- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
nee, maar die gaat al op hol bij de minste opwinding
(waar trouwens niets mis mee is)
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(waar trouwens niets mis mee is)nee, maar die gaat al op hol bij de minste opwinding(waar trouwens niets mis mee is)

ik dacht dat je testosteron minder werd bij het ouder worden, misschien als ik 80 jaar ben ofzo![]()
houden zo beest!

Hahaha, een zuiplapje éh?!Leuk Hummy, trainen met de kids!
Kon mijn dochter helaas niet zover krijgen, die doet alleen maar van dattem![]()
Is weer eens wat anders die high reps/low weight hey?![]()

Da's véééls te moeilijk Cor.

Nice family work out
Test op niveau 11Wat zit je dan qua ng/l?
Ik zat op een 709 en mij zeiden ze dat alles tussen 300 & 1200 normaal was
HRT anyone?

Nice hummer om met je familie aan het staal te gaan. Een goede leermeester hebben ze al.

denk dat hummer ook de eerste personal trainer is die je aan het kasteelbier zet voor de training![]()

Mag ik niet geven, foto's.

Bij ons meten ze mollen, of andere knaagdieren...Nice family work out
Test op niveau 11Wat zit je dan qua ng/l?
Ik zat op een 709 en mij zeiden ze dat alles tussen 300 & 1200 normaal was
HRT anyone?

Wel heel onschuldig dan.

Ik probeer ze wel blessure vrij te houden!Nice hummer om met je familie aan het staal te gaan. Een goede leermeester hebben ze al.

Ja, die gasten hadden wel een paar lekkere rode kaken na die 3 biertjes voor de training!denk dat hummer ook de eerste personal trainer is die je aan het kasteelbier zet voor de training![]()
You're in the zone Rob.

Ja, we hadden niet meer tijd, want de visite deed de garagedeur tijdens de laatste set van Nick al open.

Het afgelopen jaar was mijn sterkste moment 12x120kg, dus al dat geluier van me, heeft niet eens zo heel veel negatieve invloed gehad vind ik.netjes hoor, misschien werkt dit wel goed motiverend![]()

Ik hoop sterker, en minder blessure gevoelig.als junior net zo sterk is als zijn vader
dan kunnen we nog wat verwachten