- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol

?
Dingen zeggen als "dus... uitgeluld" zei ik op mijn 14e niet op mijn 28e nog.Ik verwachtte deze comments al toen ik doelde op 20mg voor 7 weken :z.. ik denk dat het niveau hier behoorlijk laag is dan wat dat betreft...
ik ben zelf een pro met het maken van muziek en run mijn eigen platenlabel dus ik ben geestelijk een stuk verder dan jullie waarschijnlijk ooit zullen zijn......... kan je gaan lachen maar ik lach jullie juist uit met die domme uitspraken over welke hoeveelheid je moet nemen in mg en creatine vergelijken met AAS...
ik heb veel meer ervaring met trainen dan jullie.. train al vanaf me 14e en ben nu 28.. dus uitgeluld...?
dus doe ff normaal gvd
met alle respect voor je topic, maar de mensen op een dbb forum uitmaken voor geestelijk achterhaald, terwijl je ze even geleden nog om advies vroeg, getuigd niet echt van volwassenheiddingen zeggen als "dus... Uitgeluld" zei ik op mijn 14e niet op mijn 28e nog.
Daarnaast wordt je advies gegeven met betrekking tot je inname en uiteindelijk zeg je het zelf beter te weten. Vraag dan niet om advies als je het zelf toch zo goed weet
Ik verwachtte deze comments al toen ik doelde op 20mg voor 7 weken :z.. ik denk dat het niveau hier behoorlijk laag is dan wat dat betreft...
ik ben zelf een pro met het maken van muziek en run mijn eigen platenlabel dus ik ben geestelijk een stuk verder dan jullie waarschijnlijk ooit zullen zijn......... kan je gaan lachen maar ik lach jullie juist uit met die domme uitspraken over welke hoeveelheid je moet nemen in mg en creatine vergelijken met AAS...
ik heb veel meer ervaring met trainen dan jullie.. train al vanaf me 14e en ben nu 28.. dus uitgeluld...?
dus doe ff normaal gvd
Ik heb me spullen net eindelijk binnen via de brievenbus.... jammer dat ze 10 euro verzendkosten vragen daar als er op het pakje staat dat ze 4 euro hebben betaald.. -_- aan postnl.. maja eindelijk die shit binnen
is van S T A N O S .. dus russische (10mgx100).. ik zal de website van de fabrikant wel niet posten hier
voor de liefhebbers.. dit staaat er op als je het doosje opent..: (Doosje ziet er zeer goed afgewerkt uit met glimmende plakkers tussen het karton verwerkt .. ipv erop geplakt)
Stanozolol has been used for weight loss management in HIV patients with chronic
obstructive pulmonary disease and has shown significant improvement in weight, BMI LBM and muscle size. Stanozolol has been shown in vitro to
significatnly enhance collagen synthesis. A positive effect of Stanazolol on wound healing in patients with non-healing wounds has also been demonstrated. Clinical
studies show that the threatment with stanazolol during the indution phasa of chemotherapy results in a positive effect on the duration of cancer-free remission.
Dosage adult 2-12mg
Contraindictions
Low level of HDL, pregnancy, breast feeding. Dus niet aan beginnen als je borst voeding geeft
batch : S79N447721
Expire 18 07 2015
keep in a dry place away from light between 2-30 celcius
Ik pak nu zelf 20mg voor 7 week.......... en mijn bloed is dus in orde, heb het al laten onderzoeken... ook op cholestrol/bloeddruk etc. en ik ren nu al 5 km zonder problemen.. ben ''weer'' opnieuw begonnen met hobby hardlopen na een serieuse voet blessure van 3 jaar. Ik liep voorheen 10km hard 4x per week + natuurlijk altijd 2-3x per week fitness
Good to go.
Reden dat ik het toch doe is dat ik 5 man ongelofelijk goed heb zien gaan op winstrol zonder side-effects met verschillende lichaam types dus Ecto/meso/endo etc.
Als ik op dit moment een mass monster zou willen worden had ik 500mg test per week gezet voor 12 weken en een kickstart dianabol 40-60mg per dag voor 2-3 weken.
maar geen behoefte om idioot groot te worden... ik ben van nature iemand met hele brede schouders/rug en 1 M88.. dat is niet om op te scheppen maar eerder vervelend met kleding met snel te krap zit bij schouders.
Ik weeg nu 98 kilo

Ik verwachtte deze comments al toen ik doelde op 20mg voor 7 weken :z.. ik denk dat het niveau hier behoorlijk laag is dan wat dat betreft...
dus doe ff normaal gvd

Tja, ik heb daarom ook voor 50 euro besteld en niet voor 800 euro.. maar dieven zijn dieven toch? Dan moet je niet denken van OCH wat maakt het uit. Als ik wist waar die gasten zaten ging ik er wel ff langs....dus als iemand weet waar ze zitten graag..... het adres van ze Ik heb hier nog meer bewijs dat ik niet uit me nek lul Bitcoins 0,22500276 Bedrag € 54,00 Datum/tijd 5-4-2015 om 19:12 Rekeningnummer NL75ABNA0538822473 Ontvangstadres 13xZ3VJ8QMSMaMGPLinG6779uivWd7RkdP (dit is een van hun bitcoin wallet) Bevestigingen 795 Nogmaals dan kunnen jullie lachen maar wat is er grappig als straks iedereen van deze site is genaaid door die smeerlappen?

dan zet ik er gewoon 500mg test in ofso.. als die winstorl geen moer doet pak ik het wel anders aan daarna.. daarom wil ik snel kuren want als het tegenvalt kan ik altijd nog een 2e zwaardere kuur pakken... sowieso zonder roids ben ik al een van de breedste van de gym dus ik heb ook niet een extreem zieke cycle nodig.. vanaf me 14e zit ik al in de gym.. ik zat in 2001 al in die gym van d*ck vrij in beverwijk.... maar ben later verhuisd daar train ik al 10 jaar niet meer
met de winstrol wil ik dit bereiken ........ http://www.bodybuilding.com/fun/images/2008/drasin_big08.jpg
Ik gebruik het alleen maar voor de polish.... niet om een mass monster te worden.. .. mass heb ik van nature al genoeg .. winstrol om hard te worden dus
Ik train nu bijna elke dag en zit nu in de cut
toch altijd grappig elk jaar wanneer de zon begint met schijnen [emoji23]
dus doe ff normaal gvd
De koning heeft gesproken jongens !Ik verwachtte deze comments al toen ik doelde op 20mg voor 7 weken :z.. ik denk dat het niveau hier behoorlijk laag is dan wat dat betreft...
dus doe ff normaal gvd