AndroidHealthClinic

Ouwe vent training (1966)

Haha ik weet het man. Waarom denk je dat ik aan BB ben gaan doen:p

hahaha mooi topic hijack weer maar goede trainingen en gewoon doorgaan zo...

• Topic Starter Topic Starter
maak gewoon een stelling of topic genaamd: is michaelsmink meer of minder als een afrikaantje en post die foto's ipv iemands anders log te vervuilen :D

Laatst bewerkt:
Dat was in mijn goede tijd voor een weddenschap.
Je begrijpt dat de uitvoering niet echt correct was... :D
Het was zwaaien en zwiepen om de barbell omhoog te krijgen, maar het lukte 6x.

:eek:Dat is echt bruut!, ik ken er wel 1tje die ze met 100kg uitvoerd maar dit heb ik nog nooit iemand zien doen, Klasse!

maak gewoon een stelling of topic genaamd: is michaelsmink meer of minder als een afrikaantje en post die foto's ipv iemands anders log beetje te vervuilen x)

ik ging maar 1 keer offtopic
bij die andere post reageerde ik nog op ouwe over zen lat pulldown

hummer waar blijven de foto's ?

@ET
http://farm1.static.flickr.com/118/255868332_1a75250190.jpg

google afbeeldingen african afrikaa african tribe wotever
zien der redelijk zo uit hoor :S
ik blijf bij men statement

ik ging maar 1 keer offtopic
bij die andere post reageerde ik nog op ouwe over zen lat pulldown

hummer waar blijven de foto's ?

@ET
http://farm1.static.flickr.com/118/255868332_1a75250190.jpg

google afbeeldingen african afrikaa african tribe wotever
zien der redelijk zo uit hoor :S
ik blijf bij men statement
Ik heb het idee dat jij al genoeg aflacht iedere dag... ;)

Ik heb wel net de COC Nr.2 besteld! :cool:

maak gewoon een stelling of topic genaamd: is michaelsmink meer of minder als een afrikaantje en post die foto's ipv iemands anders log te vervuilen :D

Lekker onduidelijke zin;)
Maar maak een topic aan dan, met mijn pic. En vraag of ik het fysiek van een afrikaantje heb.
Dus post deze pic, met mijn stats.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

captain of crush mattie

@ hummer
niet eerst 1.5 ?
ikzelf vind 1 wel easy maar 2 kan ik toch eigenlijk niet genoeg reps mee maken naar mijn zin

Ik vind Nr.1 niet eens echt easy, maar op een goede dag heb ik er 18reps mee gemaakt. :D
De Nr.1,5 is een tussenstap(je) dat ik niet hoop nodig te hebben...
Volgens mij zijn die halve Nr's ook pas later geïntroduceerd... ???
Ik ga gewoon buffelen tot ik hem dicht krijg! :D
En anders kan ik altijd nog ééntje bijbestellen... ;)
Ze zijn wel duur... :rolleyes:

@Martijn, Google even op Captains Of Crush, dat zijn hand grippers om je gripkracht te trainen/vergroten. :cool:

De maat van mijn e.v.t. cockring groeit een stuk minder gestaag, eigenlijk sinds mijn 18de ofzo helemaal niet meer eigenlijk... :o

idd 140 kg barbell curl is niet normaal meer.... pfff. deed in mijn beste tijd 75/80 kg.....

idd 140 kg barbell curl is niet normaal meer.... pfff. deed in mijn beste tijd 75/80 kg.....
Allereerst moet me even van het hart dat "Skinnie" natuurlijk helemaal de max is qua bijnaam voor zo'n beest als jou! :cool:

Ik weet ook niet wat je laatst bedoelde met de lichte gewichten waarmee je traint, maar om armen van 50+ te behouden moet je toch nog wel redelijk buffelen, ofnie..? ???

Ik heb het al een paar keer gezegd, die 6x140 kg was een "CHEAT" set zoals je maar zelden ziet! :D
Volgens mij heb ik daardoor nog steeds last van mijn tussenwervel... ;)
Nee, onzin natuurlijk. :rolleyes:

Ik was in die tijd behoorlijk sterk, en curlde mijn normale sets ook maar met 60 - 80 kg hoor. :p
Met 60 kg kon ik een mooie set curlen, maar het moet wel gezegd worden dat ik in die tijd nogal fan was van "Bertil Fox" en we in geen één set bang waren wat te "cheaten"... :D
Een set van 80 kg was dan misschien 2 - 3 redelijk fatsoenlijke herhalingen, en dan al cheatend nog een paar doen.
Ik heb nooit armen gehad van 50cm, net niet... :o
Maar ik ben dan ook maar 1,83mtr... :p
Laten we zeggen dat "ze" wel zagen dat ik trainde in die tijd! :cool:

Als jij netjes curlde met de gewichten die je noemt, ben/was je sterker dan mij... :o

Laatst bewerkt:
dat bedoel ik... ik train de laatse 5/6 jaar weet het niet precies... relatief met lichte gewichten door hardnekkige blessures waarvan ik als de dood ben dat ze weer terugkomen, ben net een jaar van een onderarmblessure (peesaanhechting)af waar ik dik een jaar last van had.. ik doe nu dumbbell curls met 18 kg... de rest van de gewichten wil je niet horen pfff... eerlijk? ik durf niet meer zwaar te gaan.

dat bedoel ik... ik train de laatse 5/6 jaar weet het niet precies... relatief met lichte gewichten door hardnekkige blessures waarvan ik als de dood ben dat ze weer terugkomen, ben net een jaar van een onderarmblessure (peesaanhechting)af waar ik dik een jaar last van had.. ik doe nu dumbbell curls met 18 kg... de rest van de gewichten wil je niet horen pfff... eerlijk? ik durf niet meer zwaar te gaan.
Mietje man! :eek:
Just kiddin' brother. ;)
Ik ken dat wel hoor...
Zo "durf" ik geen barbell curls meer te doen...
Niet met een olympische halter, en ook niet meer met een EZ-bar.
Enkele weken geleden weer eens geprobeerd.
Ging lekker!
Ik setjes doen met 40, 45, en 50kg.
GVD! man. :mad:
Weken en weken last van gehad!
M'n onderarmen zijn gelijk ontstoken dan.
Hoe het mogelijk is, I don't know! ???
Maar ik doe ze niet meer...
Dumbbell curls gaat wel, maar ook niet meer zo zwaar hoor.
Een klein jaar ofzo geleden eens even een paar weken getraind.
Toen deed ik gewoon setjes met 30kg, geen probleem, ging lekker! :D
Nu verongeluk ik haast met 24kg! :rolleyes:
Nee. is flauwekul, maar een kilootje of 24 gaat lekker, daarboven vind ik er niet veel aan...
Maar ik mag zeker niet mijn polsen op slot zetten met een biceps oefening, want dan ben ik de L_L, big time! :p

ik heb in de jaren voor die k*tblessures (kan er nog wel tig opnoemen) altijd zwaar en kort en tot failure en verder getraind.. pfff boven de 6 reps begon ik me te vervelen, altijd kort gehouden.. werkte voor mij. een jaar of 5/6 geleden kwam doomday... peestonsteking aan schouder met als bonus frozen shoulder heb toen maanden (denk wel 8/9) lang lichte gewichten gebruikt (niet meer tot failure) en eigenlijk meer gefitnesst;) beetje onderhoud dacht ik.... ga ik na een half jaar een keer op een weegschaal staan die ergens stond... was ik 7 kilo aangekomen??? he beat me! wijze les... er leiden meer wegen naar rome... maakt niet uit welke je pakt.. je komt er....
ben nu een beetje aan het cutten (nieuwe vriendin ik neuk me te pletter:D)
maar over mijn gewicht geen kilo gelogen en armen L 52,3 en R 51,8

Terug
Naar boven