XXL Nutrition

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
"Maybe tomorrow"... MAYBE?!:fire: En nu ga je verdomme onmiddelijk bepalen wat, en niet of, je morgen gaat trainen in de sportschool, de rest van de avond en tijdens het werk je de training inbeelden, en morgen zonder er over na te denken uitvoeren! Schop onder je reet! Jeugd van tegenwoordig... :headbang: denkt dat alles vanzelf gaat!

(zoiets karakter?)

"Maybe tomorrow"... MAYBE?!:fire: En nu ga je verdomme onmiddelijk bepalen wat, en niet of, je morgen gaat trainen in de sportschool, de rest van de avond en tijdens het werk je de training inbeelden, en morgen zonder er over na te denken uitvoeren! Schop onder je reet! Jeugd van tegenwoordig... :headbang: denkt dat alles vanzelf gaat!

(zoiets karakter?)

:roflol:

valt niks meer te zeggen
paljas heeft gesproken hum

• #2.445

(zoiets karakter?)

:roflol:

valt niks meer te zeggen
paljas heeft gesproken hum

Nobody rules Hummer. :cool:

Ha ha. Lekker bezig geweest.:)

• #2.447
Ha ha. Lekker bezig geweest.:)
Ja, een half uurtje even.
Vandaag weer net wakker geworden na een nachtdienst van 12,5 uur, en ik voel mijn onderrug wel een beetje.
Wat dikkig voelt ie aan, goed dus.
Die jonge gasten begrijpen dat natuurlijk niet, maar als je rug één keer verrot is geweest, dan blijft het een hekel punt.
En die cleans & presses zijn op dit moment meer conditioneel als zwaar voor me, en ik moet door een bepaalde 'pijn' heen trainen...
Maar ik heb het idee dat ik die pijn kan 'weg' trainen, door gewoon door te gaan.
Ik vermoed dat door het constante ontsteken van bepaalde onderdelen in mijn gewrichten, en het 'niets' doen, alles een beetje vast zit, en ik door de bewegingen de ontstekingen 'los' moet trekken, waardoor 'het' beter zal worden.
En anders ga ik strijdend ten onder! ;)
Ik heb net een riem ontvangen,2x15kg schijven, 2x10kg schijven, en een dumbbell stangetje, dus niets staat me meer in de weg... :rolleyes:

Ik begrijp je wel na 5x goed door mijn rug te zijn gegaan. Daarom doe ik zelden DL.:)

Go Hummer Go !

Als je conditioneel er wat onder zit moet je eens wat burpees proberen. Gewoon 100 reps
in zo weinig mogelijk sets halen ;) Doet wonderen

• #2.450
Ik begrijp je wel na 5x goed door mijn rug te zijn gegaan. Daarom doe ik zelden DL.:)
Tot ik weer af en toe ging trainen, was het echt 'pet'...
Tegenwoordig merk ik het gelijk, als ik 'te' lang niets doe.
Beter maar minimaal één keer/week liften.
Suitcase en one handed is ook heel nuttig.
Iets minder belasting voor de onderrug, maar meer grip en buikspieren, terwijl je toch lekker intensief bezig kan zijn. :thumbs:

Go Hummer Go !

Als je conditioneel er wat onder zit moet je eens wat burpees proberen. Gewoon 100 reps
in zo weinig mogelijk sets halen ;) Doet wonderen
100 reps burpees!!!!!!!! :eek:
Rob wil je me dood hebben ofzo..? :rolleyes:
Daar doe ik een week over man. ;)

als lange lul dat ik er ben , ben ik zo'n twaalf jaar geleden ook door mijn rug gegaan
juist door oef zoals deadlift/rows etc..... voel ik mijn rug eigenlijk nooit ( ja spierpijn ) terwijl het mijn zwakke plek
ik ben ooit begonnen met 10 kg + stang = 20 kg dus - ik scheet in mijn broek omdat ik dacht dat word niks - dat houdt mijn rug nooit - intussen pak ik 190 kg
dus ik ben wel een voorstander hiervan , omdat ik denk dat het je rug alleen maar sterker maakt -

maar goed hummie - jij hebt wel een zwaar beroep - dat telt ook mee

• #2.452
Ja een zwaar beroep en veel overgewicht natuurlijk.
Dat is er allemaal niet zo goed voor, maar ja, dat is nu eenmaal wie ik ben, dus....
In het begin was ik ook doodsbang bij het deadliften, maar heb het op een gegeven moment opgebouwd tot een 'redelijk' veilige 5x180kg.
Ik wil nu weer beginnen met regelmatig te deadliften omdat ik de afgelopen 2 weken weer een beetje last begon te krijgen.
Niet zo heel erg, maar wel zodanig dat 'alles' een beetje moeizamer ging.
Dat is mijn straf voor mijn luiigheid denk ik... :o
Vandaag neem ik even mijn rust, want gisteravond voelde ik mijn korte training behoorlijk goed toen ik weer begon met werken.
Gek genoeg knapte ik na een paar uur juist op, en ben ik de rest van de nacht hartstikke fit geweest! :thumbs:
Ik ben er van overtuigd dat krachttraing binnen bepaalde grenzen mij alleen maar goed doen.
Maar ik weet ook van mezelf dat ik altijd neig naar 'overdrijven' en daardoor wel eens wat schade oploop.
Ik heb een verstandig schemaatje nodig, en de discipline me daar aan te houden...
Misschien lukt het me nog wel eens. :D

trust yourself big man

Hoest hier?
Nog met je eigen dumbbells gesmeten thuis? :D

• #2.455
Hoest hier?
Nog met je eigen dumbbells gesmeten thuis? :D
Nee, benen gedaan op de Westerschelde met "onze" snelste bootje (50+km/uur) in een harde wind tegen het tij in, en dus hoge golven.
Je zit dan op een 'verende" stoel die niemands gewicht kan dragen, en dan moet je dus je benen in een hoek van een graadje of 30 houden om je gewicht op te vangen.
Snap je het nog..? :D

:no: maar 't was vast berenkoud :eek:

Nee, benen gedaan op de Westerschelde met "onze" snelste bootje (50+km/uur) in een harde wind tegen het tij in, en dus hoge golven.
Je zit dan op een 'verende" stoel die niemands gewicht kan dragen, en dan moet je dus je benen in een hoek van een graadje of 30 houden om je gewicht op te vangen.
Snap je het nog..? :D
wow klinkt wel vet! en koud idd :D
pics van zo'n bootje? toch geen zodiac?
Wel mij iig wel een heel intensief tochtje zo te horen:eek:

• #2.458
Aha de febo runner!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Terug
Naar boven