AndroidHealthClinic

Ouwe vent training (1966)

• Topic Starter Topic Starter
Was je vroeger gespierd trouwens?;-)
want ik had eens iets gelezen over dat spieren een soort van geheugen hebben en dat weer helpt met alles sneller opbouwen ?
Ja, best wel... :rolleyes:
180kg bankdrukken, 140kg front press, dumbbell curls met 40kg, barbell curl 140kg (cheating!) 160kg smal bankdrukken, setjes smal drukken met 140 en 150kg. :cool:
Bovenarm 49,9999999cm (nooit 50 gehaald... :mad:)
Zonder A.S. mind you!

Ik hoop dat je gelijk hebt! :D
Het lijkt wel zo te zijn, al denken sommige mensen dat het na zo veel jaren niet meer op gaat... ???
Ik ga in ieder geval wel lekker vooruit de laatste 3,5 maand! :p
Alleen mijn grip kracht "SUCKS!" :o

binnen halfjaartje max is hummer weer op zijn max ? :D

binnen halfjaartje max is hummer weer op zijn max ? :D
Ja, als ik me niet blesseer (wat heel goed mogelijk is a;s je wat ouder word..) ben ik over een 2,5 mnd weer wel al een heel eind op weg hoor.
Al weet ik niet of een mens ooit "zijn top" kan bereiken na zijn veertigste... ???
Ik denk dat je rond je dertigste op je sterkst bent, dus dat beloofd nog wat voor je Martijn! ;)
Volhouden éh! :D
Vorige week verschoof er ineens een tussenwervel in mijn rug, terwijl ik in mijn bed lag! :eek:
En ik deed geeneens geen spannende dingen of niks! :eek:
Zo zie je maar... :o
Ouwe vent éh... :(

Maar even serieus, ik maak me geen illusies over mijn mogelijkheden, maar ik hoop weer gewoon "lekker sterk" te worden, en dat niveau dan vast te houden, zo lang mogelijk. :cool:

Gaaf om dit log te volgen:D Succes man!:thumbs: Echt gaaf om te zien dat iemand op 'hogere' leeftijd nog zo intensief aan het sporten is.
Monster stats trouwens, vooral die van vroeger.

Gaaf om dit log te volgen:D Succes man!:thumbs: Echt gaaf om te zien dat iemand op 'hogere' leeftijd nog zo intensief aan het sporten is.
Monster stats trouwens, vooral die van vroeger.
Tnx. :cool:
Ik had al eens eerder geplaatst wat mijn max's waren vroeger, maar kreeg toen het halve forum over me heen... ???
Sommige oefeningen gaan me gewoon goed af, andere wat minder... ;)
Rug en biceps vind ik over het algemeen kl... om te doen, al neem ik ze wel altijd mee. :rolleyes:
Wat ook zo vreemd is, toen ik een klein jaar geleden probeerde weer te gaan trainen (maar enkele weken volgehouden... :o ) kon ik dumbbell curls weer al gelijk met 30kg. :cool:
Nu verongeluk ik haast met 24kg... :o
:o Oh ja, heb ik al gezegd dat mijn grip SUCKS!!!! :o

Ja, als ik me niet blesseer (wat heel goed mogelijk is a;s je wat ouder word..) ben ik over een 2,5 mnd weer wel al een heel eind op weg hoor.
Al weet ik niet of een mens ooit "zijn top" kan bereiken na zijn veertigste... ???
Ik denk dat je rond je dertigste op je sterkst bent, dus dat beloofd nog wat voor je Martijn! ;)
Volhouden éh! :D
Vorige week verschoof er ineens een tussenwervel in mijn rug, terwijl ik in mijn bed lag! :eek:
En ik deed geeneens geen spannende dingen of niks! :eek:
Zo zie je maar... :o
Ouwe vent éh... :(

Maar even serieus, ik maak me geen illusies over mijn mogelijkheden, maar ik hoop weer gewoon "lekker sterk" te worden, en dat niveau dan vast te houden, zo lang mogelijk. :cool:

Idd, Gewoon knallen en zien waar het schip strand!;)

Even rustig een beetje gegrippered(?!) omdat ik morgen, ondanks de verschoven tussenwervel in mijn rug zin heb om eens te knallen... :wl:
Morgenochtend eerst naar de fysiotherapeut, dus dan zal alles wel weer op zijn plaats zitten zeker... :no:

Guide - links & rechts 10x
Sport - links & rechts 10x
Trainer - links & rechts 10x
Nr.1 - 5x rechts, 5x links, 5x rechts, 5x links, 12x rechts, en 8x links.

Ondanks dat dit niet "all out" was, toch een goed gevoel er over.
Deze week bestel ik denk ik nog de Nr.2 ! ;)

Een andere vraag (mijn vrouw zegt dat ik gek ben, maar toch...)
Mijn pols heeft een omtrek van (slechts?) 20cm...
Dit lijkt mij "klein/weinig"... ???
Hoe is dat bij jou/jullie..? ;)

By the way,
Onderarm is 38cm, en bovenarm is 48cm... :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, kerel! Mag je wel eens een pic van posten ;)

Nice, kerel! Mag je wel eens een pic van posten ;)
Misschien als ik m'n vetpercentage van 98% (geschat!) heb teruggebracht naar een % of 15... :o

Meer dan het fotootje onderaan het berichtje durf ik niet aan... :o
Ik word niet graag uitgelachen... ;)

Is slechts een schatting hoor, en door mijn positieve kijk op bepaalde zaken kan het best zo zijn dat het nog iets hoger uitvalt... ;)
Het schijnt dat mannen zichzelf anders zien in de spiegel dan ze in werkelijkheid zijn... ???
Groter, gespierder, more ripped! :eek:
Dus je snapt dat ik de phootooz liever nog even achterwege laat! :wave:

yep... op je 30ste-35ste ben je op zijn sterkst... ik gebruik nu de helft of 2/3van de gewichten die ik vroeger gebruikte.... :(

Sterk!
Maar train je ook benen als die wervel weer goed zit?

Is slechts een schatting hoor, en door mijn positieve kijk op bepaalde zaken kan het best zo zijn dat het nog iets hoger uitvalt... ;)
Het schijnt dat mannen zichzelf anders zien in de spiegel dan ze in werkelijkheid zijn... ???
Groter, gespierder, more ripped! :eek:
Dus je snapt dat ik de phootooz liever nog even achterwege laat! :wave:

Begrijp het ;)

Aan je verhalen te horen ben jij zo'n Paul Anderson-achtig, endomorf, sleur en pleur krachtbeest met van die mollige knuistjes waar de stangen zo tussen uit glippen.......;)
Ik ken Paul niet, maar ja... :o
50kg dumbbells hangen na een tijdje nog slechts in mijn vingertoppen... :o
Stiff legged deadlifts met 120kg en een gewone bovenhandse greep idem dito... :o

Maar ooit komt het goed! :D
Ik zie zelfs al wat aderen op mijn knuistjes! ;)

yep... op je 30ste-35ste ben je op zijn sterkst... ik gebruik nu de helft of 2/3van de gewichten die ik vroeger gebruikte.... :(
En toch moet en zal ik weer 180 of meer drukken, en het liefst nog dit jaar! :p
50+ armen éh..? :eek:
Damn... :rolleyes:
Ik volgend jaar ook, wedden? ;)

Sterk!
Maar train je ook benen als die wervel weer goed zit?
Ik ga straks zeker weer benen er bij doen! :D
Ik geloof dat ik vanmorgen die wervel weer op z'n plek voelde knakken bij de fysiotherapeute... ???
Ik heb echt niet het karakter om aan van die lichamelijke gebreken toe te geven weet je, maar soms, ja soms dan kan je even niet anders... :(

Terug
Naar boven