AndroidHealthClinic

Overzicht kuren + resultaten

- vanaf week 2 doe ik 2x per week, omdat ik maar 6 weken heb.

- Waarom perse test erbij doen?

- Ik doe in de spuit tot '1' =streepje 10. Hij gaat tot 2

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 11:50 ----------

perse ook nakuur na deze eerste kuur?

- vanaf week 2 doe ik 2x per week, omdat ik maar 6 weken heb.

- waarom perse test erbij doen?

- ik doe in de spuit tot '1' =streepje 10. Hij gaat tot 2

---------- post toegevoegd tue 5 jun 2012 om 11:50 ----------

perse ook nakuur na deze eerste kuur?

deze gozer is 17!

schijt, fak leeftijd.
Het werkt.
Nakuur novadex 3 weken.

^^ Heel interessant bro! Leuk dat je zo in detail treedt, vooral over die bijwerkingen. Je schrijft het ook allemaal heel duidelijk.

Bedankt ^^

kuur

goededag ben net lid geworden hou dbb al een tijdje bij.wil binnenkort met een kuur beginnen en laat even weten wat jullie er van vinden

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:37 ----------

wk1-6 600mg test.e
wk1-6 400mg deca
wk7-12 tren ace 150mg eod
wk7-12 test prop. 100mg eod
wk7-12 mast prop. 100mg eod
wk1-12 hcg 500iu pw
en pak nog hgh 6iu per dag er bij
nakuur: nolva en clomid

graag reacties wat jullie er van vinden
mvg

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:40 ----------

en wk 3-9 diana of winny 50mg ed was ik vergeten :P

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:42 ----------

goededag ben net lid geworden hou dbb al een tijdje bij.wil binnenkort met een kuur beginnen en laat even weten wat jullie er van vinden

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:37 ----------

wk1-6 600mg test.e
wk1-6 400mg deca
wk7-12 tren ace 150mg eod
wk7-12 test prop. 100mg eod
wk7-12 mast prop. 100mg eod
wk1-12 hcg 500iu pw
en pak nog hgh 6iu per dag er bij
nakuur: nolva en clomid

graag reacties wat jullie er van vinden
mvg

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 16:40 ----------

en wk 3-9 diana of winny 50mg ed was ik vergeten

Patje,
ik vraag me erg af of je vooruitgang komt door de winstrol of doordat je fatsoenlijk bent gaan trainen en eten. Dit kan namelijk niet het geval zijn geweest voor je kuur, tenzij je natuurlijk al na 3 weken trainen bent begonnen met kuren en ik neem aan dat dat niet het geval is.

Je begint namelijk te kuren op een kleine 72 kg terwijl je 1.85m lang bent en ook nog eens boven de 12% vet zit. Erg slechte stats om mee te gaan kuren. Om deze redenen vind ik de review over je winstrol kuurtje eigenlijk niet betrouwbaar en is het zelfs een slechte review te noemen voor mensen die een winstrol kuur willen nemen.

Winstrol only kuurtje 6 weken van het merk GS.
5 kilo aangekomen 3 behouden met nagenoeg al mn krachtwinst.

Positieve effecten, sterkere en hardere spieren, heerlijke trainingen.

Negatieve effecten, tijdens de coïtus werd mosselman junior af en toe slap....vond ik heel vervelend.
Ben momenteel bezig met test e 500 mg pw ondervind hier geen agressie terwijl ik dat met winstrol meer had.

Ik ook maar even mijn resultaten van de winstrol only kuur van vorig jaar posten.

6 weken winstrol tabs, van het merk EPL.
Ging er erg lekker op. Goeie harde spieren en dikke pomps tijdens de trainingen.
Goeie krachttoename.
Dit gevoel bleef nog tot een maand na de kuur.
Geen nakuur gedaan.
Geen negatieve dingen gemerkt tijdens en na deze kuur.
5 kilo aangekomen, waarvan er zelfs 4 van over gehouden, was er erg blij mee
Im loving me some winstrol!

hoe kuur ik het best !

mijn aller eerste kuurtje was deca only

400mg per week hehe 10 weken lang

11 kilo gepakt 7 gehouden

in tussen tijd enkele kuurtjes gehad in 3 jaar 35 kilo gewonne

heheh

hallo ik ben angelo wg 80 kg en ben juist beginnne trainen me kuur susta en deca en winstrol na kuur novaldex 250 mg ik wil niet meer of 80 kg wegen kan jij me helpen met een schema op te zetten alvast bedankt grt angelo

kuurschema`s

Ik heb zo dit topic gelezen en wat mij opvalt is de toch wel hoog tot zeer hoog gedoseerde middelen.
Nu weet een ieder( als het goed is) dat de werkzame stof op de verpakking niet in de verpakking zit maar een deel of nog erger totaal wat anders in zit.
De progressie is er natuurlijk wel. logisch met bijv 600mg testo in de week. Medisch gebruik is 200mg in de 4 weken en met stacken( meer injecteren dan het lichaam verbruikt in de periode ) krijgt men uiteindelijk een resultaat.

Echter de 7 tot 10 kg overgebleven spiermassa`s is wel wat te rooskleurig weergegeven. Betekend dat je na 2 kuren klaar zou zijn voor de rest van je leven................. Echter de ervaren sporter weet beter....

En zo ook dat de "prof" echt niet verteld wat werkt en dit kenbaar maakt. ook is het zo wat bij Piet werkt hoeft bij jan niet zo te werken.

In ieder geval mijn schema ben ik nog nooit tegengekomen.... Zowiezo de klassieke kuren zie ik hier staan terwijl de kennis tegenwoordig wel wat anders voorschrijft( middelen en of gebruik)

Laatst bewerkt:
Ik heb zo dit topic gelezen en wat mij opvalt is de toch wel hoog tot zeer hoog gedoseerde middelen.
Nu weet een ieder( als het goed is) dat de werkzame stof op de verpakking niet in de verpakking zit maar een deel of nog erger totaal wat anders in zit.
De progressie is er natuurlijk wel. logisch met bijv 600mg testo in de week. Medisch gebruik is 200mg in de 4 weken en met stacken( meer injecteren dan het lichaam verbruikt in de periode ) krijgt men uiteindelijk een resultaat.

Echter de 7 tot 10 kg overgebleven spiermassa`s is wel wat te rooskleurig weergegeven. Betekend dat je na 2 kuren klaar zou zijn voor de rest van je leven................. Echter de ervaren sporter weet beter....

En zo ook dat de "prof" echt niet verteld wat werkt en dit kenbaar maakt. ook is het zo wat bij Piet werkt hoeft bij jan niet zo te werken.

In ieder geval mijn schema ben ik nog nooit tegengekomen.... Zowiezo de klassieke kuren zie ik hier staan terwijl de kennis tegenwoordig wel wat anders voorschrijft( middelen en of gebruik)

Vertel eens over jouw schema dan :)

Ben wel akkoord met wat je zegt. Je ziet het maar al te vaak langskomen: eerste kuur winny, 6kg overgehouden en iets droger geworden, tweede kuur test-e + dbol, 15 gegained en 10kg overgehouden. Volgende kuur ook nog eens 8kg. Dan vind ik het vreemd dat er hier zo weinig zijn met stats à la 100kg @ sub 10% bij 1m80

De echte beesten die je hier ziet, kuren 30 weken op een jaar en zitten permanent aan de HGH. Dat is de realiteit.

Ben wel akkoord met wat je zegt. Je ziet het maar al te vaak langskomen: eerste kuur winny, 6kg overgehouden en iets droger geworden, tweede kuur test-e + dbol, 15 gegained en 10kg overgehouden. Volgende kuur ook nog eens 8kg. Dan vind ik het vreemd dat er hier zo weinig zijn met stats à la 100kg @ sub 10% bij 1m80

De echte beesten die je hier ziet, kuren 30 weken op een jaar en zitten permanent aan de HGH. Dat is de realiteit.

Feit. Ik denk dat het begrip "overgehouden" op twee manieren kan worden geïnterpreteerd:

"overgehouden na de nakuur" of "overgehouden na 1+ jaar niet gekuurd te hebben"

Ik denk dat de mensen die hier posten vooral de eerste interpretatie gebruiken en de mensen die gewoon meelezen de tweede. Ik geloof trouwens niet dat veel mensen hier in staat zijn om dan te zeggen "ik heb zoveel over gehouden na een jaar niet te kuren", aangezien vrijwel iedereen na drie maanden al aan zijn volgende kuur bezig is.

En je weet ook nooit wat tussen twee kuren gebeurt: mensen kunnen stoppen met trainen wegens een dipje, te druk op het werk, het wijf dat te veel zaagt...

Feit. Ik denk dat het begrip "overgehouden" op twee manieren kan worden geïnterpreteerd:

"overgehouden na de nakuur" of "overgehouden na 1+ jaar niet gekuurd te hebben"

Ik denk dat de mensen die hier posten vooral de eerste interpretatie gebruiken en de mensen die gewoon meelezen de tweede. Ik geloof trouwens niet dat veel mensen hier in staat zijn om dan te zeggen "ik heb zoveel over gehouden na een jaar niet te kuren", aangezien vrijwel iedereen na drie maanden al aan zijn volgende kuur bezig is.

En je weet ook nooit wat tussen twee kuren gebeurt: mensen kunnen stoppen met trainen wegens een dipje, te druk op het werk, het wijf dat te veel zaagt...
Nagel op de kop. Daarom dat ik ook niet geloof in "Ik doe 1 à 2 lichte kuurtjes en heb dan mijn droomfysiek."

Kuren doe je voor het leven denk ik, of je houdt er niets/weinig aan over.

de echte beesten gaan niet off, feit.

ff vraagje tussendoor he, ik zie best vaak staan 10weken kuur 6kg aangekomen 4kg overgehouden bijv. maar ik denk dat als je 2.5 maand traint je ook wel 3-4kg kunt aankomen zonder kuur of heb ik dat helemaal mis? zit nu nl op 78kg 7.0% vet(op een weegschaal met van die ijzeren voetdingen en van die ijzeren staafjes die je in je hand moet houden gemeten) en ik gain elke maand zeker wel 1-2 kg nog. voor mij is het dus het beste om te beginnen met kuren als ik niet meer aankom door voeding right?

Als je idd net begint met training en je bent 2,5 maand bezig kun je ook snel aankomen, wordt wat moeilijker als je al wat langer traint.

Dus idd lekker door trainen, en zolang je goed groeid zonder AAS, kun je nog wel even zonder

Nagel op de kop. Daarom dat ik ook niet geloof in "Ik doe 1 à 2 lichte kuurtjes en heb dan mijn droomfysiek."

Kuren doe je voor het leven denk ik, of je houdt er niets/weinig aan over.

Je denkt verkeerd;). Maar je hebt er zo te lezen ook geen ervaring mee.

Terug
Naar boven