Fitness Seller

Overzicht kuren + resultaten

hallo ik heb mij kuur binnen gekregen vandaag

Wk 1-6: Turinabol 40 mg/dag
Wk 1-6: Winstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

moet ik de turinabol en winstrol samen nemen of verspreiden over de dag ik hoor graag van jullie

grt

Anders gebruik je ff de zoek functie en als je niks vindt maak dan een topic aan..

Ik wil beginnen en wil echt hard cutte ik train al 4 jaar ngeveer 21 jaar bf is 16 ik diet low carb high protein mar kom niet eronder en wil nu snel hard cutten hier de kuur plan die ik heb gekregen

1.       Testosterone Propionate: 
Week 1 – 4: 500 mg/week 
week 5 – 9: 600 mg/week
Last week 400 mg.

2.       Trenbolone Acetate:
Week 1 – 5: 300 mg/week

3.       Stanozolol: 
week 5 to end: 50 mg/day

Maar kwil alle neveffecte vermijde haarverlies bitchtits enz... Gelieve my te helpe als ik een betere kuur kan doen en voor PCT

Met vriendelijke groeten

Zijn veel te hoge doseringen voor n eerste kuur. Als je zonder aas niet eens onder de 16% kan komen kun je beter geen aas gaan gebruiken. Sowieso zonde om je eerste kuur te gaan cutten.

Ik zou gewoon de standaard beginner kuur doen namelijk 500mg test-E per week 10a12 weken en eventueel een winstrol of dianabol kickstart de eerste 4 weken. En dan niet cutten maar clean bulk, probeer eerst naar 10-12% te gaan, iedereen kan dat. Kwestie van op je eten letten en cardio toevoegen aan je workout.

Nakuur 20mg nolvadex per dag voor 4 a 5 weken(afhankelijk of je 10 of 12 weken zet) en beginnen hiermee 2 weken na je laatste injectie.

Succes

Cutten op 16 % gaat je nix brengen....behalve 1 hoop frustratie.

Duik in je voeding, kom je niet verder probeer dan es 3 x per week 1 uur cardio met min verbranding op 600 Cal per keer.

& als je toch zonodig iets wilt nemen denk dan aan eca-stack of iets in die trend.

hallo ik heb mij kuur binnen gekregen vandaag

Wk 1-6: Turinabol 40 mg/dag
Wk 1-6: Winstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

moet ik de turinabol en winstrol samen nemen of verspreiden over de dag ik hoor graag van jullie

grt

Lekker slim, 2 orals tegelijk in je kuur ;)

Zijn veel te hoge doseringen voor n eerste kuur. Als je zonder aas niet eens onder de 16% kan komen kun je beter geen aas gaan gebruiken. Sowieso zonde om je eerste kuur te gaan cutten.

Ik zou gewoon de standaard beginner kuur doen namelijk 500mg test-E per week 10a12 weken en eventueel een winstrol of dianabol kickstart de eerste 4 weken. En dan niet cutten maar clean bulk, probeer eerst naar 10-12% te gaan, iedereen kan dat. Kwestie van op je eten letten en cardio toevoegen aan je workout.

Nakuur 20mg nolvadex per dag voor 4 a 5 weken(afhankelijk of je 10 of 12 weken zet) en beginnen hiermee 2 weken na je laatste injectie.

Succes
Dank u voor u goeie raad ik zal zeker ff wagte en nog harde op men diet gaan maar had nog een vrgen ik wil achteraf al zeker die neveneffecte vermijde zoals haarverlies en daarbij kun je ook finasteride pakken maar finastride zelf heeft bijwerkingen als bitchtits en erectie/seksueelproblemen dus hoe kun je dat dan vermijden

Dank u voor u goeie raad ik zal zeker ff wagte en nog harde op men diet gaan maar had nog een vrgen ik wil achteraf al zeker die neveneffecte vermijde zoals haarverlies en daarbij kun je ook finasteride pakken maar finastride zelf heeft bijwerkingen als bitchtits en erectie/seksueelproblemen dus hoe kun je dat dan vermijden

Is per persoon verschillend of je die bijwerkingen gaat krijgen. Als je er in de familie aanleg voor hebt is de kans wel groter dat het elkaar in de hand speelt. Maar ik zou niet op voorhand al vanalles gaan nemen zonder eerst de bijwerkingen daadwerkelijk te merken. Dus je kan eventueel arimidex en nolvadex achter de hand houden. Mocht je last krijgen van gyno kun je nolvadex slikken tot het over is en dan arimidex nemen om te voorkomen dat het zich opnieuw voor gaat doen.

Je zou er ook over na kunnen denken proviron bij de testosteron te nemen, dit verminderd ook oestrogeen en kans op gyno. Alsmede meer vrije test.

Ik wil beginnen en wil echt hard cutte ik train al 4 jaar ngeveer 21 jaar bf is 16 ik diet low carb high protein mar kom niet eronder en wil nu snel hard cutten hier de kuur plan die ik heb gekregen

1.       Testosterone Propionate: 
Week 1 – 4: 500 mg/week 
week 5 – 9: 600 mg/week
Last week 400 mg.

2.       Trenbolone Acetate:
Week 1 – 5: 300 mg/week

3.       Stanozolol: 
week 5 to end: 50 mg/day

Maar kwil alle neveffecte vermijde haarverlies bitchtits enz... Gelieve my te helpe als ik een betere kuur kan doen en voor PCT

Met vriendelijke groeten

Niet doen kerel! Ik weet zeker dat je makkelijk onder de 10% kan komen zonder hulp van aas..
Haarverlies kun je moeilijk tegengaan, als je daar aanleg voor hebt zul je er tijdens een kuur (vooral met tren) meer last van krijgen
Bitchtits kun je tegengaan met bijvoorbeeld arimidex

1e kuur 50mg e/d stano tabs van E-pharama, gedurende 6 weken.
9 kilo aangekomen mogelijk ook omdat ik me flink hoog in me voeding
ging zitten. Niks van verloren, maar in de loop der maanden toen toch
een kilo of 2 verloren. Top kuur en goede krachtwinst!

4 week cycle Protodrol - Nolva

Protodrol
50/50/50/50

Nolva
20/10/10/10

ATD (Anti estrogen)
1 week 25mg - tijdens overlap van protodrol naar nolva

Gewicht begin: 79kg
Gewicht eind voor nolva: 87kg
Gewicht eind nolva: 86kg

Eindgains: 7kg

4 week cycle Protodrol - Nolva

Protodrol

50/50/50/50

Nolva

20/10/10/10

ATD (Anti estrogen)

1 week 25mg - tijdens overlap van protodrol naar nolva

Gewicht begin: 79kg

Gewicht eind voor nolva: 87kg

Gewicht eind nolva: 86kg

Eindgains: 7kg

Cool story bro

1e kuur was.... test 250 mg /deca 250 mg. / kickstart dianabol (4 weken) nakuur nolvadex 3 weken.
Lengte kuur was 14 weken. totaal 12 kg gewonnen. waarvan er 7 overbleef.

Ben nu 5 weken bezig met
2xper week 250mg sust,200 mg bold & 100 mg parabolan van ep

Maar ben tot nu toe slechts enkele kilos maar bijgekome aan wat kan dit liggen of is dit normaal?

Ben nu 5 weken bezig met
2xper week 250mg sust,200 mg bold & 100 mg parabolan van ep

Maar ben tot nu toe slechts enkele kilos maar bijgekome aan wat kan dit liggen of is dit normaal?

Je gear is nep, anders was je al 20 kg aangekomen.

5 weken winny op 30mg pd
4,5 kilo aangekomen 4 van overgehouden

1ste kuur 500 mg test e + 4 weken winny 50 mg ed
> 11 kilo overgehoude

2de kuur 1000 test e +winny 50 mg ed
> 7 kilo bijgekome ging niet goed door ongeval

3de > 1000 test e + 800 boldenone
Ging goed > 9 kilo overgehoude

4de waar ik nu met bezig ben
750 mg test eW
400 tren e ew
400 mast e ew
50 mg winny ed(4weken)kickstart
10 iu hgh ed
7 iu slin ed (4 weken )

Winstrol 7 weken 50gr/dag 3kg bijgekomen, 3% vet eraf, niet 100 procent kunnen eten en trainen door warme weer.
Incline bench van 85 naar 100kg om maar een voorbeeld te noemen.
kracht zeer tevreden. Geen bijwerkingen gehad.
Geen nakuur genomen enkel met extra supp begonnen, creatine-arginine-glutamine-ook nog geen terugval na 4 weken!
Zeer tevreden, heb al meer dan 20 jaar trainingservaring en was mijn 2de kuurtje.
1ste was 15jr geleden (dianabol).
Hoe was uw eerste kuurtje bevallen dbol only en van wel merk was dat als ik vragen mag!

---------- Toegevoegd om 07:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------

eerste kuur oral

dboll van epl 6 weken 40mg ed

8 kilo gepakt 3-4 kilo over gehouden

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 13:40 ----------

nakuur met nolva 20mg ed 3 weken
Veel vocht afgedreven of gewoon niet goed gegeten?

dbol = vocht.

Terug
Naar boven