MuscleMeat

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.761
Mijn nachtdienst was dus van 22.45 uur tot 01.00 uur! :thumb:
Het mag ook wel eens meevallen. ;)
Straks lekker slapen, want ik ben snotverkouden...
Lekker uitslapen dus!

Ze vind 'm zelfs mooier dan de Aston, Nick. ;)

haha ook al over auto's op het forum maar ik moet zeggen is een mooi auto'tje:thumb:

daar ben ik het niet helemaal mee eens:D maar ja smaken verschillen he;)

Het is natuurlijk wel een Peugeot éh...
Da's echt cool! :D

Van die Vanquish kan het dakkie er niet af he...duidelijk minpuntje ,plus dat er idd geen mooi leeuwlogot'je :cool: op zit.

• #2.763
Bench press:
30x20
20x50
10x70
5x90
5x110
3x5x120

Close grip bench press:
3x5x100

Close grip board press:
3x5x90

Close grip partial press:
3x5x90

Flyes:
3x12x14

Ging verrekte zwaar allemaal, behalve de Close grip board presses en de flyes.
Ben wel een beetje ziek...
Ik heb met dit schema wel de juiste weg gevonden denk ik.

Samen met "de jongens" getraind, en wat te lang bezig geweest naar mijn zin.
Één uur en vijfendertig minuten...
Een uurtje is wel genoeg vind ik. :p

kijk en daar zijn de mooie gewichten weer
ondanks de nachtdiensten
knap hoor hummie

goedzo hummer :) 1u vind ik ook altijd wel genoeg, je moet die gasten een beetje door laten trainen!

• #2.766
Bench press:
30x20
20x50
10x70
5x90
5x110
3x5x120

Close grip bench press:
3x5x100

Close grip board press:
3x5x90

Close grip partial press:
3x5x90

Flyes:
3x12x14

Ging verrekte zwaar allemaal, behalve de Close grip board presses en de flyes.
Ben wel een beetje ziek...
Ik heb met dit schema wel de juiste weg gevonden denk ik.

Samen met "de jongens" getraind, en wat te lang bezig geweest naar mijn zin.
Één uur en vijfendertig minuten...
Een uurtje is wel genoeg vind ik. :p

Hummy, als je zo doorgaat druk je straks meer dan mij! :eek:...dat ziet er als een goede benchpress workout uit, gericht om vooral power in het benchpressen te ontwikkelen.
Het stimuleerd me wel om zoiets te lezen!
Hoop dat je deze weg kunt en zult doorzetten! :)

• #2.768
Hummy, als je zo doorgaat druk je straks meer dan mij! :eek:...dat ziet er als een goede benchpress workout uit, gericht om vooral power in het benchpressen te ontwikkelen.
Het stimuleerd me wel om zoiets te lezen!
Hoop dat je deze weg kunt en zult doorzetten! :)
Dat is precies de bedoeling Huggy. ;)
Maar ik denk dat ik nog wel een tijdje van een 5x5x160, 3x3x170 en 1x190 RAW af zit... :o
Eerst maar eens heel zien te blijven. :D
Maar dit is wel een beetje de richting waar ik naartoe wil.

toch lekker die setjes op 120!

• #2.770
Dat is precies de bedoeling Huggy. ;)
Maar ik denk dat ik nog wel een tijdje van een 5x5x160, 3x3x170 en 1x190 RAW af zit... :o
Eerst maar eens heel zien te blijven. :D
Maar dit is wel een beetje de richting waar ik naartoe wil.

Maar je hebt je op die manier ook nog niet specifiek op het banken toegelegd...ik hoop dat je heel zult blijven...en toen ik met dat schema begon was het ook niet gelijk 5x5x160...komt wel goed kerel...gewoon volhouden!

• #2.772
Maar je hebt je op die manier ook nog niet specifiek op het banken toegelegd...ik hoop dat je heel zult blijven...en toen ik met dat schema begon was het ook niet gelijk 5x5x160...komt wel goed kerel...gewoon volhouden!
Met 1x5x160 en 1x180 RAW ben ik dit jaar tevreden. :D

Met 1x5x160 en 1x180 RAW ben ik dit jaar tevreden. :D

Hola...ik heb niet gezegd dat je zo snel zoveel moet gaan drukken...ik had gehoopt dat ik je nog wel effies de baas zou blijven met BD ;)
Mooi doel hoor...en ik heb het gevoel dat als je je er echt op toelegd, en verder niet te veel energie aan allerlei "bodybuildachtigeonzinoefeningen" besteed je dat ook gaat bereiken! Suc6!

• #2.775
ja ik ben dan ook wel tevreden hoger is beter maar voor lager doen we het niet.:)
Juist. :D

Hola...ik heb niet gezegd dat je zo snel zoveel moet gaan drukken...ik had gehoopt dat ik je nog wel effies de baas zou blijven met BD ;)
Mooi doel hoor...en ik heb het gevoel dat als je je er echt op toelegd, en verder niet te veel energie aan allerlei "bodybuildachtigeonzinoefeningen" besteed je dat ook gaat bereiken! Suc6!
Jij bent toch niet van plan achteruit te gaan, en zelfs wel wat progressie te maken..?
Dus zal ik altijd een beetje achter je aan hudderen Huggy... :o
En als er weer iets afbreekt of losscheurt houd het helemaal op voor me... :mad:
Hahaha, we zien wel "waar het schip standt" Huggy. :thumbs:

Jij bent toch niet van plan achteruit te gaan, en zelfs wel wat progressie te maken..?
Dus zal ik altijd een beetje achter je aan hudderen Huggy... :o
En als er weer iets afbreekt of losscheurt houd het helemaal op voor me... :mad:
Hahaha, we zien wel "waar het schip standt" Huggy. :thumbs:

Ik verwacht niet dat ik raw nog zo heel veel progressie zal maken...200kg is het streven en wellicht dat dat me nog lukt...maar dan denk ik dat het ook ver op is...shirted is weer een ander verhaal omdat dat weer ook van andere factoren afhankelijk is.
Voor mij geldt net als jou dat ik ook maar moet zien heel te blijven...ik train wel eens met jongens als Ruud Gransier en Alex Moonen en dan is de verleiding (en ook het gevaar) groot om te laten zien dat ik als oudje nog niet afgeschreven ben. We blijven gewoon roeien met de riemen die we hebben, en dan hopen we maar dat we de wind mee hebben.
En als het effies niet gaat, laten we ons gewoon met de stroom meedrijven ;)

Nette bench workout man!
Schema ziet er ook goed uit
Op 160 zit je zo weer
succes

Ik moest ff zoeken, maar lekkere training Hum. Die kids nemen je lekker op sleeptouw.:)

Wat is die partial press Hummy? Nu ja, hoe diep ...

Kwartje van een rep? Of eerder een halfje?

Terug
Naar boven