MuscleMeat

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.722
Nice dat je samen traint met je zoon, wou dat ik zo'n pa had:D

vader pakken we het morgen weer op?:wl:
ik ben morgen 10 over 2 uit dus komt goed uit;)

Laatst bewerkt:
  • #2.726
  • #2.728
vertel es wat over dat schema...
Ik zal het wel eens plaatsen als het klaar is.
Ik wil de focus leggen op het bankdrukken, omdat ik/we dat nu eenmaal het leukste vinden om te doen.
Ik ga eens proberen om een tijdje blessure vrij, en gericht te trainen ipv steeds maar een wedstrijd tegen mezelf te doen tijdens trainingen.

Nou, ik ben benieuwd alvast ;)

Ik zal het wel eens plaatsen als het klaar is.
Ik wil de focus leggen op het bankdrukken, omdat ik/we dat nu eenmaal het leukste vinden om te doen.
Ik ga eens proberen om een tijdje blessure vrij, en gericht te trainen ipv steeds maar een wedstrijd tegen mezelf te doen tijdens trainingen.

ben ook anders gaan trainen door die k*tschouder, die 130 kg met bankdrukken die uit mijn tenen kwam laat ik maar even zitten, ik ben nu met 100 kg bezig en concentreer me op de spanning in mijn spieren ipv het omhoog krijgen van het gewicht, doe de reps langzamer en gecontroleerder

• #2.731
Verwacht geen wereldschokkende dingen éh Rob!
Gewoon een beetje (licht!) powerliften met de nadruk op het bankdrukken, en het voorkomen van blessures. ;)

ben ook anders gaan trainen door die k*tschouder, die 130 kg met bankdrukken die uit mijn tenen kwam laat ik maar even zitten, ik ben nu met 100 kg bezig en concentreer me op de spanning in mijn spieren ipv het omhoog krijgen van het gewicht, doe de reps langzamer en gecontroleerder
Ik heb de laatste tijd juist helemaal geen last meer van mijn schouders.
Het lijkt wel of het komt doordat ik geen Military presses meer heb gedaan voor ik weet niet hoe lang...
Mijn elleboog geeft me nog wel een beetje last, maar dat verbeterd als ik eerst belachelijk zorgvuldig opwarm.
Als alles goed gaat wil ik misschien wel eens meedoen aan een Master wedstrijdje. ;)

En die "kleine" (volgens mijn broer is hij al langer dan mij inmiddels...) van me kan me daar mee helpen door lekker mee te trainen. :thumbs:

Wat lees ik toch allemaal verstandige teksten hier in je log, zo ken ik je haast niet ;)
Goed dat je minder last hebt zeg!

• #2.733
  • #2.738
Weet ik wel! ;)

Diplomatiek :D

Laatst haddden we het over de Aston Martin toch, zag ik een concept car van Peugeot, de SR1 :heart::heart::heart:

Nog veel mooier maar al was hij in productie dan is die natuurlijk veel te duur maar ik wil je het zicht toch niet onthouden:

http://www.autoweek.nl/autonieuws/13394/Peugeot-SR1-voorbode-voor-408
Mooie bak! :thumb:
Wel iets anders dan mijn 307etje... :rolleyes:

Terug
Naar boven