Fitness Seller

Ouwe vent training (1966)

En toch moet en zal ik weer 180 of meer drukken, en het liefst nog dit jaar! :p
50+ armen éh..? :eek:
Damn... :rolleyes:
Ik volgend jaar ook, wedden? ;)

op mijn 34ste was ik op mijn sterkst... woog 152 kg en armen 55 cm.... maarja dat was vroegguh... valt me mee dat ik zo groot blijf met die lichte gewichtjes die ik gebruik.... ;)

hallo... was in training voor sterke man wedstrijden... doel was 170/175 kg

maar mag ik even lachen om die BP van 60 kg toen ik 15 was zat ik al over de 100 kg

hallo... was in training voor sterke man wedstrijden... doel was 170/175 kg

maar mag ik even lachen om die BP van 60 kg toen ik 15 was zat ik al over de 100 kg

t*ring zeg, 175kg...

Wat jij wilt jonge:rolleyes: Waarschijnlijk had je toen ook al een BF van 20+
En het lijkt me behoorlijk stug dat jij over de 100KG BP zat op je 15e, keep on dreaming.

Laat mij nou ook even rellen:o

:sad:

rustig, rustig manneke......

ik ook;) maarruh... wel meer eten jij :D dan eet ik wat minder, ok?

ja, gaat de goede kant op... zo ben ik ook begonnen... ik woog 69 kg

• Topic Starter Topic Starter
Na alle vervuiling in "mijn" topic even doorgelezen te hebben, de training van vandaag... ;)
Allereerst wil ik even melden dat ik best wat last heb van mijn rug, en dat die kolere tussenwervel me meer last bezorgt dan ik had gehoopt! :mad:
Maar goed, een beetje commando lult daar niet (te lang) over! :D

Bench press:
20x20
10x50
10x80
8x110
5x120
3x130 (bij de derde herhaling kreeg ik zo'n zelfde gevoel in mijn rechterborst die me deed besluiten het hier bij te laten... :o )

Military press (ik pak de halter van de grond eerst op de borst, en begin dan de set)
10x50
10x60
10x60 (i.v.m. mijn rug hier niet echt voluit gegaan... :o )

Dips:
3x6xBodyweight (rechterborstspier deed hierbij ook pijn... :( )

Pendelay rows (bent over rows waarbij ik iedere keer de halter even neerleg, en "ontspan"... ;) )
10x50
10x80
5x100
5x110
5x110
1x120 (eerste keer dat ik 'm deed, en vond het een "lekkere" oefening! :cool: die 120 was even voor het gevoel, voor de volgende keer..? ;) )

Deadlift:
5x50
5x80
5x110
5x130
1x150 (Hier begon ik eigenlijk een beetje moe te worden... :o Ouwe vent éh... :o )

One handed barbell curls (Hoe moet ik het anders noemen... ??? Dumbbell curls maar dan met een olympische halter! ;) )
2x8x20kg links en rechts...

Hyperextensions:
2x6xBodyweight (Ik zit er hier echt een beetje door... :o )

Ik ben niet helemaal tevreden eigenlijk... :(
Morgen benen, buik, griptraining en misschien een beetje cardio... :loopband:
Dat doe ik dus niet graag, cardio... :p
Maar ik wil dit jaar mijn vetpercentage terugbrengen van 98% naar 97,8% dus er is werk aan de winkel! :D
Ik wil 2009 "ripped to the bone" ingaan! :nanner:

mooie training hoor! ik zelf heb ook last van de rug!:O zal wss van het werk zijn(fietsen laden.. ) dus gister maar niet rippetoe getrained, gewoon even met wat dumbbells gespeeld ect,ect.. woensdag weer rippetoe training!;)

Ja, best wel... :rolleyes:
180kg bankdrukken, 140kg front press, dumbbell curls met 40kg, barbell curl 140kg (cheating!) 160kg smal bankdrukken, setjes smal drukken met 140 en 150kg. :cool:
Bovenarm 49,9999999cm (nooit 50 gehaald... :mad:)
Zonder A.S. mind you!

Barbell curl 140kg!!, of bedoel je barbell row:D

Die eerste foto is echt ziek man Michaelsmink:roflol:

Terug
Naar boven