Fitness Seller

Oplichters?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk is altijd beter maar soms is niet altijd alles te krijgen.

Goed researchen is wel een pre.

Ik heb van die website eerder wel is femara besteld een paar keer. één keer waren ze mijn bestelling vergeten, gewoon via contact een bericht gestuurd en ik kreeg snel reactie en het product alsnog binnen.

Ik heb een bestelling geplaatst bij website '' A( ik geef de exacte naam niet door) 4u''...... mensen weten wel welke site.
Anyway ik heb na een week nog steeds niets gehad...... zijn dit oplichters? ik had winstrol besteld en ik train al sinds 2001 en ben 28... dus het werd wel een keer tijd want ik verdiep me er al een jaar of 8 in.

Dus op de gok maar op die site wat besteld want ik heb er verder ook geen ervaring mee

ik zit hier nu dik te stresse ... dus ben blij als iemand mij daar van af helpt door te zeggen dat de site gewoon oke is.. dat ze het alsnog sturen binnenkort. thanks
En zijn all sites die aan bitcoins doen oplichters? Want ik vertouw er geen moer van van dat bitcoin gedoe

Een week en je begint al te paniekeren. Stuur ze nog eens een mail om te zien hoe het met je bestelling zit. Antwoorden ze daar niet meer op, is de kans groot dat je genaaid bent. t' Is natuurlijk ook te zien van waar ze leveren. Ik hoop dat je toch niet zo stom bent geweest om te laten leveren uit de US of buiten EU. En nee, die sites met bitcoins zijn niet allemaal oplichters. Diegenen waar je op voorhand geld moet opsturen, zijn meestal oplichters. Vooral als ze uit NL komen maar niet allemaal.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik heb nu al contact met ze, ze vroegen naar welk BITCOIN adres ik het geld heb gestuurd maar ze moeten verdomme toch zelf zien dat het geld is aangekomen in hun wallet... gaat om 0,225 bitcoins 54 euro
Ik heb dus het betaalbewijs van mijn bank naar BITCONIC laten zien want op aanraden van hun site dus anabolen 4 u moest ik via BITONIC bitcoins versturen naar hun wallet.. wat ik dus heb gedaan.. ook geverifieerd bij bitconic van mijn mobiele nummer dus helemaal 100% klaar
..
Ik heb met CTRL C + V geknipt en geplakt dus het adres van hun wallet is 100% juist... ik heb het uiteraard niet overgetypt dus ik heb geen fouten gemaakt door bijv een verkeerde invoer

Dus ik wacht ff hun reactie af, maar vlot zijn ze dus niet.. dus klantenservice kennen ze niet denk ik... prima dan geef ik hun toch een slechte naam,,... want hoeveel mensen zien deze post en lullen het vervolgens weer door aan jan en alleman... ik verneuk wel flink hun reputatie.. dat is wel meer waard dan een paar tientjes gok ik zo? Anders lezen ze dit en dan sturen ze het alsnog op dan verwijder ik dit bericht weer

lol, waarom ik winstrol only wil.. ik heb geen behoefte aan extreme massa door shit zoals test 500mg per week toe te voegen.. anders pakte ik er ook wel meteen Tren bij en deca + hgh en wat niet :D.. daarnaast begin ik liever rustig aan aangezien ik toch al een van de grootste ben in de gym, + ik heb mensen in mijn omgeving goeds zien gaan op winstrol only..... en niet iedereen heeft ronnie coleman ambities of wedstrijd ambities... en meteen injecteren begin ik niet mee maar eerder pas bij een 2e kuur.. een lever kan wel 1 kuurtje hebben van een beetje winstrol 6 weken.. had al een keer bloed laten onderzoeken en alles is perfect dus, als ik al geen tabs kan pakken dan kunnen ze beter stoppen met het verkopen van tabs...

hier mijn betaal bewijs
NL30 ABNA 0524 5909 58
- 54,00
SEPA iDEAL
IBAN: NL30ABNA0524590958
BIC: ABNANL2A
Naam: STG MOLLIE PAYMENTS
Omschrijving: M0832437M10CR8Y7 0
030001120226752 BTC 0,22500276 a
an 13xZ... 023687Bitonic
Kenmerk: 05-04-2015 17:28 003000
1120226752

Laatst bewerkt:
Op 500 test word je inderdaad veel en veel te breed

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Tren en deca als eerste kuur zou ook fout zijn. Wat heb je allemaal gedaan in die 8 jaar?

Ik ben al veel te breed... dat is idd niet mijn doel... niet iedereen wil een monster worden .. ik loop nu al met XL shirts.. is genoeg.. ik wil alleen veeeel betere kwaliteit spier etc... naturel zit er een limiet op en daar zit ik al een paar jaar tegenaan

Not sure if srs

gaat mij erom dat mijn bestelling binnenkomt
lekker boeien waarom ik heb besteld? Diefstal is diefstal en dat doet anabolen 4u.. gewoon stelen.. en niet normaal op mails reageren.
Ik ben dus genaaid dus ik pak hun ook wel ff aan dan door slechte reclame te maken voor ze

Laatst bewerkt:
hsj9dk.jpg

dan maar een fukt up 4 weekjes met downs van de winny
althans ik voel me er niet goed op zonder test.
maarja ik ben nog niet breed genoeg naar me zin:p

Ja, ik heb nu al contact met ze, ze vroegen naar welk BITCOIN adres ik het geld heb gestuurd maar ze moeten verdomme toch zelf zien dat het geld is aangekomen in hun wallet... gaat om 0,225 bitcoins 54 euro
Ik heb dus het betaalbewijs van mijn bank naar BITCONIC laten zien want op aanraden van hun site dus anabolen 4 u moest ik via BITONIC bitcoins versturen naar hun wallet.. wat ik dus heb gedaan.. ook geverifieerd bij bitconic van mijn mobiele nummer dus helemaal 100% klaar
..
Ik heb met CTRL C + V geknipt en geplakt dus het adres van hun wallet is 100% juist... ik heb het uiteraard niet overgetypt dus ik heb geen fouten gemaakt door bijv een verkeerde invoer

Dus ik wacht ff hun reactie af, maar vlot zijn ze dus niet.. dus klantenservice kennen ze niet denk ik... prima dan geef ik hun toch een slechte naam,,... want hoeveel mensen zien deze post en lullen het vervolgens weer door aan jan en alleman... ik verneuk wel flink hun reputatie.. dat is wel meer waard dan een paar tientjes gok ik zo? Anders lezen ze dit en dan sturen ze het alsnog op dan verwijder ik dit bericht weer

lol, waarom ik winstrol only wil.. ik heb geen behoefte aan extreme massa door shit zoals test 500mg per week toe te voegen.. anders pakte ik er ook wel meteen Tren bij en deca + hgh en wat niet :D.. daarnaast begin ik liever rustig aan aangezien ik toch al een van de grootste ben in de gym, + ik heb mensen in mijn omgeving goeds zien gaan op winstrol only..... en niet iedereen heeft ronnie coleman ambities of wedstrijd ambities... en meteen injecteren begin ik niet mee maar eerder pas bij een 2e kuur.. een lever kan wel 1 kuurtje hebben van een beetje winstrol 6 weken.. had al een keer bloed laten onderzoeken en alles is perfect dus, als ik al geen tabs kan pakken dan kunnen ze beter stoppen met het verkopen van tabs...

hier mijn betaal bewijs
NL30 ABNA 0524 5909 58
- 54,00
SEPA iDEAL
IBAN: NL30ABNA0524590958
BIC: ABNANL2A
Naam: STG MOLLIE PAYMENTS
Omschrijving: M0832437M10CR8Y7 0
030001120226752 BTC 0,22500276 a
an 13xZ... 023687Bitonic
Kenmerk: 05-04-2015 17:28 003000
1120226752

:roflol: snap dat je jezelf genaaid voelt, maar daardoor hoef je nog geen onzin uit te gaan kramen. Er zit nog heel wat tussen een winny only en kuren met hgh, tren, etc. Van een test e 500/week word je geen Ronnie coleman.

wat moeten wij met je betaalbewijs? Dit is het risico dat je loopt door bij vage sites te bestellen. Site zal vast niet het keurmerk hebben voor online webshops.

:roflol: snap dat je jezelf genaaid voelt, maar daardoor hoef je nog geen onzin uit te gaan kramen. Er zit nog heel wat tussen een winny only en kuren met hgh, tren, etc. Van een test e 500/week word je geen Ronnie coleman.

wat moeten wij met je betaalbewijs? Dit is het risico dat je loopt door bij vage sites te bestellen. Site zal vast niet het keurmerk hebben voor online webshops.

Heb net effe een naughtyamerica acc aangemaakt met zijn iban :)

Natties in een xl shirt zijn meestal gewoon +15%

T.S

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven