MuscleMeat

Oplichters?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verwachtte deze comments al toen ik doelde op 20mg voor 7 weken :z.. ik denk dat het niveau hier behoorlijk laag is dan wat dat betreft...
ik ben zelf een pro met het maken van muziek en run mijn eigen platenlabel dus ik ben geestelijk een stuk verder dan jullie waarschijnlijk ooit zullen zijn......... kan je gaan lachen maar ik lach jullie juist uit met die domme uitspraken over welke hoeveelheid je moet nemen in mg en creatine vergelijken met AAS...

ik heb veel meer ervaring met trainen dan jullie.. train al vanaf me 14e en ben nu 28.. dus uitgeluld...??????????

dus doe ff normaal gvd

Voor iemand met een eigen label maak jij je wel zorgen om de kleine euro's haha. Ik denk dat je even van je hobbelpaard moet komen en je papieren kroon afzetten.

Voor iemand die intellectueel zo ver is heb je weinig verstand van zaken. Je stelt de meest domme vragen en je schopt veel ervaren mensen hier tegen het been aan.

Voor iemand met een eigen label maak jij je wel zorgen om de kleine euro's haha. Ik denk dat je even van je hobbelpaard moet komen en je papieren kroon afzetten.

Voor iemand die intellectueel zo ver is heb je weinig verstand van zaken. Je stelt de meest domme vragen en je schopt veel ervaren mensen hier tegen het been aan.

Haha.

Een eigen label ... Ja leuk, maar als je er niet veel doekoe mee verdiend kun je
Beter niet gaan opscheppen. Daarom
Zeg ik hem ook: kom maar met bewijs voor je claims.

Morgen rij ik naar de KVK, open een "label", vraag een paar vrienden die DJ zijn om wat muziek te produceren en "ik run ook een label"

Its :trollface:time.

Haha.

Een eigen label ... Ja leuk, maar als je er niet veel doekoe mee verdiend kun je
Beter niet gaan opscheppen. Daarom
Zeg ik hem ook: kom maar met bewijs voor je claims.

Morgen rij ik naar de KVK, open een "label", vraag een paar vrienden die DJ zijn om wat muziek te produceren en "ik run ook een label"

- Met produceren verdien je tegenwoordig geen ene drol
- DJ's hebben niets met produceren te maken

TS moet niet naast z'n schoenen lopen. Zelfs ik was niet zo arrogant toen ik m'n eigen label aangeboden kreeg.

- Met produceren verdien je tegenwoordig geen ene drol

- DJ's hebben niets met produceren te maken

TS moet niet naast z'n schoenen lopen. Zelfs ik was niet zo arrogant toen ik m'n eigen label aangeboden kreeg.

Hij is ook ineens errruuggg stil....

:D

iedereen is gewoon jaloers op TS, hij is een beroemde muzikant met een eigen label, en over 7 weken is hij ook nog heel erg gespierd. Jullie kunnen allemaal een voorbeeld nemen aan zon succesvolle man.

jij laat steeds meer merken dat je er de ballen verstand van hebt;p mass monster op 500mg test en wat pilletjes;p
Shit die kuur moet ik proberen

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Je kan misschien bik de volwassenen afdeling
Beginnen winkelen als kleren niet meer passen aan je heel brede schouders

ad28338edd4046f8b678f15dc56bf15d.300x220x1.jpg

Haha, deze vent he. Doet toch behoorlijk zn best voor te komen als een sociaal-psychologisch zwakzinnige.

Gelukkig draaitie wel vette beats in de sportkantine.

trol

Verrassend dat het topic blijft aanmodderen...

Misschien een slotje er op? Lijkt nergens meer heen te gaan ;)

@ot ga je een log bijhouden :o

Het grote Winstrol oplichtings topic ! LoL

als het ana4u is dan heb je de grootste oplichter te pakken, dan kan je er naar fluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven