- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Je noemt je kinderen H1 t/m H3? Handig. Beetje onpersoonlijk, maar wel zo overzichtelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Kijk dit is nou es een jongen waar ik harstikke trots op zou zijn!
That's the right spirit!
Nick, je pa wil graag paar kg afvallen...en jij bent nog in de groei...help hem en jou door gewoon die lekkere lapjes vlees van zijn bord te nemen en ook mee op te eten.

haha dat gebeurd al dagelijks
anders schiet het nooit op met afvallen![]()

Ik ben nogal voor mijn gemak.Je noemt je kinderen H1 t/m H3? Handig. Beetje onpersoonlijk, maar wel zo overzichtelijk.

Laat 'm dan mijn aardappelen maar nemen, die koolhydraten zijn helemaal niet goed voor me.Kijk dit is nou es een jongen waar ik harstikke trots op zou zijn!
That's the right spirit!
Nick, je pa wil graag paar kg afvallen...en jij bent nog in de groei...help hem en jou door gewoon die lekkere lapjes vlees van zijn bord te nemen en ook mee op te eten.

Glad ijs, glad en dun!oei huggy, ik vraag me af of jij je geliefd maakt zo bij hummer![]()

haha dat gebeurd al dagelijks
anders schiet het nooit op met afvallen![]()

Ja, jij lacht...

Hehehe, geen twijfel mogelijk... dat is er een van jou Hummer.

Sterke genen Mc.!Hehehe, geen twijfel mogelijk... dat is er een van jou Hummer.![]()

zo net klaar met:
squat
Deadlift
Bent over row
Pendlay row
Barbell shrug
Plate curl
Standing triceps extension
Barbell curl
COC grippers
ging wel goed niet gewond geraakt gelukkig
veel herhalingen gedaan. morgen waarschijnlijk spierpijn maar dat krijg je erbij![]()
Flink wat oefeningen heb je gedaan.
Deed pa ook meeFlink wat oefeningen heb je gedaan.
![]()
H1
H2
H3
hoe noem je het vrouwtje dan ? parkeerplaats ?![]()

Squat heb ik de jongens heel veel sets van niet zo veel herhalingen laten doen om de techniek een beetje goed te krijgen.zo net klaar met:
squat
Deadlift
Bent over row
Pendlay row
Barbell shrug
Plate curl
Standing triceps extension
Barbell curl
COC grippers
ging wel goed niet gewond geraakt gelukkig
veel herhalingen gedaan. morgen waarschijnlijk spierpijn maar dat krijg je erbij![]()

Nee, "lieverd"
H1
H2
H3
hoe noem je het vrouwtje dan ? parkeerplaats ?![]()

Ik ben nogal voor een groot volume éh.Deed pa ook meeFlink wat oefeningen heb je gedaan.
![]()

netjes hoor, is al meer gewicht dan de meesten in m'n gym gebruiken geloof ik![]()

Nou nou...netjes hoor, is al meer gewicht dan de meesten in m'n gym gebruiken geloof ik![]()

Eerst vreet ie mijn bord leeg, en nu dit weer!