- Waardering
- 1.521
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ook al over auto's op het forum maar ik moet zeggen is een mooi auto'tje![]()
daar ben ik het niet helemaal mee eensmaar ja smaken verschillen he
![]()
Het is natuurlijk wel een Peugeot éh...
Da's echt cool!![]()
op zit.
Die jongens hadden het al zo zwaar met die ouwe l_l op sleeptouw!goedzo hummer1u vind ik ook altijd wel genoeg, je moet die gasten een beetje door laten trainen!

Bench press:
30x20
20x50
10x70
5x90
5x110
3x5x120
Close grip bench press:
3x5x100
Close grip board press:
3x5x90
Close grip partial press:
3x5x90
Flyes:
3x12x14
Ging verrekte zwaar allemaal, behalve de Close grip board presses en de flyes.
Ben wel een beetje ziek...
Ik heb met dit schema wel de juiste weg gevonden denk ik.
Samen met "de jongens" getraind, en wat te lang bezig geweest naar mijn zin.
Één uur en vijfendertig minuten...
Een uurtje is wel genoeg vind ik.![]()
...dat ziet er als een goede benchpress workout uit, gericht om vooral power in het benchpressen te ontwikkelen.
Dat is precies de bedoeling Huggy.Hummy, als je zo doorgaat druk je straks meer dan mij!...dat ziet er als een goede benchpress workout uit, gericht om vooral power in het benchpressen te ontwikkelen.
Het stimuleerd me wel om zoiets te lezen!
Hoop dat je deze weg kunt en zult doorzetten!![]()

Ik zal eerlijk toegeven dat met die "warming up" vantevoren het me best zwaar viel...

Dat is precies de bedoeling Huggy.
Maar ik denk dat ik nog wel een tijdje van een 5x5x160, 3x3x170 en 1x190 RAW af zit...
Eerst maar eens heel zien te blijven.
Maar dit is wel een beetje de richting waar ik naartoe wil.
Met 1x5x160 en 1x180 RAW ben ik dit jaar tevreden.Maar je hebt je op die manier ook nog niet specifiek op het banken toegelegd...ik hoop dat je heel zult blijven...en toen ik met dat schema begon was het ook niet gelijk 5x5x160...komt wel goed kerel...gewoon volhouden!

Juist.ja ik ben dan ook wel tevreden hoger is beter maar voor lager doen we het niet.![]()

Jij bent toch niet van plan achteruit te gaan, en zelfs wel wat progressie te maken..?Hola...ik heb niet gezegd dat je zo snel zoveel moet gaan drukken...ik had gehoopt dat ik je nog wel effies de baas zou blijven met BD
Mooi doel hoor...en ik heb het gevoel dat als je je er echt op toelegd, en verder niet te veel energie aan allerlei "bodybuildachtigeonzinoefeningen" besteed je dat ook gaat bereiken! Suc6!

Jij bent toch niet van plan achteruit te gaan, en zelfs wel wat progressie te maken..?
Dus zal ik altijd een beetje achter je aan hudderen Huggy...
En als er weer iets afbreekt of losscheurt houd het helemaal op voor me...
Hahaha, we zien wel "waar het schip standt" Huggy.![]()

Ik zal eerlijk toegeven dat met die "warming up" vantevoren het me best zwaar viel...
Maar, ik ben ook niet helemaal fit.
Dus da's mijn excuus.![]()