Fitness Seller

Overzicht kuren + resultaten

Ik ben aangeraden om gewoon goed te blijven eten, en te stoppen met mass, da gak ook doen :o

Propecia Finasteride en Testoseron

Hallo ik heb een vraagje ik slik namelijk sinds 2maanden Propecia Finasteride om haar uitval tegen te gaan.
Ik ben van plan om eigenlijk 12 weken lang elke week een x 250ml testoseron te gaan gebruiken.
Propecia finasteride en Testoseron samen kan dat?
Krijg ik dan niet meer haar uitval?
Of is het juist niet goed om ze samen te gebruiken??

Alvast bedankt voor de reacties.:)

Verkeerde sub-fora...

Even een tussen tijdse update van mijn oxandrolone kuur.
Voor ik begon 94,5kg bij 14% 4 week verder met een hoop cardio en training verder starving mode qua food intake 2200cal.
97kg precies bij 12% maar die percentage kan wat afweiken. En dit alleen maar op 40mg oxandrolone,hoe ik daar zo goed op kan gaan kom ik niet helemaal bij want
ik lees er veel meer negatief over hier, verder geen merkbare bijwerkingen en ik ga door tot week 8

Dat zijn mooie resultaten voor redelijk low dose anavar, heb je before/after foto's? Of hou je een log bij?

Nee momenteel niet, had wel een log maar weet niet goed wat ik er allemaal in moet zetten dus hou ik ook geen log meer bij.
Ik vind de resultaten ook wel erg mooi. Heb wel eens eeder anavar gekocht (ander merk) maar niet zoals ik hier op ga, normaal had ik altijd pijnlijke gewrichten en vreetbuien + puistjes en zwaar agresief en soms anstig gevoel van de eerdere anavar
maar met deze is dat totaal anders allemaal. Wat ik ook merk is dat nu mijn libido juist niet in kakt en mijn ballen
ook mooi op formaat blijven. Ik zit er zelf aan te denken om van deze batch heel wat meer op te halen want
straks is het helemaal niet meer te krijgen, voor deze var heb ik dan ook wel veel geld over. Kan het kloppen da tje huid er
wel wat vettig voan word?

Nee momenteel niet, had wel een log maar weet niet goed wat ik er allemaal in moet zetten dus hou ik ook geen log meer bij.
Ik vind de resultaten ook wel erg mooi. Heb wel eens eeder anavar gekocht (ander merk) maar niet zoals ik hier op ga, normaal had ik altijd pijnlijke gewrichten en vreetbuien + puistjes en zwaar agresief en soms anstig gevoel van de eerdere anavar
maar met deze is dat totaal anders allemaal. Wat ik ook merk is dat nu mijn libido juist niet in kakt en mijn ballen
ook mooi op formaat blijven. Ik zit er zelf aan te denken om van deze batch heel wat meer op te halen want
straks is het helemaal niet meer te krijgen, voor deze var heb ik dan ook wel veel geld over. Kan het kloppen da tje huid er
wel wat vettig voan word?

Dat andere spul klinkt eerder als winny :rolleyes:9pijnlijke gewrichten en vreetbuien + puistje)

Mijn eerste kuur was een test-dianabolkuur en bestond uit 8 sustanon 250's en 6 weken dianabol (opgebouwd tot 30 mg per dag).
Ik werd beresterk, kwam ook goed wat kilo's bij *6, maar ben na 6 weken gestopt ivm heftige sides; koppijn etc.

Beginners hier wordt voor de eerste keer al meer "geadviseerd" :roflol:

mn 2e kuur was winstrol only; Had er meer van verwacht 40 mg per dag 25 dagen lang......geen ruk aan over gehouden, IMO de grootste k*tkuur die je kunt nemen!

Ik ging zwaar heftig op een 3e kuur bestaande uit 250 mg test - 200 deca..........mn stats stegen naar ongekende hoogtepunten, gruwelijke pompen en kracht...........en ALLES behouden!

De laatste was een test Boldenone 500-750 MG..........vond de deca absoluut 10 x heftiger en beter!

Vandaar dat het ook veel gebruikt word om te k*tten :p

dianabol kuurtje van 4 weken (100tabs van keifei)
4kg gepakt en 1.5/2% gezakt in vet. denk 3kg overgehouden. krachttoenamens in de kuur waren bizar, is later weinig van overgebleven.

Winstrol 7 weken 50gr/dag 3kg bijgekomen, 3% vet eraf, niet 100 procent kunnen eten en trainen door warme weer.
Incline bench van 85 naar 100kg om maar een voorbeeld te noemen.
kracht zeer tevreden. Geen bijwerkingen gehad.
Geen nakuur genomen enkel met extra supp begonnen, creatine-arginine-glutamine-ook nog geen terugval na 4 weken!
Zeer tevreden, heb al meer dan 20 jaar trainingservaring en was mijn 2de kuurtje.
1ste was 15jr geleden (dianabol).

Mooie results dan, zeker als je niet optimaal hebt kunnen trainen.

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 02:48 ----------

dianabol kuurtje van 4 weken (100tabs van keifei)
4kg gepakt en 1.5/2% gezakt in vet. denk 3kg overgehouden. krachttoenamens in de kuur waren bizar, is later weinig van overgebleven.

In vet% zakken tijdens een dbol kuur? Die shit aromatiseert toch als de pest of niet

D-bol met test e
Week 1 tot 8 50mg dbol/dag
Week 1tot 12 250mg/week

Gestart op 72kg
Geindigt op 85kg

13kg bijgekomen , 9kg overgehouden

Nu op zoek naar nieuwe goede kuur

D-bol met test e
Week 1 tot 8 50mg dbol/dag
Week 1tot 12 250mg/week

Gestart op 72kg
Geindigt op 85kg

13kg bijgekomen , 9kg overgehouden

Nu op zoek naar nieuwe goede kuur

Als je echt op je 19e bent gestart met je kuur en toen 72 kg woog is er wel iets mis gegaan man.

welke kuur zou ik moeten gebruiken?

beste,

ik ben 90 kg, 1m76 en vetpercentage van 21%.
3jaar geleden was ik begonnen met powertraining, maar laatste jaar was ik niet zo actief in trainen.
nu ben ik zelf trg 3 maanden volop bezig met trainen en
heb eindelijk besloten om te kuren, het zou mijn eerste keer zijn...
wat raden jullie mij aan? welke kuur zou ik moeten gebruiken?

ik had in mijn gedachte, trenbolon, sustanon, masteron en nakuur... 10 weken...

mag ik jullie advies aub?

mvg.

Natural cutten naar 12%

Geen haast, heel langzaam aan.

Houd je het meeste over.

Sta je eenmaal op 12, kijk dan weer eens verder.

wil beginnen

wil beginnen met mijn kuur
5 weken dianabol 40mg per dag
en dan ook teste e erbij zetten 500mg
laatste 5 weken winstrol ook 40mg per dag
maar wou ook mischien een potje boldenone erbij halen is dat goed of kan iemand mij advies geven
gr niek

wil beginnen met mijn kuur
5 weken dianabol 40mg per dag
en dan ook teste e erbij zetten 500mg
laatste 5 weken winstrol ook 40mg per dag
maar wou ook mischien een potje boldenone erbij halen is dat goed of kan iemand mij advies geven
gr niek

lees je in kuur slaat nergens op

hallo ik heb mij kuur binnen gekregen vandaag

Wk 1-6: Turinabol 40 mg/dag
Wk 1-6: Winstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

moet ik de turinabol en winstrol samen nemen of verspreiden over de dag ik hoor graag van jullie

grt

Terug
Naar boven