alleen maar voor de polish.... niet om een mass monster te worden.. .. mass heb ik van nature al genoeg .. winstrol om hard te worden dus
Ik train nu bijna elke dag en zit nu in de cut

Laatst bewerkt:
Doe s een foto van hoe je er nu bij staat dan.

Wederom nog steeds geen berichten gehad van ANABOLEN u4.. wat een stelletje klootzakken dat het zijn.. Hoe moeilij kis het voor ze om eens voortijdig te reageren op mijn emails... ik heb zelfs de webmaster een mail gestuurd.

Ik een full r*tard? why? Volgende keer haal ik het wel ergens op want ik heb genoeg adressen om het ergens op te halen alleen geen zin om 200 KM te rijden.. pomp ik er zo weer 40 euro benzine door.
Als ik hier niet post dat anabolen 4u oplichters zijn dan worden jullie straks ook nog voor niets genaaid door ze, dus bedankt me maar dat ik de moeite neem om het hier te posten want ik kon het ook niet doen.

Anabolen 4 u sounds legit :roflol:

Ik heb me spullen net eindelijk binnen via de brievenbus.... jammer dat ze 10 euro verzendkosten vragen daar als er op het pakje staat dat ze 4 euro hebben betaald.. -_- aan postnl.. maja eindelijk die shit binnen

is van S T A N O S .. dus russische (10mgx100).. ik zal de website van de fabrikant wel niet posten hier

voor de liefhebbers.. dit staaat er op als je het doosje opent..: (Doosje ziet er zeer goed afgewerkt uit met glimmende plakkers tussen het karton verwerkt .. ipv erop geplakt)

Stanozolol has been used for weight loss management in HIV patients with chronic
obstructive pulmonary disease and has shown significant improvement in weight, BMI LBM and muscle size. Stanozolol has been shown in vitro to
significatnly enhance collagen synthesis. A positive effect of Stanazolol on wound healing in patients with non-healing wounds has also been demonstrated. Clinical
studies show that the threatment with stanazolol during the indution phasa of chemotherapy results in a positive effect on the duration of cancer-free remission.

Dosage adult 2-12mg
Contraindictions
Low level of HDL, pregnancy, breast feeding. Dus niet aan beginnen als je borst voeding geeft :D

batch : S79N447721
Expire 18 07 2015

keep in a dry place away from light between 2-30 celcius

Ik pak nu zelf 20mg voor 7 week.......... en mijn bloed is dus in orde, heb het al laten onderzoeken... ook op cholestrol/bloeddruk etc. en ik ren nu al 5 km zonder problemen.. ben ''weer'' opnieuw begonnen met hobby hardlopen na een serieuse voet blessure van 3 jaar. Ik liep voorheen 10km hard 4x per week + natuurlijk altijd 2-3x per week fitness
Good to go :D.

Reden dat ik het toch doe is dat ik 5 man ongelofelijk goed heb zien gaan op winstrol zonder side-effects met verschillende lichaam types dus Ecto/meso/endo etc.

Als ik op dit moment een mass monster zou willen worden had ik 500mg test per week gezet voor 12 weken en een kickstart dianabol 40-60mg per dag voor 2-3 weken.
maar geen behoefte om idioot groot te worden... ik ben van nature iemand met hele brede schouders/rug en 1 M88.. dat is niet om op te scheppen maar eerder vervelend met kleding met snel te krap zit bij schouders.

Ik weeg nu 98 kilo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven