Fitness Seller

Overzicht kuren + resultaten

test prop/mast prop 7kg before after foto's

Gegroet,
Mijn eerste kuurtje zit er spijtig genoeg op. Ik heb hiermee 7kg droge spiermassa gewonnen.

dosering:
test p 1-8: 150mg eod
mast p 1-8: 150mg eod
8-11 : nolva 20mg ed + de nieuwe test powder van usp labs (kijk er echt naar uit komt morgen aan :) )

positieve effecten:
Goed gevoel
over geil
alpha feeling (beetje te :o)
extreme orgasmes :o (niet normaal hahaha)

Side effects:
hoge bloeddruk
pijnlijke erecties
test flu: eerste 4 dagen was een hel.
pijnlijke injecties
ZWETEN

Wat vond je er van?
Ik heb er van geleerd dat AAS zeker geen snoepjes zijn. Het is zeker voor herhaling vatbaar , maar volgende keer toch met lange esters..:rolleyes:
Doel was clean bulk. Dit weekend nog even van de nazomer genieten (beachboy uithangen umad?)en dan lekker de bulk in!

before:
27xmd8l.jpg

x3g5y.jpg

eijb40.jpg

slk9s0.jpg

after:
2ckg12.jpg

e6xgsw.jpg

fw2c5u.jpg

fbid03.jpg

24ux5c4.jpg

Hopelijk heeft iemand er wat aan:)
mijn doel is 90kg shredded
comments?

Laatst bewerkt:
Dus je zit nu nog in je PCT?
En lijkt me minder dan 7 kilo btw.

Idd zeer nette kuur geweest!

7 jaar geleden een massa kuur gedaan

500 mg sustanon per week
450 mg primobolan per week
50 mg anapolon per dag
nakuur nolvadex 50 mg pd 4 weken

20 kg zwaarder natuurlijk was dit ook deels vet,kreeg erge vreet buien ,begon te zweten en trillen van de honger ,daardoor heb ik me niet kunnen beheersen en, van alles naar binnen gepropt.
heb de kuur na 5 weken moeten stoppen i.v.m geelzucht en lever steken.<gebrek aan kennis>

biceps waren 5 cm geroeid in omtrek.
bankdrukken kon ik 25 kg zwaarder pakken .
na de kuur voelde ik me depressief en,dik heb toen de fout gemaakt om als een gek af te vallen ,dan blijft er weinig over.

5 jaar later anavar 30 mg pd 6 weken en,
clenbuterol na 2 weken clenbuterol gestopt kreeg hier gyno van .
door de lage dosis anavar weinig krachtwinst maar wel een wat droger lichaam .

1 jaar later anavar 50 mg pd
2 kilo zwaarder,stuk droger en ,een aardige krachtwinst is ook gebleven

nu 1 jaar later 6 weken winstrol 50 mg pd
4kg zwaarder ,meer honger.
meer kracht en,droger
ben nu met de nakuur bezig nolvadex 20 mg per dag
tijdens de kuur last van me polsen en weinig libido
na een week nakuur is me kracht en body nog het zelfde.

Laatst bewerkt:

500 mg sustanon per week
50 mg anapolon per dag

20 kg zwaarder natuurlijk was dit ook deels vet,kreeg erge vreet buien ,begon te zweten en trillen van de honger ,daardoor heb ik me niet kunnen beheersen en, van alles naar binnen gepropt.
heb de kuur na 5 weken moeten stoppen i.v.m geelzucht en lever steken.<gebrek aan kennis>

na de kuur voelde ik me depressief en,dik heb toen de fout gemaakt om als een gek af te vallen ,dan blijft er weinig over.

meer kracht en,droger

Waarom begin je met een "zware" kuur en ga je daarna over op oral only?

eerste kuur wou ik vooral massa en spieren winnen,nu ik wat ouder ben is me doel niet meer om veel massa en, spieren te winnen,ik hou me body liever een beetje droog en, hard hier voel ik me het beste bij ,daarom ben ik ook erg tevreden met winstrol of anavar,ben ook niet van plan vaak te gaan kuren ,1 of max 2 kuurtjes anavar per jaar vind ik zat.

500 mg sustanon per week
50 mg anapolon per dag

meer kracht en,droger

20 kilo in 5 weken met lange esters, gyno door clen, geelzucht door 40 mg oxy.. :rolleyes: Met leversteken lig je in het ziekenhuis.. je zal wel last gehad hebben van je darmen met die vreetbuien.

dude, you are full of bullshit.

20 kilo in 5 weken met lange esters, gyno door clen, geelzucht door 40 mg oxy.. :rolleyes: Met leversteken lig je in het ziekenhuis.. je zal wel last gehad hebben van je darmen met die vreetbuien.

dude, you are full of bullshit.

je ogen zitten vol met bulshit.

geel zucht van 40mg oxy waar staat dat?

de geelzucht,leversteken en, 20kg had ik met deze kuur:
500 mg sustanon per week
50 mg anapolon per dag

dat je me niet gelooft vind ik prima maar, iemand voor leugenaar uit maken is erg respectloos en, vraag me af waarvoor dat nodig is.

Laatst bewerkt:
anapolon = oxy. en primo en sust is niet tot nauwelijks levertoxischJ. e zegt zelf na 5 weken moeten stoppen ivm geelzucht. 20 kilo in 5 weken, terwijl de lange esters in dit verhaal nog niet eens optimaal aan het werk zijn. ja mijn ogen zitten vol stront...

er zitten zowel langzame al snelle esters in sustanon.

anapolon is zeer lever toxic de sustanon en, primo maakt dat nog eens erger.

als je niet aan een dieet houd en, erg vet eet dan zitten die 20 kilo's er zo aan hoor in combinatie met een bulkkuur.

geel gezicht en,ogen is toch duidelijk een teken van geelzucht.

ik heb net wat plaatjes van de menselijke organen bekeken op google ,de plek waar ik pijn steken had was inderdaad ter hoogte van de dikke darmen rechterkant en, niet de lever.

dat mij ervaring niet de jouwe is ,wil nog niet zeggen dat het bullshit is ,niet iedereen reageert het zelfde op ass ,ik post hier mij ervaring en,ik heb er niks aan om hier lulkoek verhaaltjes te vertellen.

beginners kuurtje

Ik ben al een redelijke tijd bezig in gym, maar aangezien ik al bijna 40 ben gaat het allemaal moeizamer om je doel te bereiken.
wie kan mj wat info geven over hoe en wat te doen om toch een btje wat extra muscles te verkrijgen??

Ik ben al een redelijke tijd bezig in gym, maar aangezien ik al bijna 40 ben gaat het allemaal moeizamer om je doel te bereiken.
wie kan mj wat info geven over hoe en wat te doen om toch een btje wat extra muscles te verkrijgen??

Lees het forum eens op je gemak door, genoeg informatie om je mee te voeden en je te helpen.

Laatst bewerkt:
zelf ook slik en spuit vorm heb der ng steeds thuis liggen. ff kuurtje gehad, maar was eerder om te testen/ proberen

^^ Bedankt maat, daar zijn we iets mee!

Hallo, ik ben nieuw op het forum.

Stas:
1.78m
84kg
9%bf

Vorig jaar heb ik als kickstart 40mg dbol en 375mg test e e/w 10 weken. 9,5kg mee gewonnen en nu 6,5kg aan over gehouden.
Kracht was iets geslinkt ook mijn motivatie, toch keihard door blijven trainen en eten, en train nu weer op een goed niveau. Ben nu een half jaar verder en zit te denken aan een volgende kuur. 500 test e e/w 12 weken en ook weer met 40mg dbol kickstart. Bijde heb ik nagekuurt met tamoxifen 30mg e/d.

Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben nieuw op het forum.

Stas:
1.78m
84kg
9%bf

Vorig jaar heb ik als kickstart 40mg dbol en 375mg test e e/w 10 weken. 9,5kg mee gewonnen en nu 6,5kg aan over gehouden.
Kracht was iets geslinkt ook mijn motivatie, toch keihard door blijven trainen en eten, en train nu weer op een goed niveau. Ben nu een half jaar verder en zit te denken aan een volgende kuur. 500 test e e/w 12 weken en ook weer met 40mg dbol kickstart. Bijde heb ik nagekuurt met tamoxifen 30mg e/d.
Had je veel vocht met de dbol? En hoe ging het met je vp% tijdens de kuur?

weet er iemand een goeie site as?
dank u

[Link niet meer beschikbaar]

succes!

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 10:13 ----------

Gegroet,
Mijn eerste kuurtje zit er spijtig genoeg op. Ik heb hiermee 7kg droge spiermassa gewonnen.

dosering:
test p 1-8: 150mg eod
mast p 1-8: 150mg eod
8-11 : nolva 20mg ed + de nieuwe test powder van usp labs (kijk er echt naar uit komt morgen aan :) )

positieve effecten:
Goed gevoel
over geil
alpha feeling (beetje te :o)
extreme orgasmes :o (niet normaal hahaha)

Side effects:
hoge bloeddruk
pijnlijke erecties
test flu: eerste 4 dagen was een hel.
pijnlijke injecties
ZWETEN

Wat vond je er van?
Ik heb er van geleerd dat AAS zeker geen snoepjes zijn. Het is zeker voor herhaling vatbaar , maar volgende keer toch met lange esters..:rolleyes:
Doel was clean bulk. Dit weekend nog even van de nazomer genieten (beachboy uithangen umad?)en dan lekker de bulk in!

before:
27xmd8l.jpg

x3g5y.jpg

eijb40.jpg

slk9s0.jpg

after:
2ckg12.jpg

e6xgsw.jpg

fw2c5u.jpg

fbid03.jpg

24ux5c4.jpg

Hopelijk heeft iemand er wat aan:)
mijn doel is 90kg shredded
comments?

Doel 90kg? Man deze site staat vol met training en eetschema's. Als je je daar serieus mee bezighoud zit je zonder roids zo op 90kg.

Heey ik ben nieuw en zou om te biginnen een kuur willen nemen van dbol, en deze samen met mutant mass gainer, is dit gezond goed en effectief? ervaringen? dankuwel

oei :o weet jij wat het beste is om snel op te bouwen? ik kom niet snel aan in gewicht door men stofwisseling en ik werd mutant mass aangeraden, maar die dianabole schijne ook goed te zijn? danku.

Terug
Naar boven