- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m94
Ik dacht net hetzelfdevoor een 'ouwe 'vent ben je toch aardig sterk !
Succes man !

Succes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht net hetzelfdevoor een 'ouwe 'vent ben je toch aardig sterk !
Succes man !

Ja, best wel...Was je vroeger gespierd trouwens?;-)
want ik had eens iets gelezen over dat spieren een soort van geheugen hebben en dat weer helpt met alles sneller opbouwen ?

)Ik hoop dat je gelijk hebt!

Ja, als ik me niet blesseer (wat heel goed mogelijk is a;s je wat ouder word..) ben ik over een 2,5 mnd weer wel al een heel eind op weg hoor.binnen halfjaartje max is hummer weer op zijn max ?![]()

Tnx.Gaaf om dit log te volgenSucces man!
Echt gaaf om te zien dat iemand op 'hogere' leeftijd nog zo intensief aan het sporten is.
Monster stats trouwens, vooral die van vroeger.

) kon ik dumbbell curls weer al gelijk met 30kg. 

Oh ja, heb ik al gezegd dat mijn grip SUCKS!!!! 
Ja, als ik me niet blesseer (wat heel goed mogelijk is a;s je wat ouder word..) ben ik over een 2,5 mnd weer wel al een heel eind op weg hoor.
Al weet ik niet of een mens ooit "zijn top" kan bereiken na zijn veertigste...
Ik denk dat je rond je dertigste op je sterkst bent, dus dat beloofd nog wat voor je Martijn!
Volhouden éh!
Vorige week verschoof er ineens een tussenwervel in mijn rug, terwijl ik in mijn bed lag!
En ik deed geeneens geen spannende dingen of niks!
Zo zie je maar...
Ouwe vent éh...
Maar even serieus, ik maak me geen illusies over mijn mogelijkheden, maar ik hoop weer gewoon "lekker sterk" te worden, en dat niveau dan vast te houden, zo lang mogelijk.![]()

Misschien als ik m'n vetpercentage van 98% (geschat!) heb teruggebracht naar een % of 15...

Is slechts een schatting hoor, en door mijn positieve kijk op bepaalde zaken kan het best zo zijn dat het nog iets hoger uitvalt...

Is slechts een schatting hoor, en door mijn positieve kijk op bepaalde zaken kan het best zo zijn dat het nog iets hoger uitvalt...
Het schijnt dat mannen zichzelf anders zien in de spiegel dan ze in werkelijkheid zijn...
Groter, gespierder, more ripped!
Dus je snapt dat ik de phootooz liever nog even achterwege laat!![]()

Ik ken Paul niet, maar ja...Aan je verhalen te horen ben jij zo'n Paul Anderson-achtig, endomorf, sleur en pleur krachtbeest met van die mollige knuistjes waar de stangen zo tussen uit glippen.......![]()

En toch moet en zal ik weer 180 of meer drukken, en het liefst nog dit jaar!yep... op je 30ste-35ste ben je op zijn sterkst... ik gebruik nu de helft of 2/3van de gewichten die ik vroeger gebruikte....![]()

Ik ga straks zeker weer benen er bij doen!Sterk!
Maar train je ook benen als die wervel weer goed zit?

Als ik nou wat meer verstand had van "belichting"...