Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik weet het man. Waarom denk je dat ik aan BB ben gaan doen![]()

Dat was in mijn goede tijd voor een weddenschap.

Dat was in mijn goede tijd voor een weddenschap.
Je begrijpt dat de uitvoering niet echt correct was...
Het was zwaaien en zwiepen om de barbell omhoog te krijgen, maar het lukte 6x.
Dat is echt bruut!, ik ken er wel 1tje die ze met 100kg uitvoerd maar dit heb ik nog nooit iemand zien doen, Klasse!Geloof me, als ik sommige mensen hier op het forum hun stats zie, kunnen die dat ookwel hoor.

voor een 'ouwe 'vent ben je toch aardig sterk !
Succes man !
maak gewoon een stelling of topic genaamd: is michaelsmink meer of minder als een afrikaantje en post die foto's ipv iemands anders log beetje te vervuilen x)
Ik heb het idee dat jij al genoeg aflacht iedere dag...ik ging maar 1 keer offtopic
bij die andere post reageerde ik nog op ouwe over zen lat pulldown
hummer waar blijven de foto's ?
@ET
http://farm1.static.flickr.com/118/255868332_1a75250190.jpg
google afbeeldingen african afrikaa african tribe wotever
zien der redelijk zo uit hoor :S
ik blijf bij men statement

maak gewoon een stelling of topic genaamd: is michaelsmink meer of minder als een afrikaantje en post die foto's ipv iemands anders log beetje te vervuilen x)
maak gewoon een stelling of topic genaamd: is michaelsmink meer of minder als een afrikaantje en post die foto's ipv iemands anders log te vervuilen![]()

captain of crush mattie
@ hummer
niet eerst 1.5 ?
ikzelf vind 1 wel easy maar 2 kan ik toch eigenlijk niet genoeg reps mee maken naar mijn zin

Allereerst moet me even van het hart dat "Skinnie" natuurlijk helemaal de max is qua bijnaam voor zo'n beest als jou!idd 140 kg barbell curl is niet normaal meer.... pfff. deed in mijn beste tijd 75/80 kg.....

Mietje man!dat bedoel ik... ik train de laatse 5/6 jaar weet het niet precies... relatief met lichte gewichten door hardnekkige blessures waarvan ik als de dood ben dat ze weer terugkomen, ben net een jaar van een onderarmblessure (peesaanhechting)af waar ik dik een jaar last van had.. ik doe nu dumbbell curls met 18 kg... de rest van de gewichten wil je niet horen pfff... eerlijk? ik durf niet meer zwaar te gaan.

beetje onderhoud dacht ik.... ga ik na een half jaar een keer op een weegschaal staan die ergens stond... was ik 7 kilo aangekomen
he beat me! wijze les... er leiden meer wegen naar rome... maakt niet uit welke je pakt.. je komt er....
)