AndroidHealthClinic

Ot92's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Cut is in ieder geval geslaagd, zo goede basis om weer goed op te gainen

Al idee wat voor programma je gaat volgen?

inb4 wat zijn je doelen

Deze cut vergeleken met de vorige is zeker wel geslaagd. Over 2 weken (na 21 december, vorig jaar 21 december begon ik op 113kg+ 35%+) begin ik met rustig bulken. Ik ga waarschijnlijk niet meer dan 300 kcal boven onderhoud eten, dit om ervoor te zorgen dat ik een langere periode kan blijven bulken.

FOREVER CUTTIN' polsen oversnijden voor meer vet verlies... wut???

Nee goed om te lezen dat het wat beter gaat en f**k die BF% gewoon bulken als het kan:D

waag het niet om fucking wendler te gaan doen

Ik zou wendler gaan doen man

doe wendler!

FOREVER CUTTIN' polsen oversnijden voor meer vet verlies... wut???

Nee goed om te lezen dat het wat beter gaat en f**k die BF% gewoon bulken als het kan:D

Ben altijd dik geweest, zo erg boeit me die BF% niet echt momenteel, maar ook wil ik niet weer moddervet worden. :D

waag het niet om fucking wendler te gaan doen

Wat moet ik volgens jou gaan doen pleurkut :o

Ik zou wendler gaan doen man

Idk, net heel snel effe gekeken en als ik het goed heb is het powerliften met wat assistance erbij.
Soort van powerbuilding dan, denk ik?

Het liefst ben ik eigenwijs en volg ik me eigen programma, of te wel doen waar ik zin in heb. :P

Doen waar je zin in hebtis niet echt optimaal.

niet idd

Idk, net heel snel effe gekeken en als ik het goed heb is het powerliften met wat assistance erbij.
Soort van powerbuilding dan, denk ik?

Het liefst ben ik eigenwijs en volg ik me eigen programma, of te wel doen waar ik zin in heb. :P

Haha was ook niet echt serieus :p
Je kunt imo prima je eigen programma opstellen met als basis de compounds en daaromheen wat goede assistance oefeningen die je eventueel kunt omwisselen naar een andere soortgelijke oefening waar je zin in hebt. Zo doe ik het zelf eigenlijk al vrij lang en dat werkt voor mij beter dan UB/LB, P/P/L of andere dergelijke schema's.

Haha was ook niet echt serieus :p
Je kunt imo prima je eigen programma opstellen

Aannemend dat je wat van programming snapt, wat nogal een aanname is om te maken op dbb :p.

Weet ook niet waarom mensen in deze sport zo obsessief graag hun eigen schema's willen maken, dat is echt in praktisch geen1 andere sport normaal.

never change a winning program

UB/LB ga ik niet meer doen, heb het een tijdje gedaan, maar ik vond het op een gegeven moment kut worden.

Push Pull Legs heb ik de afgelopen weken gedaan, 3 dagen trainen 1 dag rust ging wel goed IMO.
Waarschijnlijk zal ik weer P/P/L gaan doen.

Elke training pak ik sowieso een compound oefening als eerste oefening. Mocht ik toch P/P/L gaan doen, dan wil ik op de 1e P/P/L dagen (een tijdje) op kracht gaan focussen met de compound oefeningen en op de 2e P/P/L dagen gaan focussen op hypertrophy.

Maar goed.. ik heb nog 2 weken de tijd, ik zie dan wel wat ik doe.

Wat voor invulling wil je gaan geven aan die ppl dan? De gebruikelijke verkapte UB/LB split maar dan met 2x zo veel UB werk als LB werk want strand en six pack en bicapsen?

pls ot

---------- Toegevoegd om 00:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

dit is allemaal tough love omdat ik je die eckte gains gun btw

Wat voor invulling wil je gaan geven aan die ppl dan? De gebruikelijke verkapte UB/LB split maar dan met 2x zo veel UB werk als LB werk want strand en six pack en bicapsen?

pls ot

---------- Toegevoegd om 00:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

dit is allemaal tough love omdat ik je die eckte gains gun btw

Push, pull, legs, rust & repeat.

Me benen zijn men beste spiergroep, die train ik echt niet 1 keer per week als ik de rest 2 keer train. Legday :heart:

Ga gewoon lekker kleien knul

Gewoon een programma-structuur pakken die je gaat volhouden en waar je mee door wilt blijven gaan = gains klaar :D

Benen

Lies loopt niet meer te kutten, volgende week maar weer eens gaan skwatten.

Omdat Dannyz en Atreus het me adviseerde heb ik maar eens leg press DTP uitgeprobeerd.

Leg press DTP

50x37
40x55
30x73
20x91
10x127
10x127
20x100
30x91
40x73
50x55

Pfff... ik heb nog nooit zoiets eerder ervaren, tijdens de sets kreeg ik al last van spierpijn, ook had ik even het idee dat het mij niet zou lukken de reps te kunnen halen. :rolleyes:

Seated single leg extension

15x32
12x36
10x41
8x45

Seated leg curls

12x86
12x91
8x91 - ???
12x86

Seated single calf raises

4x12x10

Beetje abs

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Gewoon een programma-structuur pakken die je gaat volhouden en waar je mee door wilt blijven gaan = gains klaar :D

Ik maak wel me eigen programma, dit doe ik omdat ik van mening ben dat een programma niet voor iedereen (zo goed) zal gaan werken, omdat iedereen anders/uniek is.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven