Beginner001
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee momenteel niet, had wel een log maar weet niet goed wat ik er allemaal in moet zetten dus hou ik ook geen log meer bij.
Ik vind de resultaten ook wel erg mooi. Heb wel eens eeder anavar gekocht (ander merk) maar niet zoals ik hier op ga, normaal had ik altijd pijnlijke gewrichten en vreetbuien + puistjes en zwaar agresief en soms anstig gevoel van de eerdere anavar
maar met deze is dat totaal anders allemaal. Wat ik ook merk is dat nu mijn libido juist niet in kakt en mijn ballen
ook mooi op formaat blijven. Ik zit er zelf aan te denken om van deze batch heel wat meer op te halen want
straks is het helemaal niet meer te krijgen, voor deze var heb ik dan ook wel veel geld over. Kan het kloppen da tje huid er
wel wat vettig voan word?
9pijnlijke gewrichten en vreetbuien + puistje)heb nog wel Super-dianabol voor je. 850 euro voor 5 weken.
Ik heb altijd al die Super-dianabol willen proberen omdat het zo super is
Mijn eerste kuur was een test-dianabolkuur en bestond uit 8 sustanon 250's en 6 weken dianabol (opgebouwd tot 30 mg per dag).
Ik werd beresterk, kwam ook goed wat kilo's bij *6, maar ben na 6 weken gestopt ivm heftige sides; koppijn etc.
Beginners hier wordt voor de eerste keer al meer "geadviseerd"
mn 2e kuur was winstrol only; Had er meer van verwacht 40 mg per dag 25 dagen lang......geen ruk aan over gehouden, IMO de grootste k*tkuur die je kunt nemen!
Ik ging zwaar heftig op een 3e kuur bestaande uit 250 mg test - 200 deca..........mn stats stegen naar ongekende hoogtepunten, gruwelijke pompen en kracht...........en ALLES behouden!
De laatste was een test Boldenone 500-750 MG..........vond de deca absoluut 10 x heftiger en beter!

dianabol kuurtje van 4 weken (100tabs van keifei)
4kg gepakt en 1.5/2% gezakt in vet. denk 3kg overgehouden. krachttoenamens in de kuur waren bizar, is later weinig van overgebleven.
D-bol met test e
Week 1 tot 8 50mg dbol/dag
Week 1tot 12 250mg/week
Gestart op 72kg
Geindigt op 85kg
13kg bijgekomen , 9kg overgehouden
Nu op zoek naar nieuwe goede kuur
wil beginnen met mijn kuur
5 weken dianabol 40mg per dag
en dan ook teste e erbij zetten 500mg
laatste 5 weken winstrol ook 40mg per dag
maar wou ook mischien een potje boldenone erbij halen is dat goed of kan iemand mij advies geven
gr niek