MuscleMeat

Onderhoudslog Marc 45+

Bezoekers in dit topic

Tis zeker geen wedstrijd, ja idd met jezelf.

Maar ja vergelijken is menselijk, en jij bent mijn vergelijkingsmateriaal :p

Nou leg er maar druk bij mij op hoor hahaha

Zeker geen wedstrijd maar ik betrap mezelf er ook wel eens op. :o

Inderdaad is vergelijken wel menselijk zoals Marc zegt........en eigenlijk kan het soms ook extra motiveren!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Nou leg er maar druk bij mij op hoor hahaha



Inderdaad is vergelijken wel menselijk zoals Marc zegt........en eigenlijk kan het soms ook extra motiveren!

Later als je groot bent zul je me dankbaar zijn maat ;)
 
Later als je groot bent zul je me dankbaar zijn maat ;)

Haha nou zo groot hoef ik nou ook weer niet te worden. Wil me gewoon goed voelen als ik in de spiegel kijk....(en dan tot de ontdekking komen dat het nooit goed zal zijn haha)
 
Haha nou zo groot hoef ik nou ook weer niet te worden. Wil me gewoon goed voelen als ik in de spiegel kijk....(en dan tot de ontdekking komen dat het nooit goed zal zijn haha)
Niet chronisch ontevreden blijven. Eens ben je trots op je vorderingen, toch? :)
 
Niet chronisch ontevreden blijven. Eens ben je trots op je vorderingen, toch? :)

Oh zeker ben ik ook wel trots op mijn vorderingen, alleen ik merk dat je toch steeds je grenzen wilt verleggen, maar goed ik ben ook nog geen 40 dus misschien is dat het....:p:p:p
 
:DOoohhhh dus ik hoef me nergens zorgen om te maken? (niet dat ik dat uberhaupt heb gedaan hoor tot nu toe)
 
Trainen we nog?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
+1 ^
ben je er nog??
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Trainen we nog?

+1 ^
ben je er nog??

Zekers wel, trainen zal wel niet meer verdwijnen uit mijn systeem.

Erg druk met werk en daarnaast:

Had echt een flinke PIJNLIJKE blessure opgelopen in mijn onderrug, Squatten in setjes van 90+ kg is voor mij niet meer weggelegd.
Zal ook wel met verkeerde techniek te maken hebben (was ik al eens voor gewaarschuwd door Sanca).
Het is er een paar keer terug ingeschoten, omdat ik telkens heel licht weer begon (als de pijn wat minder leek te worden), nu ben ik echter tot de conclusie gekomen dat het zo niet meer gaat.
Mijn rug moet (als het goed is) nog lang zat mee.

Paar weken kon ik helemaal niets, nu train ik er omheen (Bor gaat ook niet meer, vervang ik door dumbell rows one arm).
Pull ups / Chin ups gaan sinds een paar dagen weer, weliswaar zeer laag in reps.

Thanx voor de interesse, zal weer eens door jullie logjes heen gaan lezen.
 
Dus niet meer squatten?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Dus niet meer squatten?

Jawel maar dan licht / veel reps.
Ik ben van mening dat squat een vd (zo niet DE)/functioneelste oefeningen is die er is.

Neuh om "sterk" oud te worden lijkt het me een no go om totaal te stoppen.
 
Ik denk dat dat de juiste mind-set is, in elke geval voorlopig met licht squatten en dan goed op je techniek letten. Wat gaat er dan verkeerd in je uitvoering? Heb je daar nog ergens een filmpje van?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Anders kan je ook nog paused Squat, Goblet Squat of sissy Squat overwegen.
 
Back
Naar boven